Labamba: weet je misschien al iets meer? Als ik op tijd weet dat finn nog ziek is en je niet komt dan kan ik nog iets anders afspreken. Ik hoor het wel. Iig beterschap met je mannetje.
@sanne: Nee het is dan idd niet meer de moeite. Zeker omdat we er zo'n eind voor moeten rijden. Ik vind het erg jammer maar griep etc heerst nou eenmaal en daar doe je helaas niets aan. Laten we het maar gewoon verzetten. Komen we gewoon in mei of zo bij elkaar, vinden jullie dat een goed idee?? Dan zitten we nog voor de drukke vakantie periode dat iedereen weg is en dan is het mooi weer. Dan hoeven we ook niet zo lang te wachten?? En dan zijn we er allemaal bij. Ik heb mijn moeder/zusje gebeld net om te vragen of we vandaag bruidslingerie kunnen gaan shoppen ipv morgen. Dan heb ik toch nog wat aan mijn vrije dag. Ik ga dus ook niet komen sorrie!!! Ik hoop alleen dat daf dit ook leest! He ik had er zo'n zin in om jullie te ontmoeten. Vind het echt jammer hoor!!
Wij zijn net terug van de HH post. Sorry meiden ik kan niet komen. Ik had me er zo op verheugd maar we zullen het moeten verzetten. Finn is ontroostbaar en heeft door de diarree een vreselijke luieruitslag dat er nu al bloedpuntjes in zijn huid zitten. Hij wil niet eten gelukkig wel drinken. De dokter heeft hem nagekeken en het is een beetje van alles. Mond onrustig door kiezen en tanden die doorkomen, snotneus, oren niet helemaal top en dan nog eens vreselijke diarree. Hij krijst en stampt het uit als ik hem verschoon. Advies dik in de sudo creme zetten (dat deed ik al) en neusspray halen. Het spijt me echt dat het nu niet door kan gaan.
Okeej meiden dan verzetten we het gewoon naar mei. Dan ga ik vandaag met mijn zus naar de stad. Heel veel beterschap met Finn labamba. Ik hoop idd dat daf dit nog optijd leest.
He bah labamba wat naar voor je mannetje. Ik hoop dat hij snel opknapt. Verwen hem maar lekker vandaag. We gaan het gewoon verplaatsen. Komt goed. Nu ik een alternatief heb heb ik er wel vrede mee en is mijn zaterdag niet weggegooit. Neemt niet weg dat ik het erg jammer vind hoor!!!!
Ja ik vind het ook heel jammer dat het niet doorgaat. Ik heb er namelijk ook het een en het ander voor moeten regelen... Veel plezier iig vandaag met het zoeken naar bruidslingerie en verwen Finn idd maar goed vandaag. Veel beterschap.
ik lees het nu. net mijn man afgezet bij motorbeurs. ik ga dan maar terug naar de beurs. zoek ik hem wel op. geeft niet
O wat erg daf. Sorry ik wilde jullie heel graag ontmoeten maar Finn is echt erg ziek. Een diarree niet normaal. Ik hoop dat je het nog leuk hebt op de motor beurs. Nogmaals sorry. Ik voel me gewoon schuldig dat het door mij niet is door gegaan.
Wat naar labamba dat Finn zo ziek is. En het is helemaal niet erg hoor dat je niet bent geweest en zeker niet schuldig voelen. We doen het gewoon over. Beterschap iig met je mannetje. @Lieverd: Ben je al weer iets opgeknapt? @jolanda: Hoe gaat het met je? @sanne: Hoe was het winkelen met je zus? Toch nog een leuke dag gehad? @daf: Balen dat je het pas zo laat hebt gelezen. Heb je het toch nog gezellig gehad op de motorbeurs? @lindedd? Hoe gaat het nu met je moeder? Nou ik heb iig een erg gezellige dag gehad met mijn zusje en moeder. Goed geslaagt voor de lingerie en meteen ook wat leuke dingen gescoord voor Lenthe. Toch nog wat aan mijn dagje gehad dus.
Lees ik nu...geen dagje uit hier! Balen van Finn, hoe is het nu? Daf, hoe was het op de motor beurs!? Wij hebben weer een paar u in het Ziekenhuis gezeten vanavond.... De kleine lag zo diep dat ik weer zo'n pijn had, gelukkig ondanks dat de CTG onrustig was, en hij zo diep lag geen verdere ontsluiting en mocht ik lekker naar huis... Nu lig ik met een hele onrustige rug, maagzuur in bed te draaien, dus maar ff de iPad gepakt! Wens jullie een goeie nacht x
Gisteren middag en avond nog een aantal spuit poepluiers gehad. Maar vannacht gelukkig niet. Maar zijn billen......zo zielig. Anouk wat fijn dat je nog een leuke dag hebt gehad en bent geslaagd voor je lingerie. Jolanda, gelukkig nog geen verdere ontsluiting al kan ik me voorstellen dat jij het spuugzat bent. Het is beter dat de kleine nog even blijft zitten.
He jammer dames dat het gister niet door is gegaan!! Gelukkig las je het nog redelijk op tijd Daf! Labamba wat naar dat Levi ziek is en zo'n kapotte billetjes. Mag je hem wel verschonen of is dat drama? Mijn zus had dat laatst ook bij haar dochtertje en zij mocht er nog niet naar wijzen. Om het toch te genezen had ze zinkolie gekocht ipv zalf. De zalf erop smeren deed namelijk zeer en olie smeert veel makkelijker. Het was daarna ook snel genezen. Miss nog een idee als het Levi ook zeer doet. Of meizena poeder, werkt ook goed! Jolanda, het schiet niet echt op zo he?! Wat een gedoe elke keer! Hopelijk krijg je nu wat rust, want de kleine kan inderdaad beter nog even blijven zitten. Hoop dat de pijn wat minder is nu! Anouk gelukkig heb je nog een invulling kunnen geven aan gisteren! Lijkt mij leuk om in mei de tweede poging te plannen. Eventueel kunnen we dit keer wel een zondag doen. Het heeft niet mijn voorkeur, maar voor een keer kan ik wel over mijn hart strijken Was jij trouwens destijds zo creatief geweest met haarknipjes voor Lenthe of was dat Zwabbertje? Linde hoe is het met jou? Hier gaat het langzaamaan wat beter. Nog steeds last van de strot, maar geen koorts meer gelukkig.
@lieverd: Idd dat was ik. De collectie is inmiddels enorm uitgebreid hihi. Ben je ook van plan de gaan freubelen? Welkom bij Brocante Roosjes | Brocante Roosjes , Webwinkel gesloten | Mijnwebwinkel , dit zijn de sites waar ik mijn spulletjes koop. Leuk om een kijkje op te nemen. (de laatste webwinkel is echter wel op zondag gesloten) En ja de zondag is voor mij makkelijker ivm werk op zaterdag. Maar als het echt tegen je indruist moet je het niet doen hoor!!! @jolanda: Phoe alweer naar het ziekenhuis. Nog even volhouden. Ik hoop dat je de 37 weken haalt. @labamba: Fijn dat het iig iets beter gaat met Finn. en idd zinkolie. Wij dedden de sudocreme er met een lepeltje opkloppen, dan had ze er ook niet zo'n last van. @sanne: Hoe was jouw dagje shoppen? Vandaag lekker een dagje relaxen. Fijne zondag allemaal.
Nouja spuugzat kun je het wel noemen ja hihi.. Dit is echt niet leuk meer, en me gyn maakt me niet echt zekerder op als ze me verteld dat ik moet maken in het ziekenhuis te komen, elke keer als ik nu pijn heb ben ik te bang dat ik te laat bel en misschien wel telaat in het ziekenhuis kom...zucht... Labamba, Wat sneu voor Finn zeg, hopelijk gaat het nu de betere kant uit. Lieverd, beterschap nog! Ik maak deze dag grotendeels door in mijn bed, rug en buik blijven onrustig, er ligt ook 10 cm sneeuw dus mij niet gezien, je zult zien dat uitgerekend IK uitglij en dan in het ziekenhuis kom. Nee nee, mij niet gezien!! Allemaal een fijne dag.
he hallo allemaal. gisteren de auto op station amersfoort neergezet omdat we de heenweg al niet bij de jaarbeurs konden komen. ik heb mijn man er toen bij een rotonde uitgezet en wilde toen opweg naar de kabouterhut. toen ik er bijna was dacht ik goh wel erg vroeg dus de auto ff aan de kant gezet om beetje te gaan internetten. toen las ik dus kullie berichten. ook wel stom van mij dat ik gisterenochtend voor de tijd niet heb gekeken. niets aan te doen. ik ben toen maar met de trien naar utrecht gegaan. we hebben ons wel vermaakt, maar het had me ook leuk geleken om met jullie de middag door te brengen. volgende keer beter, en de dag maakt mij niet uit. ga aleen wel 30 mei op vakantie en komen 13 juni terug. jolanda hoop echt dat het allemaal een beetje beter te doen wordt. die pijn lijkt me ook niet echt wat. ik duim voor je!! straks verjaardag van het petekindje van mijn man. nou fijne dag allemaal
@daf: Fijn dat je toch nog een leuke dag hebt gehad. @jolanda: Hoe gaat het? Trek je het nog een beetje? @labamba: Is Finn alweer iets beter? Hier alles prima hoor! Niet veel te melden. Ik kan Lenthe geen minuut meer alleen laten. Die kleine meid tijgert het hele huis rond en onderzoekt alles. Ze kruipt nog niet maar jeetje wat gaat dat tijgeren rap . Donderdag weer naar het cb en dan krijgt ze ook weer haar prikjes .
Hoi meiden Hier gaat het minder goed helaas. M'n moeder is zaterdag overleden. Begrijp dat jullie uitje niet doorgegaan is, jammer.