Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    oh LindeDD, Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!! Gelukkig alles goed gegaan en dit weekend nog bevallen..heerlijk genieten van jullie nieuwe mooie roze wonder Dymph! Erg benieuwd naar je verdere verhaal..

liefss

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Aaaahhhhh gefeliciteerd met jullie kleine meisje. Fijn dat alles goed is gegaan. Ben ook benieuwd naar je verhaal. Geniet van deze bijzondere tijd.

3. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    lindedd gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!

4. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Linde wat goed!!! Gefeliciteerd!! Hoop dat alles goed is gegaan en dat je er goefd op terug kan kijken! Nu lekker bijkomen en genieten! X

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lindedd yes daar is jullie meisje. Van harte gefeliciteerd!!!

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Bedankt voor jullie felicitaties :).

De bevalling is best vlot verlopen. Vrijdagavond rond half 11 begonnen de weeen en die werden al snel heftiger en volgde elkaar snel op. Om half 1 heeft mijn man de vk gebeld en die was er een half uurtje later. Toen bleek ik al 9 cm ontsluiting te hebben!! We hebben toen besloten om thuis te blijven en niet meer naar het ziekenhuis te gaan. De vk heeft mijn vliezen gebroken en na 2 uur persen was ze er dan. Heftige, maar wel vrij korte bevalling dus.

Nu ligt ze lekker te slapen en heb ik even voor mezelf voordat we er zo voor het eerst in bad gaan doen. Ben benieuwd :).

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Fijn lindedd dat het zo snel is gegaan en goed. Volgens mij ben je ook de enige die uiteindelijk thuis is bevallen.
    Heerlijke tijd komt eraan nu (verlang er soms echt nog naar terug ;)) Het eerste badje is ook zo mooi om te zien.
    Ben wel benieuwd naar je meisje. Krijgen we haar nog te zien?
    Bedenk me ineens dat we Robine volgens mij ook nog niet hebben gezien.

Grappig trouwens het is straks 3-3 als Jolanda's zoontje is geboren. En dat terwijl Lenthe eerst het enige voetbalvrouwtje was hihi.

8. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Anouk. Ja nu je het zegt, dan is het al weer 3-3 haha...

Lindedd. Wat heerlijk om te lezen dat je een goeie, vlotte bevalling hebt gehad en lekker thuis kunnen blijven. Lekker genieten van jullie kleine meid en ze heeft vast genoten van haar eerste badje!

Liefs

9. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Zo dat is fijn zeg je belt de VK en die komt heb je gewoon al 9cm ontsluiting. Wat zul jij verbaasd zijn geweest. Ik wel toen ik het las haha. Dat eerste badje oooohh die weet ik ook nog dat verrukte gezicht als hij in het warme water zat. Geweldig. Nu spetterd hij de hele badkamer nat hihi.

Ja ongelooflijk 3-3 straks. Dan hebben al die mannen in ieder geval wel keuze en hoeven ze niet te strijden om het zelfde meisje.;)

Ik heb zin in de 23e hoe laat en waar spreken we af?

10. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    hadden we niet gezegd een pannekoekenhuis in de buurt van amersfoort? ik weet heyden eigenlijk niet meer. zal deel 1 eens terug lezen. daar staat het in.

11. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    ja heb het even opgezocht. in de buurt van amersfoort. tijd hebben we het nog niet over gehad. ik pas me aan want ik hoef met niemand rekening te houden. het ligt denk ik een beetje aan de schema's van julie kids.ik zal eens zoeken op internet naar een pannekoekenhuis in die buurt!!

12. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    heb even op google gekeken, misschien is de kabouterhut iets?
    www.kabouterhut.nl
    ligt aan de rand van amersfoort du makkelijk met parkeren.

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ik vind het allemaal prima. Ik denk dat qua tijd rond de middag het beste is. Dan zijn denk ik de meeste kleintjes wel wakker denk ik. In qua locatie prima. Er zijn verschillende pannekoekenhuizen daar en de kabouterhut ziet er ook gezellig uit.
    Heb er ook zin in.

Verder iedereen die er met de auto uit moet vandaag suc6 en doe voorzichtig!!

14. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    De kabouterhut leuk. En voor mij is smiddags ook prima. Gezellig.

Wat een drama was het vanmorgen op de weg bah bah.

Hier is het met het ziekzijn ook nog steeds niet over. Finn ben ik vanmiddag mee naar de dokter geweest die heeft een middenoor ontsteking. En mijn skattie is ook ziek. Koorts hoesten en grieperig en tot overmaat van ramp word ik ook weer ziek ik ben hier zo klaar mee. Aankomend weekend gaan mijn skattie en ik een weekendje naar Amsterdam met zijn 2tjes hopelijk zijn we dan weer beter.

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Allereerst Linde gefeliciteerd met je kleine meisje. Ik sta er versteld van dat de bevalling zo snel is gegaan. Alleen maar fijn voor je. Geniet van deze mooie tijd.

Ff over de 23ste... Ik vind het eigenlijk voor ons iets te ver rijden... Ik heb namelijk op de routeplanner gekeken en voor ons is het meer als anderhalf uur rijden. Ik vind het normaal gesproken geen probleem hoor maar ik vind dat best een stuk rijden en vooral met Levi achterin. Als Levi huilt of iets dergelijks kan ik niks... Levi vind auto rijden niet zo leuk. Raar maar waar. Jullie mogen het gewoon door laten gaan de 23ste maar dan haak ik toch af. Sorry. Hoop dat jullie het begrijpen.

Nou Levi is goed ziek geweest. Sinds gister gaat het eindelijk weer iets beter. Het bloed prikken is goed gegaan. Vrijdag de uitslag.
    Mijn ontslag is nu ook door. Manager is op de hoogte en nu gaat het via de rechtsbijstand en de advocaat van mijn werkgever.

@ labamba, veel beterschap voor jullie. Ik hoop idd dat je opgeknapt bent voor het weekend.

Nogmaals sorry dat ik afhaak voor de bijeenkomst..

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Het is wat met die zieke kleintjes zeg! Zo sneu. Ze kunnen er zo weinig aan doen he.
    Vandaag lekker met Lenthe naar buiten geweest lekker de sneeuw in de lucht is zo lekker gezond he. Wat vaseline op haar wangetjes.

@sanne: He wat jammer zeg dat je niet gaat komen. Is er geen mogelijkheid dat je wel zult komen?? Andere locatie misschien of anders misschien zonder kleine Levi (al zou ik hem wel heel graag eens willen zien :()
    Ben zo benieuwd naar iedereen en daar hoor jij ook bij!!!! Maar als het echt niet gaat of lukt dan begrijp ik dat wel hoor!!

17. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    sanne il sluit me helemaal bij anouk aan. ik weet niet waar je vandaan komt maar andere lokatie misschien?????

18. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    in arnhem zit ook wel een pannekoekenhuis. aan de kemperbergerweg.
    weet niet of dat voor iedereen te doen is???

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ja ti's wa met die kleintjes die ziek zijn... Echt niet leuk! Wij zijn vandaag ook heerlijk naar buiten geweest.

Jullie hoeven voor mij echt niet de locatie te gaan verzetten. Arnhem is wel dichterbij maar ook nog dik 1 uur rijden.
    Ik wil heel graag komen en natuurlijk saampjes met Levi. Ik kijk wel even hoe ik het ga doen... Uuuhm.. Ik ga er even over denken.
    Ik moet trouwens vanuit Helmond (Brabant) komen. Dat ligt bij Eindhoven.

20. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Schiet me nou ineens te binnen, kan het niet in Utrecht omgeving? (Of logt Amersfoort bij Utrecht haha. Sorry aardrijkskunde is niet mijn sterkste vak geweest hahaha)
    Is denk ik ook wel centraal gelegen, denk ik. En ik heb mijn zus in Houten wonen dus kan ik daar een nachtje slapen of daarna er naar toe. Dan is de reis voor Levi ook niet zo lang op 1 dag.
    Kijk maar, als het geen goed plan is, vind ik het ook prima. Dan kijk ik ff verder naar ideeën.

Deel Deze Pagina