Sorry nog 1 berichtje, Levi is vandaag alweer 10 maanden!! Nog 2 maanden en dan is hij alweer 1!! Waar blijft de tijd.
Amersfoort ligt niet heel ver van Utrecht af. En als je het inderdaad kunt combineren met een bezoek aan je zus is het misschien wel te doen.
Hihi valt nog niet mee dat plannen he!! Wonen we net te ver van elkaar af. Utrecht is wat mij betreft ook prima. Voor Lenthe maakt het niet uit die vind autorijden niet erg. Ik meen me alleen te herinneren dat Utrecht voor lieverd weer net te ver was die komt geloof ik uit Zwolle. Maar misschien dat het voor haar nu te overbruggen is?? We komen vanzelf met een oplossing toch? Bedenk me dat houten Amersfoort ook maar een half uurtje is. Dat is misschien wel te doen?? Desnoods kom ik je in Houten ophalen kom ik toch langs als ik richting Amersfoort rijdt dan kun je op Levi Letten achterin? Tis maar een ideetje hoor. Dan is het voor Lieverd ook te doen misschien? Kijk maar hoe je het het makkelijkst vind. Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Ben vandaag heerlijk een keertje vrij en heb ook geen koopavond vanavond. Zo even lekker met Lenthe de kou in. Die frisse lucht is zo gezond!!
Laten we het maar gewoon in Amersfoort doen. Ik ga de avond van te voren wel naar mijn zus toe en bivakkeer daar wel samen met Levi. Dan is het idd maar een half uurtje rijden en dat gaat denk ik wel goed. En op de terugweg maar ik daar ook wel even een stop denk ik. Haha merk nu dat ik eigenlijk helemaal niet centraal woon al dacht ik zelf van wel haha. Ik kom al van Limburg af dus vond brabant al een stuk centraler. Haha. Maar ti's idd wa hè met dat geregel... Vergeet maar gewoon wat ik gezegd heb, en we houden het gewoon op Amersfoort. Komt goed, ik ervoor zorgen dat we in Amersfoort komen. Uitslag gekregen van t bloedonderzoek, maar er is niks uitgekomen. Ik moet Levi nu goed inde gaten houden en als ik het niet vertrouw dan moet ik meteen terug komen. De griep wilt iig ons huisje niet verlaten want nu ben ik weer niet lekker. Linde, hoe gaat het met de kleine?? Lekker aan het genieten van de kraamtijd? Laat je lekker verwennen meid.
Hoi meiden, Heb even een tijdje niet gereageerd maar ben weer even bijgelezen. Inderdaad lastig dat uitje plannen . Kan me voorstellen dat je anderhalf uur rijden een beetje te ver vindt Sanne. Hier gaat alles goed. De kraamhulp was vandaag voor het laatst. N moeten we het zelf gaan doen. Spannend maar ook leuk. De eerste dagen waren erg zwaar, veel gerommeld met borstvoeding, maar dat lijkt nu goed te gaan . Het is een lekker pittige meid die wel laat weten wat ze wel en niet wil haha.
@lindedd: Wat een dotje is ze zeg, mooi meisje!! Moeilijk he de eerste dag alleen met je meisje. Moet je ineens alles zelf doen. Maar dat went snel. Fijn dat ze het zo goed doet en vooral ook dat de borstvoeding nu goed gaat. @sanne: Fijn dat er niets uit het bloedonderzoek is gekomen. Idd Levi even goed in de gaten houden. Balen zeg dat de griep bij jullie blijft hangen. @daf/iedereen eigenlijk: Misschien moeten we idd maar even reserveren daar. Je weet maar nooit. Staan we daar met de hele bups incl. baby's en dan is er geen plek . Vanavond even lekker niks. Morgen vieren mijn grootouders hun 60 jarig huwelijk en gaat we uiteten in een pannenkoekenhuis/restaurant om het te vieren. Ik hoop dat het niet teveel gaat sneeuwen morgen want is toch een uurtje rijden. Fijn weekend allemaal.
Ooooh lieverd, wat een schatje zeg!!! Heerlijk die kleintjes. Soms verlang ik er weer naar terug. Iedereen om mij heen raak nu zwanger en moet zeggen dat het hier ook wel weer begint te kriebelen. Hihi. Maar toch stellen we het nog ff uit. Gezellig Anouk, veel plezier vandaag. Hoop idd dat het weer een beetje mee zit. Hier is het iig goed aan het sneeuwen. Er is alweer een flink pak gevallen.
Ahhh wat een schatje zeg Robine!!! Nou hier sneeuwt het net een beetje. Straks richting het zuiden rijden en daar sneeuwt het idd al wel goed.
Wat een mooie meiden hebben jullie gekregen zeg. Geweldig!! Wij zijn gisterenavond terug gekomen van een weekendje amsterdam. Heerlijk genoten en vandaag nog een dagje met zijn 3en. Zo de slee maar is pakken en even lekker sleeen met onze kleine man. Fijne dag allemaal.
Heerlijke stad Amsterdam. Ik kom er graag (om te shoppen hihi) en mijn schoonouders wonen er. Heerlijk om er rond te lopen/rijden. Fijn dat je een gezellig weekendje hebt gehad.
Phoe heftige middagje gehad vandaag. Collega winkelier kwam vanmiddag vragen of wij een bhv-er hadden want er was een man in elkaar gezakt in de winkel, hartstilstand . Ik heb mijn bhv wel maar is alweer wat jaartjes geleden. Toch ff snel meegerend en een collega winkelier bijgestaan (eigenlijk niet meer dan hartslag in de gaten gehouden van de man en collega gesteunt). Gelukkig kwam al snel een andere collega winkelier helpen die wat meer ervaren had. Ben er wel een beetje kapot van zeg ondanks dat ik zelf niet echt geholpen heb. Denk ook constant, had ik maar meer gedaan. Ik zal de blik in de ogen van de man niet snel vergeten ben ik bang. Zo levensloos en grijs. Later op de middag hoorde we dat de man in coma word gehouden voorlopig dus het gaat nog niet goed met hem. Sorrie moest het ff kwijt. Gelukkig ben ik morgen vrij.
O bah wat naar Anouk. Kan me voorstellen dat dat nog door je hoofd spookt. Mijn ouders komen uit Amsterdam oorspronkelijk dus bij mij zit het ook een beetje in de genen.
heftig hoor anouk! ik ken het. gelukkig niet zo ernstig, maar wel epileptische aanval en iemand kreeg betonplaat op het hoofd. nare dingen hoor.