Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hallo lieve dames, excuses dat ik zo lang op me liet wachten we moesten even vieren met familie en vrienden dat wij een gezonde ZOON gaan krijgen! Ik ben zo opgelucht, trots, en verliefd maar moet stiekem ook even wennen omdat ik echt met heel mijn gevoel dacht 'n meisje! Aanstaande papa is blij, ook verrast net als ik maar wat zijn we trots. Zels de echoscopiste heeft ons 'n compliment gegeven dat ze nog nooit zo'n rustig, kindje had onderzocht, ze zei bij elke beweging van onze kleine man: oh..mooi hè! Dat gaf een goed gevoel:)!
    Wij gaan uiteraard vanavond nog even lekker nagenieten van alle echo foto's en zal er vanavond nog even hier 1 posten!!
    Liefs en geniet van jullie avond meiden

2. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ah wat fijn jolanda!! Wat een opluchting geeft dat! En de jongens hier versterking!!! Ben benieuwd wat mijn ukkie is!

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Fijn jolanda dat alles goed is. Em wat leuk een zoontje!!! Geniet ervan.

4. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    echho.jpg

voetje.jpg

5. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Mooie echofoto's zeg!!

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Fijn dat alles goed is! En wat leuk, weer een jongen erbij :).

7. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Even kijken of het lukt en goed zichtbaar is!

8. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ach wat schetig, al zeg ik het zelf!! Whahahaha!!

Nu de inhoud nog!

9. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    mooi hoor lieverd!!!!!!! en nu maar wachten totdat de kamer gevuld wordt met gebrabbel!!!!!

10. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Lieverd: Ziet er leuk uit zeg! Volgens mij hebben wij ook naar dat behang gekeken, maar uiteindelijk toch een andere genomen, lijkt er wel een beetje op. Ik zal er binnenkort ook eens wat foto's opzetten.

11. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Nou vanmiddag op extra controle geweest. Bloeddruk is gedaald en urine was schoon. Weekend rustig aan doen heeft zijn vruchten afgeworpen. Wel zo houden natuurlijk. Dus moet kalm aan blijven doen en vanaf nu wekelijks op controle. Geeft niets, als t met de kleine maar goed gaat! Ff een vraagje trouwens. Klopte de fabel bij jullie dat als de hartslag van de baby laag is, een jongetje is en bij hoog een meisje? We worden nieuwsgierig he?!

12. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Bij ons klopte die "fabel", weet net als jij niet wat ik geloven moet maar bij ons klopte het wel degelijk haha!

Fijne avond eneuhhh.. Geweldig leuk kamertje!!!

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lieverd: Wat een leuk kamertje zeg. Spannend voor je wat het gaat worden.
    Fijn dat alles weer goed was en fijn dat je nu iedere week op controle mag. Geeft toch een geruststelling denk ik.

Wij hebben gisteren onze trouwringen gekocht. Helemaal zoals we ze graag wilden. Ze worden helemaal naar onze eigen smaak gemaakt. Ben zo benieuwd. Over een week of 6 zijn ze klaar. Helaas moeten ze dan nog een half jaartje de kast in hihi.
    Donderdag voor de jurk kijken met mijn moeder en zusje. Ben zo benieuwd.

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Leuk, die voorbereidingen voor jullie bruiloft! Ik vond dat een erg leuke tijd! Ben benieuwd naar de ringen en je jurk.

Hier lekker druk met kleertjes en lakentjes wassen en strijken :).
    De grote dingen hebben we nu ook allemaal, alleen nog wat kleine dingetjes kopen. Ook een afspraak gemaakt met de kraamzorg voor een intakegesprek voor volgende week vrijdag. Begint nu dichtbij te komen allemaal.

15. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lieverd wat een super leuke kamer. En dat alles weer goed was bij de vk.

Anouk leuk jullie trouwringen. Wanneer is de dag.

Linde nesteldrang haha.

Jolanda gefeliciteerd een zoon. En wat een mooie echo''s

Finn en ik gaan straks weer naar onze wekelijkse zwemles. Weer gezellig als kikkertjes door het bad springen.:p

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labamba: Zo leuk zwemmen met je kleintje. Wij gaan zondag voor het eerst proberen.

@Lindedd: Leuk he al die kleertjes wassen en in de kast leggen. Komt het steeds dichterbij.

@lieverd: Hoe is het nu?

Gisteren zijn mijn moeder, mijn zusje en ik (Lenthe ook natuurlijk!!) Gaan kijken naar een bruidsjurk. Het was de bedoeling dat we gingen orienteren op huur (idee dat je je jurk maar 1x draagt en vervolgens op zolder hangt vond ik zo jammer) maar tussen de koop jurken kwam een jurk naar voren... en ik trok hem... aan en dat was hem gewoon :D:D:D..... Heb het huur idee gelijk laten varen hihi.
    Heel cliche maar je voelt het idd als je hem... aanhebt. Ben er zoooo blij mee!! Helaas moet ik nu wel nog 7 maanden wachten :(.

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hej meiden,
    @ Jolanda, gefeliciteerd een zoon! De jongetjes krijgen versterking haha :) Super leuk! Geniet van je mooie echo foto's!
    @ Lieverd, wat heb je een mooi kamertje! En gelukkig geen zwangerschapsvergifiting. Geniet nog maar lekker van je zwangerschap!
    @ Labamba, leuk is he, zwemmen. Wij doen het ook regelmatig en Levi vind het helemaal geweldig. Alleen heeft hij het zo snel koud dat hij het bubbelbad veel fijner vind haha.
    @ Anouk, geweldig he? Je voelt je dan helemaal een prinsesje :) Geniet van alle voorbereidingen want dat is al een feestje op zich :)
    @ Linde, hihi idd, nesteldrang ;) Het is wel leuk om zo lekker voor te bereiden op je kleine die gaat komen.
    Hoe zou het inderdaad met zwabbertje zijn, ze is hier al ffjtes niet meer geweest.
    Hier gaat alles okidoki. Alleen zit Levi zijn helmpje weer niet goed en nu mogen we hem weer niet opzetten vanwege de drukplekken. Tis zo zielig... op zijn hele voorhoofdje zitten allemaal schilfers. We kunnen maandag pas weer terug...
    Ach ja, nu kunnen we wel weer leuk gel in zijn haartjes doen :)
    Morgen hebben we met alle meiden van de zwangerschapsgym een babymeeting. We hebben dat nog niet gedaan sinds dat iedereen bevallen is dus ik heb er zin in om alle babytjes eens te zien :)
    Iedereen een fijn weekend. Ik mag vandaag nog tot 18.00 uur werken en dan heb ik ook weekend.

18. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Dank jullie wel,lieve dames, we zijn hier nog even vollop aan het genieten voor hoever dat sinds vannacht nog mogelijk is..
    Helaas vannacht rot nieuws gekregen, een maatje heeft zichzelf van z'n leven beroofd en overleden.

Iets leuker nieuws is dat ons mannetje reageerd op handcontact, zowel bij mij als bij mijn vriend schopt die tegen onze handen en voel hem erg duiderlijk en vaak, heerlijk! Bij hoeveel weken was het bij jullie aan de buitenkant voelbaar? Bij mij qua binnenkant vanaf week 17-18.

Hoe is het verder met iedereen?

@sanne, even een paar dagen gel in de haartjes van Levi, leuk. Minder dat het helmpje weer niet goed zit, hopelijk gauw opgelost en dat het nu wel goed mag zitten hè.

Zwabbertje inderdaad, vraag me af hoe het met dr gaat en of ze nog eens zal komen meepraten!

Dames rustig aan,ik ga wat in huis doen :)
    Liefs

19. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    @Jolanda, he wat een naar bericht van jullie vriend! Veel sterkte gewenst komende tijd.
    Wel fijn dat je de kleine steeds meer gaat voelen he?! Hier precies zo. Soms (lees vooral 's nachts) is de kleine zo beweeglijk dat het wel eens wat minder mag. Maar aan de andere kant, ben ik ook enorm aan het genieten. Voelde de kleine trouwens vanaf week 17 ongeveer en mijn man ook vanaf week 20.

@Labamba, wat leuk zwemmen met de kleine. Dat ga ik ook doen strakjes! Vanaf wanneer zijn jullie daarmee begonnen?

@Anouk, ontzettende leuke tijd die voorbereidingen voor de bruiloft. Ik ging in eerste instantie ook orienteren voor een jurk, maar zodra je degene aan hebt die je wil.........kopen, kopen, kopen!!!!! Whahaha!

@Zwabbertje, lees je nog mee meid?! Hoop dat je binnenkort weer komt kletsen!

Nou hier nog steeds rustig aan doen. As dinsdag weer controle, hoop dat de bloeddruk nog steeds goed is dan. Merk de laatste dagen dat ik vaker harde buiken krijg. Tenminste ik denk dat het harde buiken zijn. Duurt maar even, maar tis geen prettig gevoel. Ach ja, de laatste loodjes he.
    Hier trouwens een buikfoto van mij, met gezicht hihi, hebben jullie meteen een idee hoe ik eruit zie!

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Balen zeg dat het helmpje nog niet goed is. Fijn dat hij hem even niet op hoeft maar beter van wel natuurlijk omdat hij er dan eerder vanaf is. Hoop dat het de eerst volgende keer wel goed gaat.

@jolanda: Vervelend meid van jullie vriend, sterkte.
    Ik voelde Lenthe met ongeveer 16 weekjes al. Mijn vriend rond de 18 weken. Fijn gevoel is het he!!

@Lieverd: Mooie foto hoor!! En ik had me je ongeveer zo wel voorgesteld. Iig met die kleur haar :D.

Morgen gaan we voor het eerst met Lenthe zwemmen. Ben benieuwd hoe ze het vind.

Deel Deze Pagina