Haha. Leuke uitnodiging!! Wij hadden ook een kaartje laten maken en de taart ook met een afdruk van het kaartje. Maar inderdaad wat moeilijk om ze er lachend op te krijgen. Anouk mss zwanger??? Spannend. Jolanda hoe is het? Ik heb er ook zin in zaterdag.
He dames, hier is de nacht rustig gegaan.. Alleen oh die steken, die worden soms zo pijnlijk en heftig daarbeneden, het zijn steken in mijn vagina en gaf dit ook aantal keer aan in het ziekenhuis maar ze worden echt steeds pijnlijker.. Ondanks dat en enorme rugpijnen heb ik een rustige nacht gehad! Bijna zaterdag voor jullie!
pfff jolanda balen hoor dat het allemaal niet zo verloopt als je graag zou willen. heel veel succes en ik hoop dat je snel van de pijn verlost bent!!!
Dankjewel labamba Ik ga zelf de taart maken en mijn schoonzusje maakt er een Bumba op. Wel echt een super leuk idee met de foto. Ik ga eens aan haar vragen of zij dat ook kan haha. @ Jolanda, echt vervelend die pijn. Ik hoop idd ook dat je er snel van verlost bent. Hou je taai hè meid. Nou vandaag naar t cb geweest en Levi weegt 9,9 kilo en is 76 cm. Toch niet hetzelfde gewicht als Finn. De prikjes ook weer gehad en t ging super!! Hij huilde maar heel fftjes en t was gauw genoeg weer over. En over zijn verkoudheid en kwijlen. Ze zei dat het best normaal is dat kinderen de hele herfst en winter verkouden zijn. Het moet in het voorjaar over zijn en dan wordt het kwijlen ook minder. Omdat hij nu geen lucht krijgt door zijn neus ademt hij door zijn mond. En we moeten het sluiten van lippen gaan stimuleren door hem te leren uit een open beker te drinken. Hier waren we al mee begonnen dus dat gaan we nog verder doen. Haha er moet wel een theedoek aan te pas komen want het merendeel loopt er nog langs haha. Maar hij snapt heel goed wat hij moet doen. Dus t begin is er. En over zijn neusamandelen, daar is de kno-arts niet meer zo happig op en ze doen dit nauwelijks nog. Dus eerst maar eerst maar eens kijken of het in het voorjaar beter gaat. Hoe is het verder met linde, naadje en lieverd?
Wel weer goede tips gehad dan Sanne. Die schelen echt weinig Levi en Finn die zullen aan elkaar gewaagt zijn zaterdag. Haha.
@sanne: Fijn dat alles weer goed was op het cb. En dat de prikjes meevielen. Lenthe is ook al zo lang verkouden. Een beetje op en af en ze ratelt een beetje als ze ademt. En wat een mooi gewicht. Ik denk dat Lenthe ook rond de 76 cm en 9.5 kg zit. Wij mogen volgende week weer en dan is het ook voor Lenthe weer tijd voor de prikjes . Hihi en dat drinken zo uit de beker heel herkenbaar. Doen het nu ook een tijdje zo bij Lenthe omdat ze niet genoeg wil drinken en op die manier vind ze het wel goen (grote mensen drinken hihi). @labamba: Nou ik ben iig niet zwanger. Heb er voor de zekerheid maar een testje tegen aan gegooid (ik moest zelfs weer even de gebruiksaanwijziging voor lezen hihi) en die was negatief. Moet zeggen ik hoop dat ik daar best gelukkig mee was. We willen graag nog een tweede kindje en dan niet te ver uit elkaar maar ik heb een nauwsluitende bruidsjurk en die zou ik dan niet meer aan kunnen .
Anouk ik moest er inderdaad aan denken als je zwanger zou zijn hoe zou dat uitpakken voor de bruiloft. Haha dat je de gebruiksaanwijzing weer moest lezen. Jolanda alles rustig? Het is gelukkig weer vrijdag en dat is mama Finn dag. Heerlijk vanochtend zwemmen met de kleine man. Fijne dag allemaal en tot morgen.
He meiden, vind het echt heel jammer maar ik kan morgen niet komen! Sinds woensdag flink verkouden en nu een keelontsteking. Voel me lamlendig, bah! Getver wat baal ik hiervan!! Had jullie graag willen ontmoeten, maar zie het niet zitten. Er komt echt niets uit handen. Verzorg Robine en voor de rest lig ik in bed of op de bank. Sorry meiden!!! Voor jullie in ieder geval veel plezier morgen. De volgende keer ben ik erbij!!
He wat jammer lieverd dat je niet komt. Maarziek is ziek heel veel beterschap iig. Niks aan te doen.Zijn we met z'n 4. Hoop dat dat zo blijft hihi.
Lieverd beterschap jammer dat je er niet bij kunt zijn. Wie komt er nu nog wel? Daf, Anouk, Sanne en ik? Hoe zou het met Jolanda zijn ?
Joehoeeee, ben nog niet bevallen hoor reageer alleen wat weinig omdat ik een beetje ongelukkig wordt van die pijn en die onzekerheid! Morgen loop ik al 3 week te klungelen en er gaat steeds door mijn hoofd " ze dachten dat ik ging bevallen.... ". Maar meneer zit er nog, en geloof me, wil het beste voor me kindje maar ik wordt ongelofelijk ongeduldig en die pijn helpt niet echt!! Vanmorgen een afspr gehad bij de gynaecoloog en ben wel vrijgelaten en mocht lekker naar huis daarna, de ontsluiting is niet gevorderd, wel dacht ze dat mijn baarmoederhals opnieuw is gekort, ze wil het niet nog meer prikkelen dus heeft ze het bij inwendig onderzoek gelaten... Ze heeft me er dringend op gewezen direct te bellen bij onzekerheden/twijfels ivm die korte baarmoederhals verwacht ze dat ik het ziekenhuis niet haal als ik twijfel of ik bellen zou... Als meneer blijft zitten hebben we 5 maart een groei echo en daarna direct een afspr met de gyn om alles door te nemen, à.s dins hebben wij een rondleiding over de verloskamers, toch niet nieuw want als je je verveelt in het ziekenhuis ga je wat ronddwalen he haha...heb alles al gezien maar we gaan toch maar, puur voor de info ! Ik wens jullie morgen, onwijs veel plezier maar dat zal ongetwijfeld lukken, ik vind het echt heel erg jammer dat ik niet komen kan en baal ook als een stekker... Het is gewoon echt niet te doen... Nou dames, slaap lekker voor straks en voor morgen, have fun!
Hoi hoi. Nou dagje 9maanden beurs overleeft maar wat een ramp!!! T was zoooooo druk echt niet normaal en dan een kind dat alleen maar zit te huilen omdat hij niet meer wilt zitten... Eigenlijk was t niet te doen. Maar ondanks dat hebben we het gezellig gehad. Nu gesloopt bij mijn zussie op de bank. Jolanda, ik snap dat je er doorheen zit, t werkt nu allemaal niet mee... Probeer toch goed te rusten meid. Jaja ik kom morgen ook nog steeds kwam naadje ook nog? En anders maken we er morgen met z'n 4en een gezellige dag van en doen we het in de zomer gewoon nog een keertje over met iedereen. Lieverd, wat balen zeg dat je ziek bent en dat je niet kunt komen. Heel veel beterschap meid.
Oh meiden hier gaat het helemaal niet goed. Finn is ziek ben de halve nacht aan het troosten geweest en hij heeft vreselijke dunne poep luiers. Hopelijk knapt hij straks op zodat ik er gewoon bij kan zijn. Hou jullie op de hoogte. X
Onee labamba, wat naar dat Finn de halve nacht bezig is geweest. Hoop idd dat Finn gauw opknapt. Vinden jullie het nog de moeite waard om af te spreken? Als labamba niet komt, zijn we nog maar met zijn 3en en eerlijk gezegd vind ik het dan niet meer de moeite. Sorry. Of jullie wel?
Ik hoop dat labamba komt maar goed ziek is ziek natuurlijk. Ik zou er wel een beetje van balen. Heb tenslotte toch een dag vrij moeten pakken. Maar goed niets aan te doen.