Oh nee lindedd meis wat erg. Gecondoleerd!!! Heel veel sterkte gewenst de komende tijd. En je kunt hier altijd terecht he!!!!
Linde...meid, wat vreselijk.... gecondoleerd... We zijn hier om je te steunen en als je van je af wilt praten!! hier is het weer onwijs aan het rommelen en ik vraag me ook écht af wat ik toch verkeerd doe waarom het maar niet doorzet..
Lindedd wat erg voor je, wat een groot verlies. Gecondoleerd en heel veel sterkte. Finn is gelukkig aan de betere hand gelukkig geen diarree meer. Maar zijn billen.... die zien er nog niet uit gelukkig wel dicht maar heel schraal.
Och jeetje Linde! Ik wens je veel sterkte en kracht om dit grote verlies een plekje te kunnen geven. Gecondoleerd meid!! En weet dat je altijd je hart hier kan luchten......
Hey Lindedd hoe gaat het met je? Jolanda: hoe gaat het bij jou nu? Ben je thuis of weer in het ziekenhuis? Vandaag bij het cb geweest. Lenthe is nu 9600 gr en 75.5 cm. Ze gaat dus ongeveer gelijk op met Levi. Verder doet ze alles goed. Ze kruipt nog niet maar is daarintegen wel weer ver met "kletsen en brabbelen"en haar fijne motoriek is goed. @sanne: Ik heb trouwens je ideetje van je afgekeken voor de verjaardagskaart. Hoop dat je het niet erg vind . Ik vond het zo'n leuk idee!!! Ik ga hem volgende week bestellen denk ik. Dit is hem geworden de foto. (was idd ook een heel karwei)
Anouk, wat een leuke foto!!! En wat is Lenthe veranderd zeg, is al echt groot geworden!! Ik hoop dat Robine ook lange haartjes gaat krijgen want die sites zijn super! Word je wel hebberig van haha
Anouk geweldige foto!! Gisteren 2x over in het ziekenhuis gezeten, sochtends omdat ze dachten dat ik vruchtwater verloor *witte vlokken in de urine* en smiddags/savonds van de extreme rugweeen weer... Er was inwendig niets veranderd dus ik kon weer gaan... nu raden jullie het haast al...heb vanavond wéér 3,5 uur in het ziekenhuis gezeten, ik verloor bloed en mijn gyn zou me terug bellen ivm die zware maagzuur snachts of ik Gaviscon mocht gebruiken, ze belde, ik zo;nou fijn dat ik dat mag gebruiken maar heb ook minder fijn nieuws... zat net op de wc en verloor helder rood bloed... Bel de verloskamers/observatorium maar en dan hoor ik het morgen mijn dienst zit er zo op en ik kan je op deze telefoon niet door verbinden....met pijn in m'n vingers tikte ik het nr in want ik wist al hoelaat het was en was ondertussen mijn huispak al aan het verwisselen met een trainingspak... en ja hoor.... " ik wil u toch wel even zien mevrouw..." Och wat is dit verrassend dacht ik! Toen we in het ziekenhuis zaten hebben we nog anderhalf uur gewacht tot die vrouw me aan de CTG had, toen kwam de arts die inwendig onderzoek wou doen na goed 3uur en ze zei dat ons mannetje nog voldoende vruchtwater had maar ze geen reden kon ontdekken waar het bloed weg kwam. Wel was mijn baarmoederhals WEER korter maar het was een momentopname dus kreeg het idee dat het dus nieteens iets uit maakte ... Al die tijd maakten ze zich zó druk en nu ineens is het een momentopname en is het elke keer anders!? Ach,ben weer thuis... doe dit voor die kleine want zelf had ik hier allang een dikke punt achter gezet BAH!
Jeetje jolanda, je geduld word wel flink op de proef gesteld he?! Sterkte meid!! Op deze manier duurt t wel erg lang!
Jeetje Jolanda, het word je niet makkelijk gemaakt. Hier gaat het redelijk. Gisteravond was de condoleance en daarna hebben we de kist dicht gemaakt. Vond ik erg moeilijk. Nu nog een dagje rust en morgen de crematie.
Anouk wat een super leuke vrolijke foto! Jolanda pffff wat een toestanden. Je kunt niet echt genieten van het zwanger zijn zeg!! Sterkte Hier gaat alles zijn gangetje. Ga vandaag maar niet zwemmen met Finn ben nu weer heerlijk zelf ziek. Het is hier echt zo'n lopend vuurtje, Finn, mama en dan weer papa en dan beginnen we weer van voor af aan. Echt waardeloos. Laat de zomer maar komen want dan zullen we toch wel opgeknapt zijn!! Van de week nog geweldig nieuws van een collegatje gekregen. Komt bij haar in de familie vroegtijdige overgang voor. Dus toen ze 21 jaar was ging ze naar de HA met de mededeling kunt u mijn eitjes invriezen voor het geval mij dat ook overkomt. De ha vond haar gek met der 21 jaar en stuurde haar weg. Rond haar 26e was ze getrouwd en druk aan het klussen voor een kindje. Echter lukte het niet. Na alle onderzoeken te hebben doorstaan kreeg ze de mededeling dat ze vroegtijdig in de overgang zit dus geen eitjes heeft. Alles hebben ze geprobeerd maar niks lukte. Uiteindelijk had ze de stoute schoenen aangetrokken en was naar Barcelona gegaan (in Nederland kan dit niet) om donoreitjes bevrucht van haar man in te laten brengen, helaas mislukte die poging. Vervolgens is ze in december naar Cypres gegaan en heeft daar een 2e poging gedaan en nu is ze zwanger van een tweeling. Ik vind het zo'n wondertje dat ik het graag met jullie wilde delen. Toen ze mij de echo liet zien rolde bij mij de tranen over mijn wangen. Zo bijzonder dat het hun toch gegund is.
@lindedd: Lijkt me idd ook moeilijk hoor als de kist uiteindelijk dicht gaat. Je moet dan op dat moment ook echt iets afsluiten. Heel veel sterkte meid en zeker voor morgen. Ik hoop desondanks dat het een hele mooie dienst word. @Lieverd: Ja leuk he die sites. Als vriendlief me niet tegen zou houden zou ik alles wel willen hebben . Ik ga dit weekend weer een keer aan de slag denk ik want ze heeft nu ontdekt dat de speltjes ook uit kunnen dus ik raak er nogal wat kwijt hihi. @@labamba: Ik duim met je mee dat het snel Lente word. (al is het bij ons altijd lenthe hihi) Beterschap. @Jolanda: Wat hopeloos zeg dat je iedere keer op en neer moet. Ik zou er moedeloos van worden. Maar inmiddels zit je wel al op de 35+ weken en dat is natuurlijk ook beter.
Anouk, wat een super leuke foto!! Hihi vind het niet erg hoor, vind het eerder een compliment. Jolanda, snap helemaal dat je het beu bent. Nog fftjes en dan heb je je kleine mannetje in je armen. Wij hebben trouwens goed nieuws. We zijn afgelopen woensdag bij het ziekenhuis geweest en Levi is klaar met zijn helmpje Het was nog wel een twijfel geval maar omdat hij het zelf niet meer wilt hebben we samen met de fysio besloten om er een punt achter te zetten. Over een half jaar krijgen we nog wel een meting om te kijken wat moeder natuur doet. Ben blij, eindelijk geen helm meer knuffelen maar lekker zijn haartjes en nu kunnen zijn haartjes weer in de gel Hihi
Lindedd, heel veel sterkte meid. Een dikke knuffel. Labamba, ti's maar niks hè... Allemaal ziek zijn... Hier is dat ook een tijdje aan de gang geweest. Veel beterschap. En wat een geweldig nieuws voor je collega!!!
Linde heel veel sterkte, in gedachten bij je! Sorry dames, had gister ff een klaagdag maar vandaag zit het ook niet mee, alweer zo'n buikpijn en weet niet wat ik er mee moet, gister is alles gecheckt en was alles goed zeiden ze....
@ Anouk: wat een leuke foto! (Was ik nog vergeten te schrijven ) @ Sanne: wat fijn dat jullie klaar zijn met het helmpje! @ Jolanda: pff heb met je te doen meid. @ Labamba: beterschap.
Wat is het stil hier?! Linde hoe is het met je? Hoop dat de dienst gisteren mooi was..... Jolanda, hoe is het bij jou? Nog rustig of weer nieuwe uitstapjes naar het ziekenhuis gemaakt?! Ik ga woensdag met Robine naar de huisarts. Ze blijft zo spugen na een voeding, wordt er niet goed van. Ze heeft daar ook echt last van. Dus kijken of we daar iets voor kunnen krijgen. Fijne zondag allemaal!