Lieverd en Anouk, allebei een hele fijne dag vandaag! Jolanda, wat balen dat het weer is afgezakt. Jou geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld...
Lieverd, een bijzondere dag. Is het allemaal goed verlopen Anouk, en en wat waren de reacties? Jolanda, hopelijk zet het snel voor je door. Hier zijn we morgen nog een extra dagje vrij. Gaan we (omdat het zulk slecht weer is) naar Bal lorig. Zijn we nu 2 keer geweest met Finn en hij vindt het geweldig.
Jee wat een bijzondere dag! Het was zo mooi en indrukwekkend!! Ben er nog helemaal hoteldebotel van Robine heeft het tijdens de dienst goed gedaan, maar thuis was het drama! Teveel indrukken en weinig geslapen natuurlijk maakt dat ze s middags erg onrustig was. Maar mamamelk doet wonderen want toen was ze zo vertrokken!! Even een fototje:
Geweldige foto van Robine!! Benieuwd naar de reacties bij Anouk hoor... Hier is het welliswaar lekker rustig, hele dag alwel veel druk beneden, weten jullie of het normaal is... Het zijn drukkende steken en kan het ook niet zo goed omschrijven... Verder doet me onderrug daarbij ook veel zeer... Pff vaag!? Ik ga vriendlief wakker maken hihi, die is in slaap gevallen, die is al dat huishouden en koken en boodschappen doen geloof ik ook wel een beetje zat haha Fijne avond
He jolanda, dat drukkende had ik ook de laatste dagen. Kon ook moeilijker zitten daardoor! Teken dat de kleine goed is ingedaald en bij mij duurde het niet lang. Hopelijk bij jou ook niet! Toch niet gedacht de 37 weken te halen of wel? Anouk hoe reageerde je ouders?
Nee Lieverd, inderdaad. Was vanmorgen wel even een feestje hoor! Kreeg een smsje "Gefeliciteerd!". "Huh waarmee?". "Je hebt de 37week gehaald". Hahaha.. Ohja dacht ik! Dat moeilijk zitten is er nog niet bij maar heb wel die rugpijn wat ik je vertelde bij alles wat ik doe, draaien, liggen, lopen, zitten heb zelf ook het idee dat het nu aan het rommelen is omdat ik de afgelopen 3 nachten/avonden natuurlijk ook al zo'n heftige pijn had. Mm dames, nu zit ik toch een beetje te azen op 13-02-13 haha!! Liefs
Jolanda je bedoelt denk ik 13-03-13 Lieverd wat een prachtige foto van Robine. Anouk, hoe waren de reacties Hier heerlijk nog een dagje weekend. Gaan we van genieten.
@jolanda: dat zou idd wel een erg leuke datum zijn!! @lieverd: Watr fijn zeg dat het zo'n mooie dag was gisteren. En mooie foto van je meisje. @all: we hebben het gisteren verteld en zoals verwacht waren ze allemaal onderste boven. Ze vinden het allemaal erg leuk. Het duurde wel even voordat het truitje gelezen werd hihi. Nu volgende week nog aan onze beeste vrienden en dan houden we het voor de rest nog even stil todat we de echo van 2 april hebben gehad. Merk dat ik erg vermoeit ben de laatste dagen. Dat het ik bij Lenthe helemaal niet. Gelukkig is vriend ook in zijn zwangermodus terecht gekomen want hij neemt ineens weer wat taken van mij over in het huishouden. Waaronder de kattebak (joepie).
@ Lieverd: wat een mooie foto . @ Anouk: leuk hè, het aan mensen vertellen. Zeker als je het via Lenthe kan doen.
Hallo lieve dames, ben er zo ontzettend zat van en vanmiddag om 13:00 verloor ik ineens weer helderrood bloed, gebeld en ja hoor, daar gingen we weer in de auto naar het ziekenhuis... Ctg, was onrustig en leken idd op weeën wat dus doortrok naar mijn rug. Uitwendige echo, was goed en kleine knul heeft nog genoeg vruchtwater ook de placenta was in orde. Inwendige echo om te kijken naar baarmoederhals en kijken of placenta er niet voor zu liggen, dat was niet zo en de baarmoederhals was niet verkort. Eendebek, ze kon geen wondje zien of iets wat kon duiden op het helderrode bloed dat ik verloor. Inwendig toucheren, Niet meer ontsluiting.. Conclusie, waar elke keer het helderrode bloed weg komt weten ze niet maar ze ging er maar vanuit dat het kwam door het samentrekken vd baarmoeder... De rugweeen savonds moest ik maar `mee leren leven`... Oh en dat die rugweeën savonds om de 3min kwamen dat gaf niets.... Een andere arts zegt als het minder als 4 min is, moet je aan de bel trekken met je verkorte baarmoederhals.... Ik wordt hier zo gek van hè bah! Omdat ik nu ineens 37 weken ben boeit het niet zo... En als het niet de gedachtengang is van de artsen moeten ze het toch anders gaan formuleren naar de patiënt....
jeetje jolanda ook zo frustrerend dat de artsen het ook niet eens zijn. wie heeft het nu goed?? nouja ik wens je heel veel sterkte en je kan je hart altijd hier luchten!!
we hadden het laatst over een nieuwe datum. dit kan in mei alleen op 5 mei of 26 mei( als we het op zondag doen tenminste) de andere zondagen zijn moederdag en pinksteren! ff dat we het vast weten!!