Overstap van Mirena naar pil

Discussion in 'Anticonceptie' started by Miranda88, Aug 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miranda88

Miranda88 Actief lid

Mar 23, 2013
    322
    0
    16
    Female
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Hallo Meiden

Ik heb 8 weken na mijn zwangerschap een mirena laten plaatsen voor het eerst. ik had hier echter alleen maar last van bleef eerst heel lang vloeien en toen dit op hielt werd ik elke 2 weken ongesteld en dat een week lang. Ook bleef ik zwaarder worden terwijl mijn eetpatroon niet veranderde. Ik heb inmiddels vorige week mijn spiraal laten verwijderen en moest diezelfde avond gelijk starten met de pil microgynon 30. Deze slikte ik voor me zwangerschap ook al 10 jaar en had toen nergens last van. Maar sinds de Mirena eruit is ben ik in de morgen vreselijk misselijk en soms ook smiddags of savonds. Vind dit erg vervelend.
    Zijn er meer mensen met deze ervaring? Zou dit komen door de hormonen en overstap? Of zou het kunnen dat ik zwanger bent? me vriend is daar bang voor al denk ik zelf dat het niet zo is.

Tips adviezen of ervaringen zijn welkom alvast bedankt.

2. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb hetzelfde gehad, uiteindelijk ook mirena eruit en terug op de pil. Ik herken dat misselijk zijn niet. Misschien toch een keer een zwangerschapstest doen om een zwangerschap uit te sluiten. In principe zou het niet moeten kunnen, maar je hoort natuurlijk geregeld verhalen dat mensen ondanks mirena toch zwanger worden.

3. Miranda88

Miranda88 Actief lid

Mar 23, 2013
    322
    0
    16
    Female
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Vanmorgen even voor de zekerheid een test gedaan maar deze was negatief nu hopen dat de misselijkheid snel over gaat

Share This Page