Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Anouk wat heerlijk die voorbereidingen

Sanne wat super leuk dat Levi zo verwend is. En met erg nuttige kado´s erg handig.

Ik ben ook van de partij met Finn uiteraard.

2. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Ja achja meiden we gaan door...
    Momenteel zit ik er een beetje door heen heel eerlijk gezegd, morgen volgt er weer een overleg plaats en zullen we het gaan horen!

Liefs

3. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    ook ik ben aanwezig!!!!!!!

4. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    hoefde trouwens niet te reserveren, maar hij heeft het wel genoteerd. weet alleen niet of hij het genoteerd heeft onder de naam zwangerschapsclub of onder mijn naam. haarhuis. we wachten af!! heb er echt zin in. mijn man gaat die dag naar de motorbeurs dus die zet ik daar af!! kan mooi zo!!!!

5. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Jolanda, snap dat je er door heen zit. Hopelijk komen ze morgen met goed bericht!

Ook hier met Robine van partij zaterdag! Wordt ons eerste lange autorit en dan ook nog is alleen! Ben benieuwd. Mocht Robine onrustig zijn onderweg, ben ik waarschijnlijk wat later dan 14uur. Dan weten jullie dat.
    Heb er zin in, merk ik!!

6. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    hester spannend hoor zo'n eerste verre autorit alleen.
    gaat vast goed komen!

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Zo weer een druk weekend achter de rug. Mama's verjaardag was erg gezellig en al mijn tantes hebben Lu ook weer een gezien/bewonderd. wat was ze groot geworden en natuurlijk een heleboel ouderwets geknijp in haar wangetjes :D. Wat ze overigens allemaal rustig en met een grote glimlach toeliet hihi.

Lieverd spannend hoor die eerste langere autorit. Misschien een idee om Robine voorin naast jou te zetten. Dan kan ze je zien. Werkte bij Lenthe ook altijd goed. (wel de airback uit ;) )

Nou ik ga uiteraard ook komen samen met Lenthe en ook ik kijk er naar uit.
    @daf: Klopt het dat de kabouterhut bij de dierentuin is?

Oh ja, ik heb van Linda (ginkel78) een pb gehad dat ze niet gaat komen omdat ze het idee heeft het toch nog niet aan te kunnen (heel begrijpelijk). Zo hoopt er in de zomer wel bij te zijn.

8. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ lieverd, spannend de eerste lange autorit! Ik hoop dat t goed gaat.
    Wij hebben ondervonden waarom Levi t autorijden niet leuk vond. Hij lag te ver met zijn stoel naar achteren. Nu kwamen er dus achter dat de bank een standje naar voren kan en hij dus rechter zit en nu hebben we al 1 week geen gemopper gehoord achterin haha. Als ik dat eerder geweten had.
    Ik heb er ook zin in zaterdag!! :) wel jammer dat Linda niet komt. Ik hoop dat ze er in de zomer wel bij kan zijn. En Jolanda natuurlijk ook :)

9. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    anouk klopt is vlak bij de dierentuin!!!!!

10. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Hoi meiden
    Ik zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om zaterdag met Dymph te komen. Vind het nogal een onderneming :). Het is best een lange autorit en Dymph drink om de twee uur. Ik ben er al een tijd mee bezig wat ik zal doen. Ik denk dat ik dan liever van de zomer kom als ze iets ouder is.

11. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ linde, dat zou echt jammer zijn als je niet komt. Ik snap je helemaal want ik zie zelf ook nog steeds tegen de autorit op, ookal gaat net nu een stuk beter. De heenweg zal voor ons wel loslopen, maar de terug weg... Je moet doen wat je zelf het fijnste vind. Dan doen we het gewoon in de zomer gewoon nog dunnetjes over en dan met de hele bubs :)
    Oei, het tandje wat ik dacht dat niet zou komen, is nu opeens wel door... Och gerrum ti's een drukke bedoeling in die mond van Levi. 3 kiezen en 1 tand. De eerste puntjes van de kiezen zijn door en het tandje is ook door. Dus denk dat de grootste druk er nu vanaf is.
    As woensdag moeten we naar het cb en omdat Levi nu al zeker 5 à 6 maanden verkouden is en ontzettend kwijlt, ga ik toch vragen of het misschien aan zijn neusamandelen ligt. Kwijlen doet Levi als sinds hij 2 à 3 maanden is en je zou zeggen dat het aan de tandjes ligt, maar toen er niks kwam (ti's zeker 3 maanden rustig geweest in die mond) kwijlde hij nog net zoveel. Ik ga het er woensdag iig wel ff over hebben en dan hoor ik wel wat ze zeggen.

12. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    sanne, goed idee om gewoon erover te beginnen... bedoel, anders blijf je jezelf afvragen of het daarvan komt :)! Laat het ons weten he.

Oh meiden ik wens jullie énorm veel plezier a.s zaterdag, ik ben vandaag weer thuis gekomen omdat ik geen vooruitgang boek wat betreft de ontsluiting. De kleine zijn conditie is oké en wat mij betreft kunnen ze niets mee, haha. Nou, het is in ieder geval heerlijk om thuis te zijn maar wat ben ik bang dat ik net als afgelopen nacht weer rugweeen/weeen krijg en alsnog naar het ziekenhuis kan..zit er zó niet op te wachten!! maar goed, we gaan het weer afwachten of ik de 24u zonder ziekenhuis haal...

hoop dat hier alles goed is met iedereen en ik begrijp Linda (ginkel) goed dat ze niet komt, vind het nochtans wel jammer voor jullie, ook omdat ik er al niet ben... maar in gedachten ben ik er zaterdag gewoon bij :)!

liefs en een goeie nacht dames

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: benieuwd wat het cb zegt. Suc6

@jolanda:jammer idd dat je er niet bij kunt zijn. Net als lindedd en ginkel. Maar wat niet gaat dat gaat niet. Ik hoop jullie in de zomer toch nog eens te ontmoeten. Verder lekker dat je weer thuis bent maar kan me voorstellen dat dat op en neer gereis van en naar het zkh je oon niet echt rust geeft.

Nou ik ben inmiddels alweer 7 dagen overtijd. En ondanks dat we nog niet 'bezig' zijn vind ik het toch vervelend dat mijn ongi maar niet komt. Ben zooo bang dat ik weer een onregelmatige cyclus ga krijgen. En het ging zo goed. Heb al wel 4 dagen ongipijn. He bah ik hoop dat hij opschiet.

14. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Anouk. zou het misschien niet toch zo kunnen zijn dat je wel zwanger bent? Of uhm kan dat niet? Tis idd vervelend als je ergens op zit te wachten en het komt maar niet... Ookal is dat niet het meeste fijnste van de maand. Ik hoop dat ie snel komt. Succes!
    @ Jolanda, wat fijn dat je weer thuis bent. Hoe is je nacht gegaan? Neem je rust he meid.
    Nou meiden, ik heb de uitnodingen voor Levi zijn verjaardag vandaag gemaakt. Ik zal er dadelijk ff een fotootje van plaatsen. Haha je wilt niet weten wat voor gekke bekken ik heb moeten trekken om zo'n snoetje te krijgen maar t resultaat mag er zijn vind ik zelf :)

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Aahhhh sanne wat een leuk kaartje zeg. Ik moet voor Lenthe ook nog wat verzinnen hihi. Gaan jullie het groots aanpakken?

En tja zwanger dan moet dat van 1 klein foutje zijn deze maand en die kans is wel zo klein. We wachten rustig af.

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Wat een leuke foto!!

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Anouk, ff afwachten dus. Ik hoop dat ie snel komt.
    We gaan het niet al te groot aanpakken. Gewoon families en vrienden.
    Rik en ik gaan er vanavond even voor zitten wie we gaan uitnodigen.
    Thnx iig linde en Anouk. Hihi vind t zelf ook een leuke foto :D

18. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Sanne, hahaha wat een onwijs gave foto! Zit hier met een behoorlijke grijns dus zal vast goed komen bij de genodigden!

Tja wat rust betreft, ik slaap veel! Was vanmiddag even eruit omdat ik "moest" voor mijn gevoel maar poeh als de winkel nog niet in of had al zoiets "waar is mijn bed!?!?" Kan ik dus niet meer dus helaas pindakaas maar lig alweer sinds 2 op bed. Vriendlief staat in de keuken te koken en ga zo maar eens naar beneden om te kijken of ik nog wat kan doen!

Vind het zelf trouwens ook erg jammer dat ik niet komen kan, baal ervan.. Had wel verwacht dat een maand vd uitgerekende datum ik nog in 'goeie' staat zou zijn haha, maar helaas..

Nou dames, ben uit me luie bed en wens jullie een goeie/fijne avond
    Liefs

19. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    sanne wat een gave uitnodiging!!! echt super.

anouk spannend hoor.

20. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Dankjewel Jolanda en Daf :)
    Hoe is je nacht gegaan Jolanda?

Deel Deze Pagina