Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Hoi meiden

Heb een tijdje niks laten horen, maar lees wel mee hoor.
    Ben erg druk met Dymph en met m'n moeder.
    Met Dymph gaat het goed. Alleen vandaag is ze erg onrustig. Veel huilen en wil vaak drinken. Zal het weer een regeldag zijn? Gisteren zou de eerste afspraak bij het CB zijn, maar het ging opeens heel slecht met m'n moeder dus heb het af moeten zeggen. Baal ik wel van.

@ Jolanda: wat vervelend allemaal zeg. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten en kan je wel naar huis. Wel naar dat je op bed moet blijven.

@ Sanne: wat een leuk jongetje is Levi! Leuke foto hoor.

@ lieverd: naar zeg, die prikjes. Dymph moet volgende maand.

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Ik hoop zo voor je dat zijn helmpje strakjes niet meer nodig is. En phoe 3 kiezen tegelijk. Wat vervelend voor hem. Doe hem maar lekker verwennen.
    Oh en wat een schattige foto's zeg. En hebben we jou ook eens gezien hihi.

@lieverd: Ach gossie de prikjes.Zo sneu iedere keer. Gelukkig dat ze zich snel beter voelde.

@lindedd: Gelukkig dat we weer wat van je horen. Begon me al ongerust te maken :). Ik hoop dat het inmiddels weer iets beter gaat met je moeder. En ik snap dat je daardoor wat minder hier bent. Suc6.

@jolanda: Volhouden he. Je maakt het wel spannend hoor!!! Ik hoe het hier goed in de goed in de gaten.

Wat betreft het verzetten van onze date. Tuurlijk wil ik enorm graag dat jolanda er ook bij is dat lijkt me me wel zo leuk. Ik zit er alleen een beetje mee dat ik met moeite een vrije zaterdag heb kunnen regelen :):) (ik werk iedere zaterdag) en het valt niet mee om een zaterdag vrij te krijgen. Misschien kunnen we gewoon afspreken en dan later nog eens met Jolanda erbij????

3. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    ik vind 2x prima. volgende keer lekker in de zomer. kids mooi buiten spelen!!???

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Oh ik heb trouwens niks meer gehoord van zwabbertje en naadje. Ze zijn het laatst rond 5/7 febr. Online geweest. Dus denk dat ze niet komen helaas.

Idd wat daf zegt. Misschien gezellig in de zomer nog eens terrasje pakken??

5. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Dat vind ik een leuk idee om gewoon nog een 2de keer te doen. Ik heb er namelijk ook veel voor moeten regelen. Vind het wel heel leuk als Jolanda er natuurlijk bij kan zijn. Dus doen we het in de zomer gewoon nog een keertje als Jolanda dat ook goed vind?
    Ja poeh... 3 kiezen.. Ti's wa met ons mannetje. Vanacht heeft hij wel heel goed geslapen en wij ook :) doet een mens meteen goed he haha ;)

6. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Oh ja dat is waar ook anouk, was ik even vergeten. Maar dacht ik gooi het even in de groep want zou het ook jammer vinden als Jolanda zich gepasseerd zou voelen! Maar dan doen we het in de zomer nog een keer fijntjes over! :-D

7. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Niemand hoeft zich gepasseerd te voelen, alleen ben ik heel eerlijk, ik ga dit niet trekken om deze afspraak al te komen en dat vind ik onwijs jammer.
    Ik ben wel sinds vandaag weer thuis maar complete bedrust en erge rugpijnen, wat nog niet echt is doorzet in weeen. Pff soms heb ik van die momenten: laat hem nou dan komen en doorzetten, maar nee hoor...

Zou het erg op prijs stellen als jullie gewoon jullie afspr voortzetten en jullie mij in de zomer zien met ons mannetje, er zijn notebene mensen die er vrij voor gemaakt hebben :)!

Liefs Xx

8. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Vind het idd erg jammer dat Jolanda er niet bij kan zijn :(. We gaan het zeker in de zomer nog eens over doen!!

@jolanda: iig fijn dat je weer in je vertrouwde omgeving bent maar ik kan me voorstellen dat je er nu ook wel een beetje "genoeg" van hebt.

9. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Sanne wat een leuke foto´s van Levi en jou. Maar 3 kiezen in een keer dat is echt niet mis.

Lindedd, pfff heftig voor je dat het minder met je mams gaat. Sterkte.

Lieverd die eerste prikjes vreselijk maar gelukkig heeft Robine er weinig last van gehad.

Ik zeg ook gewoon gezellig van de zomer nog een keertje daten en dan kunnen we gelijk de kleine man van Jolanda bewonderen.

Jolanda wel rustig aan doen hoor en neem je rust!! Sterkte want dat zal niet makkelijk zijn. Maar toch nog even wat langer in mama der buik blijven is wel het beste.

Hier had Finn gisteren koorts en vandaag niet meer. Snap er niks van maarja hij is weer gewoon. Morgen moet ik naar het CB voor de prikjes in de arm. Ben benieuwd of het doorgaat omdat hij koorts had gisteren. En hoe erge last hij ervan gaat krijgen. Fijne avond allemaal

10. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hè lieve dames.... Vanmiddag enorme steken gehad dus maar weer gebeld, moest komen en inderdaad... De baarmoedermond is erg verweekt wat betreft afgelopen week! Heb geen verdere ontsluiting maar toch willen ze me weer houden, sowieso voor 24uur omdat een prematuur toch snel ter wereld kan komen.... Liggen we dus weer!
    Denk ik zal even een berichtje sturen xx

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    He balen Jolanda dat je weer in het zkh ligt. Je moet maar zo denken, als het gaat gebeuren dan zijn ze er snel bij nu.
    Suc6 meid.

12. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Ja Achja...we gaan vrolijk verder, al is de vrolijkheid ver te zoeken haha!

Dankjewel voor de lieve woorden:)!

Liefs

13. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Oh wat balen zeg dat je weer in het ziekenhuis ligt Jolanda. Idd, zoals Anouk al zegt, als het gebeurd zijn ze er snel bij. Neem goed je rust meid. Dikke knuffel.
    @ Anouk, hoe gaat het nu met Lenthe en het slapen op t kdv?
    Ik hoop dat t doekje gewerkt heeft.
    Levi heeft t vandaag op t kdv super goed gedaan. De tranen waren al weg voordat ik het kdv echt verlaten had.
    @ linde, hoe gaat het met je moeder?
    Wij hebben trouwens goed nieuws. Vorig jaar heeft ons mam toch een herseninfarct gehad. T gaat nu gelukkig weer zo goed dat ze haar rijbewijs weer terug heeft en zelfs weer mag taxi rijden. Ben toch blij voor haar want ze heeft er meer als 1 jaar uitgelegen.
    Hoe gaat het verder met iedereen?

14. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Momenteel gaat het redelijk, heb nog steeds 1-2 cm ontsluiting en mijn baarmoedermond is verder dan vd week verweekt... Heb erg veel pijnlijke steken daar onder maar verlies geen vruchtwater.. Opzich kunnen ze gewoon erg weinig doen, maar nu hebben ze besloten mij te houden, tot aan de bevalling. Tja een domper maar we doen er niets aan.

Liefs

15. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Sanne wat een super goed nieuws voor je moeder

Jolanda, niet leuk maar denk het wel beter. Sterkte en succes

Finn weegt nu 10,82 kg en is 82 cm lang de sprongen gaan nu echt minder hard maar dat is normaal. Hij loopt kwa gewicht op de midden lijn en kwa lengte op de bovenlijn. Prikjes was wel heel zielig maar hij heeft er tot dusver weinig last van. Hij is vrolijk en heel erg aan het lopen. Hij zal binnenkort wel los gaan lopen denk ik.

16. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ labamba, och gerrum die vervelende prikjes ook!! Wij mogen as woensdag... De prikjes zijn altijd t minst leukste! Wat goed dat Finn loopt! Dan zal het idd niet lang gaan duren voordat hij echt helemaal zelf gaat lopen. Super leuk al die vorderingen.
    Volgens mij weegt onze Levi net zoveel als jullie Finn haha we zullen het zien as woensdag.
    @ Jolanda, ti's misschien beter daar. Ookal is het niet leuk, je bent daar wel in goede handen. Veel sterkte en succes meis.

17. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    jolanda sterkte!!!!!
    sanne wat fijn zeg! toch een zorg minder. is altijd spannend!!

18. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Zo vandaag met schoonmoeder op stap geweest en Levi is ontzettend verwend. Hij heeft al allemaal kadootjes gekregen voor zijn verjaardag. Hihi wel kadootjes waar wij ook wat aan hebben. Zo hebben we tafeltje +stoeltje van de Ikea een traphekje, een korte broek voor de zomer, t shirt voor er bovenop van Noppies, tshirt met lange mouwen en een met korte mouwen van bfc. Echt niet normaal. Hij is goed verwend!!
    Hoe gaat het met je Jolanda? Hou je het allemaal nog een beetje vol?

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labamba: He die prikjes ook altijd. Zo vervelend, maar wat leuk zeg al dat geloop. Lijkt me erg spannend moment, de eerste stapjes.

@Lindedd: Hoe gaat het op het moment. Met je kleine meisje alles goed? En hoe is het met je moeder?

@sanne: Het doekje heeft idd wel wat geholpen. Ze slaapt nog niet heel lang (meestal niet lager dan 45 min) maar het gaat beter. En ach ze is gewoon vrolijk en thuis slaapt zo iig min. 1/1.5 uur en soms langer.
    Fijn dat het weer goed gaat met je moeder en dat ze er zo goed bovenop is gekomen.

@Lieverd: Hoe gaat het met jouw meissie?

@jolanda: Hoe gaat het nu??

Donderdag heb ik mijn bruidsschoenen besteld (levertijd 2/3 weken) En prompt waren ze gister al binnen. Jeeeee!!!:D
    Ook al is het nog dik 4 maanden maar het komt allemaal steeds dichter bij en de voorbereidingen zijn zooo leuk. De dj is inmiddels geregeld. En komende week hebben we 2 afspraken staan met fotografen.

Vandaag heerlijk een dagje gewerkt. Volgende week heerlijk een keer een zaterdag vrij. Heb er zin in :D:D
    Even een inventarisatie: Wie gaan er zeker komen?

Nou morgen gezellig naar de verjaardag van mijn moeder.

20. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ikke met Levi :D
    Leuk beval die voorbereidingen? Dat is al een feestje op zich. Geniet van alle voorbereidingen.

Deel Deze Pagina