Wat Anouk dacht, dacht ik ook...het zal niet Kentucky Fried Chicken zijn.. haha! Wat fijn dat Levi's helmpje nu bijna af mag, aftellen geblazen, en hier hebben jullie het allemaal voor gedaan, lijkt me een ongelofelijk fijn gevoel!! Wat fijn dat met Dymph ook alles goed gaat, op die regeldagen na dan. Minder van je moeder,wat heeft ze precies als ik vragen mag? Sterkte! Ontzettend fijn dat Lenthe nu opknapt, en ze weer lekker de oude begint te worden..heerlijk!! Dames, mijn excusses dat ik niet altijd meer reageer, ik lees nog wel veel mee maar heel eerlijk heb ik niet altijd zin om te reageren. begin een beetje depressief te worden van alle pijn en ben het meer dan goed zat... of ik het echt depressief mag noemen, tja ik weet het niet het is best een groot woord maar lekker voel ik me de laatste tijd helemaal niet, het is net alsof iedereen maar denkt dat het vanzelf gaat en in mijn beleving is het elk uur gewoon 2/3u... Nou, sorrie voor mijn geklaag en gezeur, ga zo weer liggen want dat heb ik nog niet genoeg gedaan de laatste tijd! Verlang ernaar even een rondje te lopen in het bos, de afwas te doen, een strijkje of een wasje.... maar nog eventjes!! liefs
anoniemz balen. je hoort te kunnen genieten van je zwangerschap maat dat gaat er nu echt bij in. balen!! heel veel sterkte. kunnen ze trouwens nog iets doen zoals bijv. eerder inleiden van de bevalling?? lijkt me dat alles wat het eerder komt( wel na de 37 weken) meegenomen is.
Haha ik las dat daarna ook terug haha. De iPad maakt van woorden een eigen woord en KFC moest gewoon kdv zijn Ja Anouk, ik hoor ook van veel mensen dat dit erbij hoort maar ik ga zo met pijn in mijn hart weg bij het kdv... En als ik buiten sta, hoor ik hem nog steeds je moederhart breekt in duizenden stukjes... Ik probeer hem dan idd te troosten en zolang hij maar bij mij is, is het prima. Maar zodra ik ga... Is dat eigenlijk niet de verlatingsangst? Dat schiet me nou ineens te binnen... Misschien een combi van. We zien vrijda wel hoe het gaat. @ Jolanda, wat vervelend dat je zoveel last hebt. Kunnen ze idd zoals Daf al zegt, jou niet eerder in gaan leiden?? En meis, als je straks dat kleine wondertje op je buik hebt liggen, weet je waar je het voor gedaan hebt. En neem idd goed je rust. @ lindeDD, Wij hebben het mutsje afgezet toen zijn temperatuur constant was maar idd wel als min 19 graden was binnen. En als we naar buiten gingen, kreeg hij wel een mutsje.
@ Anouk en Sanne: Bedankt voor jullie advies. Ik doe nu het mutsje alleen nog 's nachts op en als we naar buiten gaan. @ Jolanda: Jeetje wat naar dat je zo'n last van je lijf hebt en zo weinig kan. Dan valt er inderdaad weinig te genieten. Nog even volhouden. Mijn moeder heeft longkanker. Van de zomer was al vastgesteld dat ze niet meer beter wordt, maar het ging de laatste tijd heel goed. Nu is ze sinds een week een stuk verzwakt en blijkt dat ze een uitzaaiing bij de lever heeft. Hopelijk houdt ze het nog wel even vol en kan ze nog even van haar kleindochter genieten.
Hoi hoi ik ben er ook weer. jolanda wat erg dat je zoveel pijn hebt maar net wat daf zegt kunnen ze je niet eerder inleiden. lindedd, hopelijk blijft ze nog een poos bij jullie en kan ze genieen van haar kleinkind. sanne, finn heeft het ook heel erg gehad met vreemde als er maar een ouder van een ander kindje richting hem liep zette hij het op het brullen. en nu nog gaathij niet op ze af of geeft hij ze een glimlach. wat betreft verlatingsangst bij mij is rond die tijd gezegd veel kiekebo spelletjes te spelen zodat hij weet dat je terug komt. Hier gisteren op het kdv een kies doorgekomen (zat er al aan te komen) ging gepaart met veel bloed zijn hele blousje zat onder maar gelukkig is die door want wat heeft hij daar last van gehad.
Thnx labamba voor je tip. We doen al best veel kiekeboe spelletjes en hier blijven we dan ook mee doorgaan. Och gerrum... Kiesjes... Gaat dat gepaard met veel bloed ja? Dat wist ik nog niet. Gelukkig is ie nou door... Snap dat ze daar veel last van kunnen hebben.
De 8e mag ik weer naar de verloskundige, zal het eens vragen.. Dit is zo geen doen meer niet voor mij in ieder geval! Weet niet of het normaal is dat ik het liefst nu de bevalling al zou doen, maar voor 4 week bewijze van spreken ook.. Ben er meer dan klaar voor en wil ook niet meer wachten, alles doet me zeer en wil gewoon herstellen vd bevalling, van de pijn af en genieten van ons mannetje!! Bedankt voor alle tips en woorden.
he iedereen, ik lees wel altijd mee maar vaak op mn telefoon. Terug reageren is zo lastig op de tel dus vandaar dat ik niet altijd terug post. Linde, wat naar toch van je moeder. Wel fijn dat ze nog wat tijd met Dymph kan doorbrengen. Mag ik trouwens vragen hoe je aan de naam komt van je dochter? Vind het heel bijzonder en nog nooit gehoord! En ik hoor wat namen omdat ik op t kdv werk! hihi Labamba, oei kiesjes! Ook veel poepluiers dan zekers? Succes! Sanne, lastig he verlatingsangst! Gaat je aan het hart.....verdriet van je kind. Heb ik nu al last van als Robine krampjes heeft! Ook jij succes met deze fase! En wat fijn dat het helmpje resultaat boekt! Nog effies Anouk, is je meisje weer wat opgeknapt? Hier gaat het ook steeds beter. Robine slaapt overdag lekker in haar wiegje, ingebakerd. Van een uur of 5 tot 7 is ze erg onrustig en krampjes. De bekende huiluurtjes. De kloven zijn zo goed als over, dus bv gaat nu ook goed! En de groei zit er ook goed in. Maandag over een week de eerste vaccinaties! Bah....zie er nu al tegenop! Even over ons uitstapje! Is er al gereserveerd? En nemen jullie dan ook de kinderwagen mee of alleen de maxicosi? Wordt ook zo wat als er tig kinderwagens in het pannenkoekenhuis staan he?! En is het pannenkoekenhuis al vanaf het middaguur open?
@labamba: He bah kiesjes, dat moet naar zijn voor je mannetje, hoop dat hij er snel vanaf is. @Jolanda: Vervelend zeg dat je zo'n pijn hebt. Iedereen gun je toch een onbezorgede fijne zwangerschap. Ik hoop dat de vk iets voor je kan betekenen. Ondanks alles probeer toch te genieten. Het is de mooiste tijd van je leven. @Lieverd: Dat het Lenthe ook tussen 5-7 het huiluurtje. Fijn dat je bv zo goed gaat nu. En de vaccinatie brrrrr. Niet leuk idd. Het breekt je hard zo als je meisje zo moet huilen van de prik. Heb je iemand die mee kan gaan? Gelukkig is het vaak met een dag weer normaal. Ja inderdaad het komt wel dichterbij nu de meeting . Ik last dat ze om half 12 open gaan. Mijn zou rond 14.00 uur het beste uitkomen ivm slaapje en boterhammetje van Lenthe maar ik pas me ook best aan hoor! En idd Daf misschien dat 1 iemand het (geregel) op zich zou kunnen nemen. Misschien hebben ze wel iets van een aparte ruimte??? En tja de kinderwagen heb ik ook nog niet aan gedacht. Met kinderstoelen komen we ook al een eind denk ik!
@ labamba, och gerrum... Kiesjes. Gelukkig is ie nou door, maar wist helemaal niet dat dat gepaard ging met bloed. Maar echt zielig zeg... @ Jolanda, ik hoop idd ook dat de vk iets voor je kan betekenen. Probeer er idd van te genieten, zoals Anouk al zegt, het is een hele mooie tijd. @ lieverd, wat fijn dat het goed gaat met jou en Robine en dat ze bv goed gaat. Wel echt vervelend die darmkrampjes. Had je die fiets bewegingen al geprobeerd? Bij Levi hielpen ze erg goed. Of misschien een homeopathisch middeltje? Zo zielig als ze daar last van hebben en idd prikjes... Ti's hier ook niet mijn favoriete onderdeel. Jaja meiden, het duurt niet zo lang meer dat voor onze meting ben blij dat ik toch iets hebben kunnen regelen zodat we toch kunnen komen. Ik neem Levi gewoon mee op mijn arm. Hij zit al een tijdje niet meer in de maxi cosi. En mocht de kinderwagen alsnog nodig zijn, dan heb ik die in de auto liggen. Qua tijd, maakt het mij niet zoveel uit. Als hij moe wordt, leg ik hem wel in de kinderwagen. Levi gaat meestal rond 14.00 uur thuis naar bed. Maar we t maakt ons niet uit, ik pas me aan jullie aan
Rond 14 uur is voor mij ook prima. Ik regel de voedingen er wel omheen. Moet dan ws wel in het pannenkoekenhuis voeden, maar dat vinden jullie vast niet bezwaarlijk. Vrouwen onder elkaar toch? Ik neem de kdw wel mee, anders zit ik continu met robine op schoot. Misschien gebeurd dat ook wel hihi, maar voor de zekerheid. Kan ook de draagdoek meenemen bedenk ik me nu. Kijk wel ff. Met hoeveel zijn we? 6? En twee kinderstoelen?
Helemaal goed! Heb er onwijs veel zin in, en net als de anderen enorm benieuwd naar iedereen! Welke plaats was het ook alweer? Sorry mijn zwangerschapsdementie laat me ff in de steek. Lief dat jij het allemaal op je wilt nemen Daf. Nou, duik mijn bed maar weer in, het is buiten gewoon heerlijk weer..grr! Liefs en jullie geniet van het zonnetje vandaag.
trouwens, allemaal onwijs bedankt vd lieve woorden, dat steunt even als je het even allemaal niet meer weet .. liefs
Jolanda, daar zijn we voor hier! We hebben in Amersfoort afgesproken, bij de kabouterhut. Is het handig om elkaars namen te weten ipv onze nicknames? Anders is het zo raar hihi om elkaar bij het pannenkoekenhuis bij de nickname te noemen, whahahaha! Mijne is hester.... Trouwens willen jullie op mijn Robine stemmen? Ze doet mee met de babyverkiezing van de maand