Hallo iedereen ik ben hier voor het eerst minn naam is sabine kors 22 jaar we zijn bezig voor t eerste kindje... ik heb dinsdag 8 juli mijn spiraal verwijderd die vrijdag 11 juli licht bloedverlies gehad kan ik nu dan al zwanger zijn of niet weet mijn onvesteldheids periode ook niet eord al 2 en een half jaar niet meer vanwege prikpil en spiraal....... Kan iemand me helpe Groetjes sabine
afwachten meid, Ik heb donderdag na bijna 3 jaar het spiraaltje laten verwijderen, en ben donderdag en vrijdag licht aan het bloeden geweest, zaterdag ochtend geklust met mijn man en vanochtend hevig bloedverlies gehad vanmiddag niks meer. Heb nu al een dag een opgezet gevoel in mijn onderbuik (idee dat ik moet poepen wil alleen niet). ik ga ook afwachten maar heb wel foliumzuur tabletten gehaald vandaag. mijn 2 kindjes zijn na het stoppen van de pil verwekt. Dit is dus ook compleet nieuw voor mij.
Hoi, de mirena geeft hormonoen af, dus ook al is de spiraal eruit duurt het toch nog even voor de laatste restjes hormonen er ook uit zijn, tenminste had mijn huisarts toen gezegd dat het iets zou duren tot zwanger was. Ik denk dat het bloed nog van het eruit trekken is. Heb de mirena nu 2 keer laten verwijderen en telkens was ik in ronde 8 zwanger. Ook al kan het volgens mij wel iets sneller raak zijn, maar het lijkt me sterk dat je binnen 6 dagen zwanger bent
Mij eerlijk gezegd ook. Om zwanger te worden heb je toch echt eerst een eisprong nodig. En dat vindt niet van de ene op de andere dag plaats. Je follikels beginnen te groeien en tot de daadwerkelijke sprong verstrijken er wel ongeveer twee weken. Het is onmogelijk dat er binnen 6 dagen follikels zo vreselijk ongelooflijk snel groeien dat er direct een eisprong plaatsvindt, het eitje ook nog direct bevrucht wordt (gaat ook niet automatisch!) en het zich ook nog direct gaat innestelen (moet je ook nog geluk bij hebben). Kortom: Relax en ga gewoon door met het gezellig maken in bed. En waag over een dikke twee weken eens een testje. Grote kans dat je eisprong nog moet plaatsvinden.
Het kan dus wel 21 mei de mirena laten verwijderen door de huisarts. Inderdaad twee dagen bloedverlies van het uithalen. Op 10 juni had ik toch echt een positieve test in mijn hand Had ik niet verwacht, maar kan dus wel. Alleen wist ik het niet met zes dagen, dat is volgens mij veel te vroeg om al te weten of je al dan niet zwanger bent.
Na die 2 dagen heb ik ook helemaal geen bloed verlies gehad meer. Sins die spiraal eruit is heb ik wel minder buikpijn maar merk wel dat ik met de spiraal wat dikker ben geworden en meer moe was en emoties speelde veel op gelukkig voel ik me nu veel beter en heb meer energie verder gaat t hier prima nog steeds lekker bezig .... vraag:hoelang kan het ongeveer duren voor je weer ongie word weet iemand dat? : Ik hoor het van iemand groetjes sabine
Hier 30 juni na 3,5 jaar ook laten verwijderen, 2 dagen later kort bloedverlies maar geen menstruatie. Toen op 4 juli duidelijk eisprong gehad en nu gisteren eerste echte menstruatie begonnen. Denk dus dat je eerste menstruatie vooral afhankelijk is van waar je in je cyclus zat toen hij eruit ging (ervan uitgaande dat de spiraal niet de boel in de war gegooid heeft). Maar mijn dokter zei ook dat direct vruchtbaarheid weer terug is. Dus het kan zeker...... Succes met afwachten!
Ik heb geen flauw idee hoe mij cyclus is dus k weet ook niet hoe k dan moeten rekenen kwa eisprong k snap nog steeds niet waarom ik niet ongie ben gr
Je hebt 8 juli je spiraal eruit laten halen. We zijn nu tien dagen verder, het is heel logisch dat je nog niet ongesteld bent. Voordat je gaat stressen zou ik eerst gewoon een maand afwachten. Als je niet weet hoe je cyclus loopt, kun je het beste gewoon even afwachten. Ik was dan wel zo snel zwanger, maar dat had ik zelf ook niet door. Het is dat mijn man het tegen me zei. Ik was pas een maand na het uithalen gaan denken Wacht gewoon nog even af en geniet van de komende periode waarin alles kan en mag
He he, Ik heb 2 juni mijn spiraaltje laten verwijderen. Na 4 dagen 2 dagen wat bruin oud bloed gehad 3 inlegkruisjes nodig gehad. Daarna 5 weken helemaal niks. Ik had wel veel zwangerschaps verschijnselen. En dat maakte mij helemaal gek. Ik had wel onveilige sex gehad en.voor het zingen de kerk uit enzo. Uiteindelijk werd ik 12 juli ongesteld en nu had ik ongeveer zaterdag mijn nieuwe eisprong dit merk ik sterk aan mijn slijm. Wel ovulatie slijm genoemt en volgens berekeningen klopte dit. Dus wacht mijn 2e menstruatie af. Wij willenn rond kerst proberen voor een 2e kindje nu eerst het huis verkopen. We doen het nu elke keer voor het zingen de kerk uit. Dus wie weet Succes met zwanger worden en je menstruatie
tis nu 3 weken verder bijna 4 en nog steeds niks wel witte afscheiding en plas moeilijker kunnen ophouden als k hoest of nies lekt t een beetje zo gezegt van de week opeens savonds onwijs duizelig misselijk en moest echt ff liggen en heb af en toe steken in me buik.. weet iemand wat het kan zijn??? help me pleas maak mezelf helemaal gek!!!
Als je net je eisprong had en op dat moment sex had is er een kans om gelijk zwanger te raken maar het is hele kleine kans. Ik maakte mezelf helemaal gek. Ik voelde van alles wat ik herkende van een zwangerschap. Misselijk tot spugen toe, sterkere geur, krampjes, duizelig. Heb ook getest maar was steeds wit. Ik hoopte zo bij die weinige te zitten. Dat ik half bezette was. Na 6 weken werd ik ongesteld kleine teleurstelling maar vooral een last vab me schouders. Ik was er zo mee bezig in me hpofd dat me lichaam zich er naar ging gedragen. Nu wacht ik op volgende en gok dat het rond de 15 aug is.
Relax! Het kan gelijk op gang komen, maar het kan ook een aantal maanden! Duren voordat het op gang komt. Het is echt een kwestie van wachten om te kijken hoe je lijf de cyclus weer oppakt. Het is ook goed om te weten denk ik, dat een zwangerschap best even op zich kan laten wachten, zonder je daar zorgen over te moeten maken. Het kan heel snel, het kan ook een jaar duren, zonder dat er vruchtbaarheidsproblemen zijn. Die klachten, zou het geen blaasontsteking kunnen zijn? Ik hoop dat je snel ongesteld wordt en voor een kindje kan gaan. Of al zwanger bent natuurlijk.
Ik merk wel een paar verschijnselen ene moment moe andere moment barts ik van de energie heb schoonmaak buien ben iets dikker eet meer vaak misselijk en duizelig 1en merk dat me bhs niet meer goed passen hele tijd een lekkend gevoel van onder als k rustig zit nies of hoest ....