Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @jolanda: Balen zeg dat je steeds maar niet verder komt.

@Lieverd: Leuk he die nieuwe geluidjes en dingetjes die je steeds ontdekt bij je kleintje. En er komt nog zooooveeel meer aan hihi.

We hebben idd een truitje voor Lenthe besteld.

Dit is hem.... Zo schattig.

2. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ah leuk Anouk!! Ben benieuwd hoe je ouders reageren!

3. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Ik ben ook benieuwd hoe ze reageren!! Wat een leuk shirtje!!

Nou hier zijn geloof ik, de rugweeen weer teruggekeerd, weet alleen niet zo goed wanneer dat heftiger moet worden!? help.. Douch heeft niet geholpen maar het is wel krachtiger geworden als ik het heb, niet korter... snap het niet!?

4. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Om de hoeveel minuten komt zo'n rugwee jolanda? Anders toch maar de vk bellen hoor! Oh spannend..!!!

5. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Anouk, super leuk shirtje. Ik ben benieuwd wat je ouders zullen zeggen. Veel plezier zondag!
    @ Jolanda, spannend meid. Ik hoop voor je dat het door zet. Succes meid.
    Meiden, ik heb ff een vraagje, Levi heeft nu al bijna 1 week diarree en is niet zichzelf. Dokter al gebeld en zeggen dat het vanzelf over moet gaan en na het weekend zal t beter gaan. Maar ik maak me nu toch wel zorgen... Elke keer als hij gepoept heeft, zit hij tot aan zijn nek helemaal vol... (Sorry voor t ontsmakelijke.) en hij eet nu dus al bijna 1 week weinig tot niks. En alles wat hij eet komt er gewoon weer onverteerd uit. Ik weet het niet meer. Hij wilt ook niks en wilt t liefst alleen maar bij je zitten... Wat moet ik doen? Sorry maar ik ben echt een beetje bezorgd

6. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Sap dat je je zorgen maakt om Levi, denk dat ik hetzelfde zou doen... Je moedersgevoel achterna gaan en weer de dokter bellen. Dat zou ik doen.

Pfff het idee dat het wat aan het afzakken is, ze kwamen om de 5 tot 8-9 min en werden na 1,5 uur wel heftiger maar volgensmij zakt het dus nu af..ik weet het ook niet zeker, eet even een tosti (te erg op dit tijdstip) en dan maar terug me bed in kijken of me wat slaap gegund is...

Wens jullie in ieder geval een goeie en fijne nacht

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Wat vervelend dat al die dokters wat anders zeggen. Hopelijk komt je zoontje gewoon zelf met 37 weken.

@ Anouk: leuk dat truitje! Ben benieuwd naar de reacties.

@ Lieverd: wij kenden de naam Dymph al wel en we hebben zo'n voornamenboek helemaal doorgenomen. Daar kwamen we de naam weer tegen en vonden het allebei een hele mooie naam.

@ Sanne: ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik zou ook nog een de ha bellen.

Dymph was woensdagavond weer heel onrustig en huilerig. Zelfstandig tot 1 uur wakker en normaal is slapen wat later op de avond echt geen probleem. Misschien toch nog wat naweeën van de prikjes. Gisteren ging het gelukkig wel weer goed en vannacht heeft ze ook helemaal doorgeslapen! Hopelijk gaat ze dat vaker doen :).

8. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Anouk, super leuk truitje. Ben ook erg benieuwd hoe jullie ouders gaan reageren.

Jolanda, wat heb jij een rot zwangerschap je loopt al zolang met pijn klachten en constant naar het ziekenhuis en verloskundige. Jullie moeten wel een heel zoet mannetje gaan krijgen zodat je als hij er eenmaal is kunt gaan genieten. Sterkte met alle pijnlijkheden.

Lindedd, die rotprikjes ook ik ben er nu gelukkig een hele poos vanaf.

Finn word weer wakker ga hem klaarmaken voor zwemles. Tot later x

9. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    He dames, wat een ongelofelijk K*T nacht!! Vol rugweeen die om de 6minuten kwamen, op een gegeef moment ben ik huilend in slaap gevallen en dat was rond 3, wou zo graag slapen maar ook zo graag dat het door zou zetten... Nu vraag ik me toch af of me ontsluiting niet gevorderd is en of ik uberhaupt moet bellen zometeen!? Wat zouden jullie doen!? Nu begint het trouwens ook weer dus we zullen gaan zien wat het brengt....
    Super lieve berichtjes van jullie, zijn jullie ook schatten en idd sluit me aan bij jou, geen ideale zwangerschap..

Liefs en fijne dag voor jullie!

10. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Jolanda, hoe is het nu? Nog gebeld?

Labamba, hoe was zwemmen? Wanneer ben je daarmee begonnen eigenlijk. Wil ik namelijk ook graag doen met Robine!

Sanne heb je de ha nog gebeld? Voor je eigen gerustheid gewoon doen hoor! Je gaat nu ook het weekend in.

Nou zou het toeval zijn of werken de medicijnen na twee keer geven al?! Robine heeft de hele dag nog geen last gehad van haar reflux! Haar shirtje is nog droog! Weet niet wat me overkomt! :)

11. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Ja heb gebeld vanmorgen, en werd uitgenodigd lekker een koppie thee te doen op het observatorium/verloskamers. Dus mocht weer voor een uitstapje. Inmiddels weer thuis en de ctg was inderdaad onrustig, de kleine was op de echo goed beweegbaar, ik voel hem goed, hij had genoeg vruchtwater. Ze zei zelfs even (had dat rot mens van vandeweek weer die zo door dramt over terug naar de verloskundige gaan) dat dit geen rugweeen waren, nou Sorrie maar ze waren zo pijnlijk er zat duidelijk begin, stijging, hoogtepunt, zakt af en weg in dus zij gaat me niet wijsmaken dat ik het verkeerd voel... Zegt ze: moet je even een douch proberen, voorweeen zakken vaak weg. Waarop ik antwoorde: ik heb 2x onder de douch gestaan gisteravond en het hielp niet. `ja precies` antwoord ze.... Nou Sorrie maar of dat mens begrijpt mij niet of ik haar niet of ze is al een week niet met dr hoofd bij het werk... Voel me dus zo niet serieus genomen door haar... Wanneer er een verpleegster de voorgeschiedenis vraagt, voel ik me nog meer begrepen bij haar als bij een arts nou geloof toch dat dat niet helemaal de bedoeling is !? Maar goed, wie ben ik ook...

12. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Nou meiden, de diarree is over. Eigenlijk wat de ha al zei. T heeft gewoon zijn tijd nodig. En dat is hier dus het geval. Voel me nou wel een beetje een overbezorgde moeder... Maar goed. T gaat nu weer goed. Gelukkig.
    @ Jolanda, ik snap dat je je niet begrepen voelt. Ik hoop dat het voor jou niet lang meer gaat duren.

13. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    sanne, je bent geen overbezorgde moeder. Als je kind weinig tot niets binnen krijgt, of een tijd lang spuugt, ga je je zorgen maken..elke moeder! Sommigen maken zich na een dag al zorgen en dat is inderdaad iets wat overbezorgd maar jij? no way..

Gisteravond enorme heftige rugweeen gehad,ik dacht echt dat ik door de grond zakte vd pijn... Het is later die avond iets afgezakt dus heb het zkh maar niet gebeld... pff wanneer zet het nou eens door?

Liefs en fijne zaterdagmiddag!

14. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lieverd. Finn vindt zwemmen geweldig. Ik ben begonnen toen Finn 6 maanden was. Echt heel erg leuk

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @jolanda: Wanneer zet het nou toch door bij je. Snap dat je je niet begrepen voelt. Ik zou er ook een naar gevoel over hebben.

@sanne: Nee je bent geen overbezorgde moeder. Je geeft om je kindje en bent daarom bezorgt. Ik snap het wel hoor. Lenthe heeft begin januari ook een week bijna niets gegeten (gelukkig wel gedronken toen) en je voelt je dan zo machteloos he. Je kunt het manneke ook niet dwingen. Gelukkig gaat het weer iets beter met hem.

Ik ben gewoon nu al zenuwachtig voor morgen. Maar heb er wel zin in. Ik ben zo benieuwd wat ze gaan vinden.

Nu lekker op de bank want ben erg moe van het werken. Fijne avond allemaal.

16. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Even geen tijd om op iedereen te reageren, maar wilde even zeggen dat Robine morgen wordt gedoopt! Heb er veel zin in, maar t vergt veel voorbereiding!

17. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Lieverd, geniet van de doop van Robine!!!

Anouk, geniet er morgen van, je ouders zullen het ook niet verwachten maar zullen het ook geweldig vinden(lijkt me toch...)! laat het ons weten...

Hier enorme rugweeen weer,gisteravond waren ze ook heftig en erg pijnlijk,maar zakten in de nacht af en nog redelijk geslapen, ergens hoop ik voor wat slaap dat het afzakt, maar aub laat het doorzetten ben ik van al het gedoe af en ons mannetje in armen...dubbele gevoelends!

18. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    jolanda hoe ging de nacht? afgezakt of ............
    anouk veel plezier vandaag met het vertellen!!!!!!

19. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    oja lieverd jullie ook een fijne dag vandaag met de doop!!!

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Een hele mooie dag vandaag Lieverd met de doop van Robine.

Deel Deze Pagina