linda welkom terug! knap zeg afvallen. probeer het zelf ook maar wil nog niet echt lukken. en je reden is heel begrijpelijk hoor. zou leuk zijn als jij er ook bent!! ga nu slapen. zal morgen het complete adres er opzetten van de kabouterhut!!!!
Linda, wat super leuk wat van je te horen.Ik snap je reden heel goed. En wat super knap dat je zo bent afgevallen!! Ik moet ook nog heel wat kilo´s kwijt maar het lukt me maar niet om het in mijn kop voor elkaar te krijgen. (emotie eter) Ik hoop dat je heel snel word geholpen en dat het succesvol zal zijn. Het zou erg leuk zijn als je de 23e erbij bent. Je hoort bij het clubje. Hier een beetje down. Ik voel me zo een huisvrouw sloof. Werken, Finn verzorgen, huishouden doen en tussen alle bedrijven door mijn paard waar ik naar mijn zin veel te weinig tijd aan besteed. Gevoel zal wel weer overgaan. Maar soms ben ik het zo zat. Ik zou soms wel een weekje man willen zijn die hoeven allemaal niet na te denken. Wat eten we vandaag, de was moet gedaan worden, kattenbak moet schoon, Finn moet eten.........en ga zo maar door. Alles wat ik vraag doet hij hoor maar ik heb geen zin om altijd alles te vragen. Kennen jullie dit? Fijn weekend allemaal, ga er ook iets positiefs van proberen te maken.
Linda, welkom t erug!! Ik snap je reden ook heel goed. Wel leuk dat je toch probeert te komen en wow, wat goed om zoveel kilo's af te vallen. Hier moet ik ook zeker wat kilo's kwijt... Poeh maar dat is moeilijk. Echt petje af Linda. Super knap. Ik hoop ook dat de operatie snel is en dat je daarna ook een mooi wondertje in armen mag houden. Oooh Mirjam, wat klinkt het bekend in de oren... Mannen denken er idd veel te gemakklijk over. Je zou zeggen dat als iets 1 keer gevraagd hebt, dit wel blijft hangen maar de volgende dag moet je het weer vragen?! Idd, en dan doen we het zelf maar. En nu vooral omdat ik geen werk heb, gaat manlief ervan uit dat alles klaar is als hij thuis komt. Snap dat ook wel, maar soms lukt dat niet... En gister kwam hier de stoom uit mijn oren!! Heb 3 uur gepoetst dus alles spik en span, komt meneer thuis en wilt zijn haren gaan afscheren!! Ja daaaag doe dat maar ergens anders. Dus ja Mirjam, het klinkt heel bekend in de oren. En ik heb echt geen idee wat je eraan kunt doen. Bij mannen zit het denk ik in het aard van het beestje... Sorry, maar ik ken je gevoel heel goed. Sorry meiden, ben de foto vergeten te plaatsen. Ik denk dat het nu na het weekend wordt. Fijn weekend allemaal
He lieve dames, de afgelopen dagen kom ik niet vaak met goed nieuws, en zoals nu.. Weer slecht nieuws! Vannacht en vanmorgen de hele tijd wat buikpijn op en af en vanmiddag begon ik erge rugpijnen en buikpijnen te krijgen. Toch de verloskundige maar gebeld en die wou me om 14:00 zien, bij het voelen zei ze: hij is nog niet ingedaald. Dus ik dacht` lekker zo naar huis !` Maar bij inwendig onderzoek merkte ze dat ik al 1-2cm ontsluiting had en dus ben ik nu opgenomen in het ziekenhuis, sowieso voor 48uur.de eerste 3uur heb ik een goede scheut weeenremmers gehad en nu de aankomende 45uur normale dosis, mochten hierna toch de weeen doorzetten of opnieuw beginnen, kunnen ze me niet weer aan de weeen remmers doen en moet ik bevallen. Nou, ik reageer niet op iedereen sorry, lag al haast te slapen hier en bedacht me, ben de meiden van zwangerschapspagina vergeten! Dus heb me plicht gedaan hihi en probeer wat te slapen!! Liefs
jeetje Jolanda dat is inderdaad geen goed nieuws. Hopelijk blijft de beeb gewoon nog een paar weekjes zitten. Sterkte. x
He Jolanda, getver dat is geen leuk bericht!! Hopelijk blijft de kleine nog eventjes zitten! Duim voor je
Tja hoe gaat het... op en af, soms krijg ik weeen van een kwartier maar Gisteravond heb ik nog enorme rugweeen gehad, van 17:00 tot 19:15 en dacht ik echt: nu zet door... maar weer hielt het op! Ik had gisteravond weer wat buikpijn maar het was enorm druk op de verloskamers hier onder dat ze zouden zien of ik die nacht wakker was anders lieten ze me slapen, door 2 enorme rotnachten hiervoor ondanks de onrustige buik en rug die ik nu nog heb , heb ik meer als 4u geslapen en heeft me dat goed gedaan! wij zijn gewoon enorm benieuwd naar wat de kleine man beslist als ik vanmiddag van de remmers af ga... Op dit moment ben ik 33 week en 1 dag zwanger en dat is mijn grote geluk ten opzichte van vorige week geweest, als ik toen ontsluiting of echte weeen had gehad dan had ik naar Zwolle gemoeten en omdat ik werd opgenomen met 32week en 6 dagen mocht ik gewoon hier in Enschede blijven.. We gaan het dus zien wat de kleine beslist, hij mag komen, ze kunnen het niet meer tegen houden nu maar moet de kleine wel alles zelf doen... Ze breken mijn vliezen bijv niet ivm de nog wat korte zwangerschapsduur maar opzich is meneer er prima klaar voor en moeten we zien of de weeën we doorgaan bij het stoppen vd weeën remmers vanmiddag! We laten ons dus verrassen !
Phoe spannend jolanda!! Eigenlijk hoop ik dat je mannetje nog even blijft zitten. Al si het maar een paar dagen. Hoe langer in de buik hoe beter het voor de kleine is. Suc6 vandaag meis!! Ik denk aan je!!
Ben inmiddels van de weeën remmers af en lig nu sinds kwart voor 3 aan de CTG.. We moeten ons echt laten verrassen nu, de kleine beslist, lig hier nu alleen nog voor als m'n weeën beginnen, en mijn gynaecoloog dacht dat dat ging gebeuren omdat de kleine ook onrustig was tijdens weeën remmers en het niet echt te zien was en te merken was dat hij daaraan lag... Liefs
Poeh Jolanda... Wat heftig allemaal. Ti's idd beter als de kleine nog fftjes blijft zitten. Ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat. Ik denk ook aan je. Veel succes en sterkte meis. Nou, de ontzettend koude carnaval overleeft. T was gezellig geweest en Levi heeft t ook goed gedaan. We zijn niet op stap geweest maar hebben hier en daar wel de optochten gekeken. En vandaag deed mijn broertje mee in Venray en daar ook fftjes gekeken. Maar man, wat was het koud!!! Levi zo flink ingepakt dat hij zichzelf bijna niet meer kon bewegen haha. Maar na 1 uurtje is was het toch genoeg en weer lekker naar huis toe. Nu alle confetie en zooi opruimen die we in onze mutsen hadden zitten haha en lekker ontdooien voor een warm kacheltje
Hierbij nog een foto van Levi als muis met de carnaval en van Levi en mij. Kunnen jullie vast zien hoe ik eruit zie
oh trouwens haha ben ik nog een keer. Onze Levi krijgt trouwens 2 kiezen en 1 tand tegelijk. Ons zielig mannetje... heeft er veel last van. Nu verklaard het ook een hoop dat hij onrustig slaapt en weinig eet...
Momenteel gaat het op en af... een hele onrustige buik gehad vannacht, ze hebben vannacht ctg gedaan en ze zagen duidelijke weeen dus vannacht nog inwendig onderzoek gedaan maar daar was niet veel op aan te merken, alleen dat hij was ingedaald maar de ontsluiting is niet gevorderd. Vanavond hebben we een afspr op de Neonatologie om toch een blik te werpen voor als ik een deze dagen, weken op de afdeling hier beneden kom, verloskamers. Als ik geen weeën meer krijg, de CTG en, nacht goed verlopen, de CTG van morgenvroeg ook weer goed is, mag ik thuis verder rusten maar echt alleen in bed, naar de wc en de douch... xLiefs!!!
Nou meiden, ti's weer ff sjit met het helmpje. We hebben het idee dat Levi het helmpje niet meer accepteert. Hij blijft maar aan het helmpje plukken en wilt hem zelfs zelf afzetten. Alleen krijgt hij dat niet zelf voor elkaar. Donderdag moeten we terug naar de orthopeed en de afspraak van 13 maart is naar voren gezet naar 27 februari. Als de resultaten dan goed zijn, hoeft hij hem niet meer op. Ook hoeft hij hem nu alleen nog maar Snachts op. Levi krijgt trouwens geen tand erbij maar 3 kiezen!! Och mijn arm mannetje. Hij heeft er zoveel last van. We hebben hier weer die fijne gebroken nachten. Ooh Jolanda, wat spannend allemaal meis. Doe maar rustig aan meis en hou ons maar op de hoogte. Heel veel succes iig en een dikke knuffel vanuit hier.
Jolanda, je maakt het wel spannend zo!! Hoop dat je lekker thuis verder mag rusten, ookal zou dat ook lastig zijn, alleen maar in je bed liggen. Moeten we ons afspraakje verzetten misschien? Het is wel het leukste natuurlijk dat Jolanda er ook bij kan zijn! Wat vinden jullie?? Sanne wat een leuk ventje heb je toch! Lache dat muizenpakje zeg!! Jammer dat het helmpje nu weer problemen geeft. Hopelijk is het klaar zo en heb je het niet meer nodig. Robine heeft gisteren haar eerste prikjes gehad. Oh zo zielig. Van de eerste begon ze hard te huilen, maar met die tweede begon ze te krijsen!! Ach dat gaat je aan het hart joh! Arme meid! Gelukkig heeft ze er verder weinig last van gehad. Wel zetpilletje gegeven, ze had verhoging en last van dr beentjes, maar voor de rest veel geslapen. Vandaag weer mijn oude Robine terug! Lekker lachen en keuvelen! Linde hoe is het met jou en de kleine meid?!