Vanisch heb ik hem net mee aangezet 60 Gr... Hierna probeer ik dan denk ik maar de Dr beckmann, ik heb nog niet durven kijken bij de was maar hij is bijna uitgedraaid......
Oké.....verzond het berichtje en toen was de wasmachine klaar! 1 rompertje, wit met zwarte strepen (zijn boevenpakje) die is wit, de rest nog net zo blauw als ervoor...zo maar naar de drogist voor dat spul en als dat niet helpt geef ik op!
Ojee jolanda, wat ben ik geschrokken van je verhaal. Gelukkig is alles goed. En over de was uuhm... Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe je die weer wit krijgt... En bleek zou ik niet doen. Dat vreet ook de stof weg en dan kunnen eer zelfs gaten in komen. Ik hoop dat het werkt met dat spul. En anders misschien ff googlen. Succes iig. Leuk Anouk dat je iedereen nog een pb hebt gestuurd. Zijn er nog antwoorden op gekomen? Wat leuk om zo iedereen zijn naam te weten
Ah jolanda wat vervelend. Ik heb ook niet echt tips voor je. Hoop dat je alles toch nog wit hebt gekregen. Eerste pakje is zo belangrijk (vond ik tenminste, heb het zelfs ingelijst ). Vraagje over het kdv. Lenthe slaapt zo slecht op het kdv. Vaak maar 2 keer een half uurtje en soms zelfs maar 1x, met als gevolg dat ze thuis helemaal kapot is en jengelend haar avond eten opeet. Thuis slaapt ze zo smorgens 2.5 uur en smiddags vaak ook nog een 2/2.5 uur. 1 leidster begon hierover tegen mijn vriend en ze zei dat ze het er met mij over wou gaan hebben want er moest een oplossing komen. (ze is overigens niet mijn favo leidster, ze bemoeit zich overal mee, net van de opleiding en denk alles beter te weten). Hebben jullie tips of ideeen, wat ik hiermee moet? En hoe Lenthe misschien wel beter slaapt op het kdv?
Jolanda hier ook niet een echte huisvrouw, dus succes van mij gewenst. Anouk, Finn slaapt ook veel slechter op het KDV. sochtens en smiddags maar een uurtje terwijl hij hier thuis makkelijk 2 x 2 uur slaapt en meestal smiddags nog 3 uur. Mss een idee dat als ze thuis komt haar gelijk op bed te leggen om haar 2 uurtjes later wakker te maken voor haar avond eten. Hebben wij ook wel eens gedaan als het echt te erg was met hem. Op de dagen dat Finn op het kdv is gaat hij extra vroeg naar bed omdat hij ook heel erg moe is. Ik zou het anders ook niet weten. Het is natuurlijk een heel stuk drukker in de slaapkamer van een kdv.
Ah wat erg jolanda!!! Dat was ook steeds mijn angst met wassen! Is het nog gelukt? Anouk ik neem aan dat je al een knuffel/speen mee geeft? Eventueel haar eigen slaapzak? Wil nog wel eens vertrouwen geven. En het klopt dat het drukker is in de slaapkamer. Meer geluid en geloop. Kindjes gaan op verschillene tijden naar bed. Je kunt vragen of ze haar bedje met een laken willen afschermen zodat ze dat niet allemaal meekrijgt. Of eventueel in de wandelwagen laten slapen als dat nog past En anders misschien 1 slaapje laten doen op kdv zodat ze echt moe is en miss wat langer slaapt?
Nee het is niet gelukt dames....Het staat nu te trekken in steradent tabletten, maar het ligt er al een paar uur in en het is nog niet echt beter dus ik verwacht er maar niet teveel van! Alles was natuurlijk nieuw daarom wou ik het zo graag wassen, maar nu gebruik ik het maar gewoon als er eens niemand over de vloer komt en hij lekker in zijn box ligt te spelen... Het was zijn geboortepakje, en baal nog steeds, dat was enorm belangrijk voor me wat vriendlief niet echt begrijpt.. heb het gehaald de week voor dat ik te horen kreeg dat het niet goed zat met de kleine uk hiervoor, en dan verkloot ik hem ook nog(sorrie voor de woorden)..! Ik ben nu net wakker van de paar uurtjes rust, maar duik er weer in, me rug doet vreselijk veel zeer, zal morgen als ik me beetje goed voel even reageren op iedereen hier. liefs en lekker slapen
Ik snap je wel Jolanda. Zo'n pakje is idd wel belangrijk. Maar hebben ze t pakje nog ergens? Ti's dan niet t meer 'het' pakje, maar zo heb je toch het pakje een beetje terug. Anouk, heb je inmiddels al antwoord terug van iemand? Hihi vind t wel leuk als de anderen ook nog kunnen komen. Nou meiden, na een hoop geregel wil ik zeggen dat ik zeker kom Wij gaan de 22ste naar de 9maandenbeurs (Neeeee, ik ben niet zwanger haha maar een goedmakertje van vorig jaar. Toen was ik een wagelende eend haha en lukte het niet meer. Ik vind het ook leuk om gewoon lekker weg te zijn en inspiratie op te doen voor dingetjes) nou als we daar klaar zijn, rijden we naar mijn zus en mijn vriendinnetje rijd vanuit Houten zelf door naar Brabant. En ik blijf samen met Levi in Houten bivakkeren en ga de volgende dag door naar Amersfoort. Dus 2 vliegen in een klap. Zo hoef ik ook niet vaak op en neer te rijden. Haha goed geregeld al zeg ik het zelf. Poeh vandaag was het weer flink raak in de auto met Levi.... Ik moest aan de andere kant van Helmond zijn en daar rij je denk ik 15min op nou meneer zette het op een brullen/krijsen. T was gewoon niet normaal.... Hoop niet dat hij dit straks ook doet als we naar Amersfoort rijden... Je zit zelf dan niet rustig in de auto... Sorry voor me geklaag, t helpt wel van je af schrijven haha. Oja, we hebben de vakantie geboekt voor in de zomervakantie. We gaan 2 weken naar Frankrijk op een camping in de ardeche. Sow, zo'n goedkope vakantie heb ik nog nooit gehad haha. Camping is niet duur. Heerlijk, heb er nu al zin in. Duurt alleen nog fftjes. Nou heel verhaal, ik duik nu ook mijn bedje in. Slaap lekker.
Wou van het weekend even kijken voor het zelfde pakje, speur momenteel het internet al af want het is niet gelukt! Wel heb ik nog wat leuks te melden, we hebben vanavond gekliederd met gips. Wat een bende, zat er onder en hij deed me onwijs veel zeer. hier een foto, kijk alleen niet zo vrolijk haha. en weten jullie een beetje wat jullie kunnen verwachten ! Verder heb ik enorm veel last van steken daar beneden en ben ik benieuwd of de verloskundige me a.s vrijdag verteld dat hij al behoorlijk is ingedaald, naar mijn mening wel. Sanne, heerlijk de 9maandenbeurs en geeft toch niets? als je maar geniet! En euhh, die vakantie... tegen die tijd is mijn dikke buik weg en kan ik opgevouwen mee in je koffer heerlijk, kan me indenken dat je er naar uit kijkt! Anouk, fijn dat je de andere meiden een pb gedaan hebt! Dames, een goeie nacht.
Wauw jolanda!! Mooie toeter zeg!! Wat ga je straks met je gipsbuik doen? Verven of beplakken? En die steken was bij mij wel van het indalen dus dat zou goee kunnen. Kan ik je trouwens helpen zoeken naar dat pakje?? Nou ga maar weer Robine in bed leggen dan kan ik ook weer verder slapen!
@jolanda: Wow mooie buik idd. Leuk zo'n gipsafdruk. Wat ga je ermee doen verder? Hoop dat je het pakje alsnog ergens vind. plaats anders ff een foto, kunnen we mee zoeken! @Sanne: Fijn dat je het geregeld hebt gekregen. En de 9 maanden beurs is erg leuk idd. Niet alleen voor de zwangere hoor!! Vorig jaar erg naar mijn zin gehad. Ondanks mijn dikke buik toen. Was wel kapot hoor! Heerlijk trouwens lekker naar de camping in frankrijk. Ik zou zo met je mee gaan. Wij willen (mits er nog centjes over zijn na de bruiloft ) naar ibiza naar een apartement. En nee niet in het feest gedeelte hihi maar de andere kant van het eiland. Daar heb je een hele mooie rustige omgeving. Niet te ver vliegen en goed te doen met een kleintje. Meiden bedankt voor de tips. Ik ga nu een hydrofiel aan haar speentje knopen die een nachtje onder mijn kussen heeft gelegen. Heeft ze mama toch een beetje bij zich. Misschien helpt het. @labamba: Morgen proberen idd om haar toch nog maar een dutje te laten doen voordat we gaan eten. @lieverd: Dat van dat ene slaapje is misschien ook wel te proberen idd. @daf: en heb je al gereserveerd? Oh en ik heb nog niets terug gehoord van de andere meiden. Ik zag dat naadje en zwabbertje in de tussentijd nog online zijn geweest, afwachten dus. Hoe zou het trouwens met lindedd zijn? Al weer even niet gezien hier. Zou ze druk zijn met de kleine?
Zo Robine heeft haar tweede voeding van vandaag weer binnen! Ze is sinds gister lekker aan het regelen. Verder doet ze het super! Een echt lachebekkie word t en begint nu terug te kletsen!! Zo gezellig hihi! Hoeist verder met iedereen???
Aaah lieverd, super leuk die vorderingen. Lekker van genieten Oja, Anouk ik was helemaal vergeten te reageren op je kdv verhaal. Ik hoop dat het gewerkt heeft met het doekje? Onze Levi slaapt ook een stuk slechter op het kdv. Als hij thuis kwam en hij had smiddags niet of nauwelijks geslapen legden wij hem hier thuis ook voor1 uurtje in bed. Hier gaat alles goed. Zometeen Levi weer ophalen van t kdv. Ben benieuwd hoe het gegaan is. Vanochtend was het weer drama toen ik ging. Ik heb ondertussen alles heerlijk gepoetst. Alles lekker schoon voordat morgen de carnaval begint. Ookal vieren we het niet echt, we gaan morgen wel traditie getrouw de optocht kijken met de hele bubs gezellig. Onze Levi wordt trouwens muis. Ik zal proberen straks ff een fotootje te plaatsen. Voor iedereen die carnaval viert, veel plezier en anders een heel fijn weekend.
Allemaal een fijn carnavalsweekend! Wij gaan zo richting de verloskundige voor een controle. Heb gister , vannacht en net last gehad van buikpijn die op en af gaat, het maakt me wat nerveus maar probeer er niet teveel door te laten beïnvloeden. Enigste wat ik hoop is dat ik niet weer naa hè ziekenhuis moet, de hond is namelijk ziekjes. Lieverd, leuk die veranderingen, ben heel benieuwd naar mijn eigen mannetje als ik dat soort verhalen lees van anderen haha! Liefs
Hallo Allemaal Met mij gaat het redelijk ik vind het erg moeilijk dat iedereen z'n beetje op ons cluppie zwanger is of is geweest daarom ben ik lange tijd niet op het cluppie geweest. ik lees wel af en toe mee om te lezen hoe het met iedereen gaat. ik ben zelf gisteren weer in het ziekenhuis geweest en weeg nu onder de 100 kilo dus hebben ze me op lijst gezet voor een zware operatie waarmee ze gaan proberen mijn verklevingen weg te halen. verder druk met afvallen ben nu z'n 37 kilo kwijt. maar wat leuk dat jullie bij elkaar komen op 23 feb in Amersfoort. Het lijkt mij ook leuk om te komen ik ga kijken of dat gaat lukken ik heet trouwens Linda Groetjes Linda
Hi Linda, Wat fijn dat je reageerd! We hebben je echt gemist hier, al snap ik je reden super goed. Ik heb destijds ook een tijdje niet meegekletst omdat het moeilijk was. Hoop voor je dat de operatie slaagt en je eindelijk ook een wondertje mag ontvangen! En wat knap dat je al 37 kilo kwijt bent!!! Jee dat is al echt veel! Volg je een speciaal dieet? Zou leuk zijn als je de 23ste ook kan! Je hoort er gewoon bij!! X en een digiknuf!
Linda, wat leuk dat je gereageerd hebt (ook je pb-tje) we hebben je idd gemist hier. Maar ook ik snap je reden wel. Goed zeg dat je zoveel afgevallen bent zeg, echt knap. Ik hoop dat dat je operatie snel gaat gebeuren en dat hij slaagt natuurlijk. Ik gun het je zo een klein wondertje! Het zou leuk zijn als je komt de 23e.