gestopt met de pil in de eerdte week

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door bloempje1989, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    beste mensen,

ik heb een vraagje.

ik heb 6 dagen geleden mijn eerste pil vergeten.was al 4 a 5 dagen met de strip bezig Wat normaal. Nooit gebeurd.
    aangezien mijn vriend en ik graag kinderen willen zijn we vanaf dat moment ook gestopt met de pil.
    wel hebben we ook onveilige sex gehad en na 2 pillen niet gehad te hebben,is mijn bloedverlies begonnen
    ik denk zelf dat het nu ook gewoon een menstruatie is.
    of is dit nu al het ontpillen?
    kan ik dan vanaf nu ook zwanger raken en evt ongesteld elke keer.
    want ik weet dat het niet altijd even snel raak is ook al zou dat wel leuk zijn.

2. xSimone

xSimone Niet meer actief

Dat is je ontrekkingsbloeding.
    Daarna kan je zwanger worden! Succes.
    Ze zeggen allemaal seks rond je eisprong te moeten hebben... Ik was gestopt met de pil. Geen idee waar en wanneer m'n eisprong was, in die maand maar 3x geklust en gelijk zwanger! Ben nu zondag uitgerekend, dus succes hetbkan wel!

3. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    sow dan is het bij jou wel heel erg snel gegaan. Ik hoop dar het bij ons ook snel verloopt.
    maar ik ga er vanuit dat het niet meteen raak is maar het zou wel mooi zijn.

mijn vriend en ik kunnen bijna niet wachten met spullen te kopen voor de aankomstige kleine.

4. bloempje1989

bloempje1989 Actief lid

29 jul 2014
    240
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    hoelang duurt zo'n bloeding?
    want eerste dag had ik veel en helder bloed.
    daarna 2 dagen bijna niks alleen oud bloed (bruin achtig) en nu sinds gisteren weer helder en veel bloed.
    ik begin zelf toch meer te denken aan een normale menstruatie.
    of hoort dit er echt bij?

ook heb ik veel last van buik klachten, misselijk, en pijn in de rug.

2 dagen terug toen ik bijna geen bloedverlies meer had hebben we ook onveilige sex gehad.
    alleen elke x als hij er wat dieper in kwam deed het ontzettende pijn, hoe kan dat?
    licht mijn baarmoeder nu lager?

Deel Deze Pagina