@ Sanne: Heel veel succes met solliciteren! Hopelijk geeft het je wat rust nu je deze beslissing hebt genomen. Hier alles nog rustig. Ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.
Sanne, vind dit een hele goede keuze, aan jezelf denken is erg belangrijk. ik duim voor je dat je gauw een leuke,fijne baan hebt!! dat heb je verdiend na die rottigheid!! Linde, morgen alweer 40 weken, wat is het onwijs snel gegaan....poeh...alles gaat ineens zo snel! Dames, wat ben ik zenuwachtig, maandag de intake al met de kraamverzorgster...wat is dát een raar idee zeg!! geniet nog ff van jullie avond liefs
Wow Lindedd morgen 40 weken alweer. Ik weet nog dat ik het toen echt spannend begin te vinden. (4 dagen overtijd). Ik leefde echt naar die 40 weken toe. @sanne: Goed van je dat je voor jezelf kiest. @anoniemz: Bij jou gaat het ook snel!! Wij zitten ons momenteel te orienteren op bruiloft dj's. Wat is dat lastig zeg. Vooral omdat ze allemaal zo duur zijn en we toch een swingende avond willen. Iemand van jullie nog ideeen of tips?
Hihi jullie dachten hetzelfde. Ik kwam ook even snel spieken of Linde al bevallen is. Ben zo benieuwd! Dankjewel voor al jullie lieve woorden. Dat doet me goed. Nu ik weet dat ik daar niet meer terug hoef, valt er een enorme last van me af. En heb gewoon zin om te gaan solliciteren hihi. Nou poeh zeg, wat een nacht weer... Levi is alweer ziekjes. Misschien wel nieuwe tandjes of misschien zelfs wel kiezen? Ik heb geen idee... Tis zo zielig, je ziet dat er wat is maar ik weet niet wat en ik kan hem niet helpen. Ik ga zometeen toch maar ff de huisarts bellen... Hij heeft nu ookal een paar dagen verhoging. Zit elke keer tussen de 37.8 en 38.3. @ Anouk, ik was nog helemaal vergeten te reageren op jou. Maar tis idd balen dat ik zo ver weg woon van jullie anders was ik als een dolle kip gaan sollicteren bij het kdv van Lenthe hihi. Ach ja, ik weet zeker dat ik nu de goeie keuze heb gemaakt en ik hoop gewoon dat er dadelijk iets heel leuks op mijn pad gaat komen. Alvast iedereen een fijn weekend.
Hoi allemaal. Nog niks gebeurd hier hoor . Hoop dat het niet al te lang meer gaat duren. @ Sanne: Vervelend dat Levi weer ziek is. Arm mannetje. @ Anouk: Wij hadden ook een DJ met onze bruiloft. Ik zal eens opzoeken wie dat waren.
Goh LindeDD, blijft spannend. Gaat alles verder nog goed? En hou je het allemaal nog vol? Ik was 1 week overtijd. Ben met 40 wk en 6 dagen ingeleid. Moet je het nu nog afwachten of is er misschien al sprake van inleiden? Vind het zo spannend voor je. Nou meiden, ben toen straks weer met Levi naar de huisarts geweest. Nu moet hij bloed laten prikken om te kijken of het misschien kinkhoest is of dat hij allergisch is ergens voor. De ha dacht zelf dat hij nog niet ergens allergisch voor is want dat ontwikkelt zich pas op latere leeftijd. Maar toen ik zelf een baby was, was al vastgesteld dat ik allergisch was voor dieren met vacht. Gelukkig ben ik daar over heen gegroeid maar zo zie je maar het kan dus wel. Vanmiddag gaat er gelukkig een vriendin mee om bloed te laten prikken. Zie er wel tegenop. Als ze je kleine mannetje pijn doen is dat nooit fijn... Over 1 week iig de uitslag en mocht er echt iets ernstigs zijn dan eerder.
@ Sanne: het gaat nog wel goed hoor. Merk wel dat ik steeds meer last van m'n lijf krijg. Ik heb maandag weer controle bij de vk en dan zouden we eventueel voor einde van de week of begin van de week erna afspreken om proberen te strippen. Hoop dat dat niet nodig is . Sneu dat Levi bloed moet prikken, maar wel goed dat ze er wat mee doen natuurlijk.
Linde spannend joh! Hopelijk komt de kleine vanzelf en hoef je niet gestript te worden. Rust nog maar lekker uit, als dat kan, want als de baby er is..........(slapeloze nachten, hihi) Sanne wat zielig dat bij Levi bloed moet worden geprikt! Hopelijk is het allemaal goed. Succes met het vinden van een nieuwe baan! Spannend! Daf hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje nu het nog steeds niet gelukt is? Knuf! Jolanda, je nadert het laatste stukje in je zwangerschap! Succes met de laatste loodjes! Nou ik moet toch zeggen dat ik het best pittig vind, een kleine! Wil niet klagen, want ze is een enorme zegen voor ons en zo'n schatje, maar jee wat ben je er druk mee! De gebroken nachten en de krampjes vooral overdag, breken me behoorlijk op! De bloedende tepelkloven maken het er ook niet beter op en als Robine soms zo overstuur is dat ik haar niet kan troosten op wat voor manier dan ook, jank ik lekker ff mee! Je voelt je soms zo machteloos als je niet begrijpt wat je dochter nodig heeft! Nou genoeg geklaagd! hihi Voor iedereen een fijn weekend gewenst!
Oh Anouk, wij hadden een bandje Reflex. Super leuk, maar ook niet goedkoop omdat ze met z'n vieren zijn.
sanne alles goed gegaan met bloedprikken?? pf arm mannetje. lindedd spannend!! hoop dat je dit weekend een mooi cadeautje krijgt. ik duim voor jullie. hier alles goed. druk met de gala avond voor de carnaval. volgende week vrijdag en zaterdag is dat en ik doe mee samen met een vriendin. ben heel benieuwd. we hebben dit jaar voor het eerst zelf een stuk geschreven dus nu maar hopen dat het aanslaat! dames ik heb zin in 23 februari. gezellig!!!!!
Lieverd het is ook pittig een kleintje. En het inderdaad niet weten wat is er nu aan de hand. En probeer af en toe ook je rust te pakken als Robine aan het slapen is. Ik merk dat een tukkie doen voor mij echt werkt ik knap er zelf ook enorm van op. En als je uitgerust bent kun je ook meer hebben. Knuf. Daf, ik heb er ook zin in zien we eindelijk de mensen achter de posts. Zal wel heel gek zijn. Lindedd, ik hoop dat de kleine zich snel aandient. Je zult ook wel super nieuwsgierig zijn hoe de beeb eruit zal zien. Sanne, heerlijk een last van je schouders af en nu vol goede moet op zoek naar een leuke baan. succes meid. Anouk en al een dj kunnen vinden. Ik heb helaas echt geen tips voor je. Ik ben niet getrouwd. Succes met zoeken want dat lijkt me best lastig. Finn is helaas ziek. Erge verhoging ginsteren avond 38.9 en echt elk uur wakker. Vannacht toch maar een flesje melk gegeven en een zetpilletje om de koorts te laten zakken. Vanochtend met wakker worden alweer koorts 39.6. Echt sneu een ziek kind. Je bent liever zelf ziek. Wat dan wel weer mooi is aan die kleintjes. Gewoon vrolijk spelen. Fijn weekend allemaal X
@Lindedd: Ik hoop dat het spontaan bij je gaat gebeuren. Is wel het prettigst. Wil je trouwens thuis of in het ziekenhuis bevallen? Je hebt dat vast al verteld maar ik weet het even niet meer. @Labamba: Vervelend he als je kleintje ziek is. Vond het ook zo vervelend toen Lenthe die verhoging had en zo ziekjes was. Het heerst helaas. Ik denk maar zo hoe moeilijk/vervelend het ook is ze bouwen er wel weerstand mee op. @Sanne: Hopelijk is alles goed met kleine Levi. @lieverd: Zo herkenbaar je verhaal. Ik had het de eerste maanden ook en dacht zelfs doe ik het allemaal wel goed en waarom kan ik haar niet troosten maar dat gaan allemaal goed komen gelukkig. Maar dat neemt niet weg dat het zwaar is. Een bandje hebben we ook even aan gedacht maar dat is helaas te duur. We hebben inmiddels een aantal offertes binnen en daar zit misschien wel wat tussen. @daf: Leuk zeg die voorberijdingen voor carnaval. En een gala wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik heb idd ook veel zin in de 23 februari. Ik heb vrij gepakt dames dus laat het wel doorgaan hoor hihi !!!
anouk, een gala avond is een avond waarop allerlei mensen een buut doen of een ander humoristisch stukje. vaak zijn fit stukjes van ongeveer 10 minuten. iedere carnavalsvereniging heeft dit wel. het heet alleen overal anders. zittingsavond wordt het ook wel genoemd. kijk naar eens op youtube en dan bij zoeken moet je een van de volgende dingen invullen: tonpraten , zittingsavond, galaavond , buut.
Daf nu zegt het mij ook wat mijn vriend komt uit het land van maas en waal en daar noemen ze het tonpraten.
Hoi meiden Ik ben vanochtend om half 5 bevallen van ons dochtertje Dymph! Het is allemaal goed gegaan, een uitgebreid verhaal volgt nog.