Het is idd rustig hier!!! Vanmiddag Gezellig naar Amsterdam, naar Lenthes nichtje. @lieverd: Als ze maar geen (verborgen) reflux heeft. Heeft het dochtertje van mijn vriendin ook. Die moet al een half jaar na iedere voeding de kleine rechtop houden, speciale voeding en bedje/box schuin. Suc woensdag. Dit is de kaart geworden. Ik heb hem net gemaakt en verstuurd.
Ik vrees van wel Anouk. Hoop alleen dat ik gewoon medicijnen mag voor Robine en niet met jbpm bezig moet of zo. Is zo'n gedoe met borstvoeding. Het bedje staat al schuin en rechtop houden doe ik al een poosje. Het helpt alleen niet echt. Twee uur na de voeding komt het nog omhoog Veel plezier in Amsterdam!! En een onwijs leuke kaart geworden zeg!! Hier nog een kiekje van mijn wiespiepe........gekke bekke trekke!!
Het is zeker rustig Hoe zou het met Jolanda gaan?? Anouk super leuk kaartje, wat gaat de tijd toch hard. Lieverd, hopelijk kan de hh je helpen. Spugen is zo verschrikkelijk. Buiten het feit dat je je dan zorgen maakt om de kleine vond ik het ook een toestand al dat gewas.
@ Lieverd: Wat vervelend dat Robine zo blijft spugen. Hopelijk kan de ha je helpen. De ceremonie was mooi gisteren. Wel een hele zware dag. Dymph deed het ontzettend goed, heel fijn! Vannacht ongeveer het klokje rond geslapen. Met uitzondering van een paar voedingen natuurlijk.
Lindedd wat fijn dat de dag goed is verlopen en Dymph het zo goed heeft gedaan. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
@lindedd: Fijn dat de ceremonie mooi was. Ik hoop dat je er (ondanks alles) toch een mooie herinnering aan hebt. Sterkte de komende tijd.
@ lieverd, Levi heeft ook veel last gehad van spugen na een voeding. Het cb heeft ons toen voeding met johannesbroodpitmeel geadviseerd. Wij zijn toen overgestapt op Friso comfort voeding. Hier zit dat al un verwerkt. En hebben er toen zelfs nog extra johannesbroodpitmeel in gedaan (die pakken zijn ook apart te kopen) dit hielp toen best wel maar hij bleef ook spugen. Wij zijn ook naar de ha geweest daarvoor, maar zoalang ze goed blijven groeien en genoeg aankomen. Is daar niks aan te doen. Maar wees gerust, Levi krijgt nu bijna allemaal vast voedsel en hij spuugt nauwelijks nog. Maar ik weet hoe vervelend kan zijn. Ik hoop dat de ha wel iets voor jullie kan betekenen. Succes. @ labamba, ik had ff een vraagje aan jou, hoe lang heeft de diarree bij Finn geduurd? Bij Levi is het nu al sinds vrijdagavond heel dun. En hij wilt nu niks meer eten, maar gelukkig wel drinken. Maar vroeg me af hoe lang het bij jullie heeft geduurd voordat hij er vanaf was? @ linde, hoe was de dienst meid? Ooh wij zijn zo blij dat zijn helmpje af is. Gister heeft papa een vette hanenkam gemaakt. Haha
@ lindedd, fijn dat de ceremonie mooi is geweest. Heel veel sterkte meid. @ Anouk, wat een super leuke foto van Lenthe! @ lieverd, wat een droppie! En nog zo klein hihi. Sorry btw van mijn hele verhaal hierboven. Ik wil je niet bang maken hiermee... Zo is het wel bij ons gegaan.
lieverd wat een mooi meiske zeg! lindedd hoop dat je nu een beetje rust vind. ik vond dat je de dagen tot de crematie/begravenis zo geleefd werd. na de tijd kom je eigenlijk pas tot rust en kun je beginnen om het een plekje tegeven en om het allemaal een beetje te verwerken wat er de afgelopen week is gebeurt. heel veel sterkte gewenst. sanne wat fijn dat het helmpje af is. zal wel een heel ander en vrolijk mannetje zijn nu!! nou hier een rustig dagje. man lief is met de motor weg en ik heb vanochtend eerst een uur heerlijk gelopen. verder een beetje aanklungelen in huis. hoe zou het met jolanda gaan? ben heel benieuwd. fijne dag nog allemaal
Joehoe dames, ben er nog, met een dikke buik haha! Geen nieuwe uitstapjes gemaakt richting zkh, vanavond begonnen mijn weeën weer maar weer na een half uur zakte het af , om helemaal gek van te worden dus en het veranderd niets. Dins. moeten we naar het zkh om 11:10 groei en lengte bepaling op echo en om 11:45 een afspr bij de gyn. Ik hoop zo onwijs dat hij/zij begint over inleiden met 37 weken, mijn eigen gyn die ik dus die afspr niet heb die liet het wel vallen ivm mijn klachten en tripjes zkh! De kleine doet het tot nu toe nog goed en à.s dins hoop ik stiekem meer ontsluiting te hebben. Genoeg over mij, wordt alweer een heel verhaal! Wat fijn dat het helmpje van Levi af is en papa een coole hanenkam heeft kunnen maken, wat zullen ze een pret hebben gehad samen! Lieverd wat een dropje is ze zeg!! Onwijs lief!! Lindedd, vergeten zal je het nooit doen maar hoop oprecht dat je het een plek kan geven en wat fijn dat het met Dymph goed gaat zeg, trotse mams! Liefs
@ lieverd, ik hoop ook je dat ze je met 37 wk gaan inleiden. Jou zo verder laten lijden lijkt mij ook niet echt een optie. Succes morgen. Nou Levi gaat vandaag niet naar t kdv. Hij is nog steeds heel erg aan de diarree. Denk niet dat daar het kdv op zit te wachten. En manlief en ik zijn nu ook aangestoken door Levi. Dus we knuffelen ook de hele dag de wcpot. Levi is gister gewoon 3 keer in bad gemoeten... Zo zielig.
haha geeft niet. hoop ook voor goed nieuws morgen maar durf er nog niet echt aan vast te houden. liefs
@ Jolanda: het is inderdaad te hopen dat je volgende week ingeleid kan worden. @ Daf: wel fijn dat de crematie en al het regelen achter de rug is inderdaad. Al voelt het nu wel heel leeg. Ben net met Dymph bij het CB geweest en ze heeft d'r eerste prikjes gehad. Ik heb haar nog nooit zo hard horen huilen. M'n hart brak gewoon, zo zielig .
@lindedd: Idd zo vervelend die prikjes. Lenthe vorige week ook weer. Went echt nooit helaas. Heeft ze er verder geen lsat van gehad? @Sanne: Vervelend zeg die aanhoudende diaree. Ik hoop dat jullie er snel vanaf zijn. grrrr nog steeds niet ongesteld. Dag 51 alweer....
Anouk en een test (zekerheid) heb je er al tegen aan gegooid? Aangezien je langste periode 36 dagen duurde en dat is wel een verschil met 51 vind ik.. Nou hier beginnen de zenuwen voor morgenochtend te komen, ik laat jullie het weten als ik thuis ben! Liefs
Meiden, vandaag toch maar een testje gedaan op aanraden van vriendlief..... Ik ben gewoon zwanger!!!!. Ik kan het gewoon niet geloven. 1x onveilig gedaan eind januari. Nu dus ongeveer 5 weken. Pfff zit nog te trillen hier. Dit had ik niet verwacht zeg. Maar wel enorm blij. We krijgen gewoon een broertje of zusje voor Lenthe!!!