Ik heb gestemd op Robine Ff een correctie. Ik denk dat we 3 kinderstoelen nodig hebben, 1 voor Finn, 1 voor Lenthe en 1 voor Levi. Maar ze zullen er vast wel genoeg hebben. Wel echt jammer dat we niks meer horen van zwabbertje... Er clubje wordt zo steeds kleiner... En hoe zou het met Ginkel en joylinn zijn? En vergeet ik nou nog iemand? Oja mijn naam is, heel verrassend, Sanne haha
Sorry ik zie dat ik steeds spelfouten maak haha. Maar t ligt niet aan mij hoor maar aan de telefoon. Die maakt steeds zelf woorden van iets. Best vervelend soms haha. Er moet dus het zijn
Inderdaad jammer dat er een paar meiden niet meer zijn. Zwabbertje heeft hier volgens mij in oktober voor het laatst gereageerd en ginkel is alweer wat langer. Maar die was er ook niet heel vaak. Joylinn is vorig jaar januari afgehaakt. Oh en wat dacht je van naadje? Ook al ff geleden. Zwabbertje vind ik well echt jammer. Was ook echt een leuke meid die trouw reageerde. Had het alleen druk met haar kids en man die veel op reis was/is. Ik heb nog wel eens gedacht om haar te pb-en.
Oh en sanne, ik had al een vermoeden dat jij sanne zou heten . Grappig om de namen nu te horen. Ik had bij Lieverd en daf die naam nooit gedacht hihi. Maakt het des te leuker om elkaar te zien want dan is het plaatje compleet.
Heb ook ff gekeken bij de andere dames en zag dat zwabbertje eind dec nog op de pagina is geweest en naadje in januari nog. Dus misschien wel een ideeom ze nog te pb-en en uit te nodigen voor de 23ste?! Lijkt me leuk als ze dat willen!
We hebben al even niets meer van je gehoord. Misschien dat je daar je eigen goede reden voor hebt, dat geeft helemaal niets hoor, maar ik (eigenlijk namens alle meiden van ons cluppie) wil je toch uitnodigen voor onze geplande ontmoeting. Je hebt er toch ook een hele tijd gezellig mee gekletst en we missen je. De planning is dat we 23 februari gaan samen komen in een pannenkoekenhuis in Amersfoort. We zijn met 7 meiden. Lieverd, daf, lindedd, jolanda, Labamba, sanne en ik en natuurlijk onze kleintjes. Mocht je het toch leuk lijken, je bent van harte uitgenodigd en zo niet no hard feelings. Veel groetjes namens het cluppie Dit heb ik globaal in het pb-tje gezet.
He lieve dames.... Ik stond vanmorgen op en begon gelijk wat te vloeien... wat krijgen we nu!?!?.. ik naar de wc en het was enorm veel afscheiding maar erg dun, het zou toch geen vruchtwater zijn dacht ik? Bij het afvegen zag ik ook helder rood bloed... Het is zondag ik kan de praktijk niet bellen dacht ik, maar wel het spoednummer, maar is dit spoed!? ik voel niets geks! smiddags om half 4 toch maar even gebeld en om kwart over 4 werden we verwacht op de praktijk, ze zou me even onderzoeken omdat ik de kleine man ook wat minder ging voelen en niet echt hoogte kreeg of dit de oorzaak was door het indalen!?... mm, we moeten komen, ok, misschien is er wel niets aan de hand dus met nog niet zoveel zenuwen stapten we op de fiets naar de verloskundigenpraktijk! Aangekomen, onderzocht en het hartje was oke, ons mannetje was ingedaald en ze kon zo niet zeggen wat de oorzaak was van het minder bewegen, misschien was het omdat hij zich niet lekker voelde maar het kon ook zijn dat hij niet meer de ruimte had. We sturen je tóch even door naar het ziekenhuis, ik wil dat toch even zeker weten.... jeetje dacht ik, moet dat nou? Maar ik liet me niet kennen en we pakten onze spullen en op naar het ziekenhuis, daar aangekomen om paar min. voor 5 en om 5 over 5 zat ik al aan de CTG, even een half u tot 3 kwartier zegt die assistent... om half 6 moest ik even wat urine geven voor een eventuele blaasontsteking vast te stellen en werd toen weer aangesloten op de CTG. Nog een kwartiertje dacht ik, dan even wachten op de dokter. ik zat uiteindelijk tot goed 6uur aan de CTG en toen kwam de dokter dat ze nog wat urine wouden voor een kweek, er waren witte bloedlichaampjes gevonden, ja duh dacht ik? ben toch zwanger?.. maar jo, hou je in en doe gewoon wat ze vragen...ik dus weer naar het toilet om urine op te vangen en weer leverde ik dit in, toen kwam ze met dat ze even wat onderzoeken wou doen, en of ik me even wou ontbloten, een echo waar alles gelukkig goed op te zien was, handmatig onderzoek was ook prima en het onderzoek met de eendenbek(ja ik had er nog nooit van gehoord) was ook prima. De baarmoedermond zat dicht en mijn baarmoederhals was mooi lang. Ze kon werkelijk niets vinden waar het bloed vandaan kwam, 1 ding was uitgesloten, dat wat ik verloor was géén vruchtwater! Dit was een opluchting! Waar mijn harde buiken, minder beweging, en bloed wegkwam kon ze niet vertellen maar we wachten nog wel even op de uitslag van mijn urine. Meiden, kan jullie vertellen, ik ben blij dat ik thuis ben...wie had gedacht dat dit een zondag-ziekenhuisdag werd!? nu lekker bedje in en lekker rusten!!
He bah jolanda, wat vervelend zeg en wat zul je geschrokken zijn. Ik hoop toch echt dat je mannetje nog blijft zitten. Sterkte en rustig aan he!
Jeetje jolanda, heftig zeg!! Gelukkig is alles nog rustig en goed met de kleine! Rust maar goed uit, want zoiets heeft toch impact! X
Dank jullie voor jullie lieve woorden,duik ook lekker mijn bedje in ben er best wat van geschrokken ja
Nou inderdaad Jolanda je laat me schrikken zeg. pfff gelukkig alles goed. Anouk leuk dat je pbtje hebt verzonden hopelijk komen ze ook. Mijn naam is Mirjam
Help....... Met mijn stomme koppie heb ik vandaag onze klein man zijn geboortepakje(wat dus wit WAS) gewassen op 30gr , met een blauw dekentje en een achtergebleven blauwe sok, welke de boosdoender is geweest is een goeie vraag maar oké, hoe krijg ik in godsnaam dat witte i love dad pakje weer wit!?!?! Ook de nieuwe lakentjes en de 12 hydrofiele luiers en 12 hydrofiele washandjes zijn licht blauw...heb gelijk de wasmachine afgepompt en het blauwe eruit gehaald, de was zit er nu weer in op 60gr met Vanisch.... Ik weet begod niet of het gaat helpen maar denk dat ik zo naar de drogist ga voor Dr Beckmann ontkleurder....iemand hier ervaring mee of, nogmeer tips? Ben geen voorstander van bleek dus dat ga ik niet proberen! Ben ik toch ook een ongelofelijke huisvrouw....grr...bah!!!!
hahaha anoniemz( sorry) ik zie mezelf zo bij de wasmachine staan. overkomt mij ook. wel jammer dat het geboorte pakje erbij zit. ik zou het buiten de vanish en dr beckman niet weten. bleek ben ik bij de was ook niet zo een voorstander van. il hoop dat je het er weer uit krijgt. succes.