Hihi top dat is iig al 4. Nog 3 te gaan!!! Vandaag weer een lekker dagje werken. Vind het wel moeilijk om niets te zeggen hoor!! Maar wil het op mijn werk pas na de eerste echo vertellen. Mits we dan ook daadwerkelijk rond de 12 weken blijken te zitten. En ik ben al zo moe de laatste dagen. Hoe ga ik dat verbergen??
Lastig he anouk. Toch ook weer leuk om een geheim bij je te dragen. Wanneer zou je ongeveer uitgerekend zijn dan? November? Spannend allemaal weer hoor! En vermoeidheid kun je nog wel wat smoesjes voor verzinnen toch? Als je nou alles onder zat te spugen word t een ander verhaal hihi Jolanda hoe was jou nacht?
Anouk, lastig haha!! Veel wakker, slaap slecht dus heb vandaag een pyama dag georganiseerd voor mezelf! Zo nog even wat proberen te slapen ben echt zo ongelofelijk gesloopt, dat een mens zo moe kan zijn zeg...zie zowat de lettertjes dansen hier haha. Liefs fijne dinsdag
Lekker zo'n pyamadagje! Even nog van genieten al is de lol er al wel vanaf haha. Vanavond aan de verse ananas, bitterlemon en weet ik veel wat nog meer goed is om de bevalling op te wekken, want morgen is de datum hahaha!!! Succes!
Zo ben ik ook weer. Ik kan niet op 5 mei. :x Jolanda wat ongelooflijk ruk die zwangerschap van jou en dat gezeik met die artsen zo dat heb ik er ook uitgegooid. Toch niet normaal die onduidelijkheid. Hopelijk is jullie kleine man er snel. Hier gisteren een super dag gehad met mijn mannen. En een heel leuk telefoontje gehad met een dubbel gevoel als uitkomst. Komt mijn verhaal. Ik ben al jarenlang begunstiger van de paardenkamp in Soest. En toen het kon heb ik jaren geleden mijn paard op de wachtlijst gezet. In de hoop dat als hij 20 jaar zou worden (wat hij dit jaar is) er een plekje voor hem zou komen en hij daar zijn welverdiende oude dag mag slijten. Gisteren in de auto naar huis kreeg ik dat telefoontje. Tranen rolde mij over de wangen want ondanks dat ik dit heel graag voor hem wil ga ik ook een hoofdstuk met mijn paard afsluiten. Ik heb hem 12 jaar gehad en hij is echt in die jaren mijn, uitvlucht, steun en toeverlaat mijn grote rots in de branding geweest en ik heb helaas een paar erg slechte jaren achter de rug en heel vaak heb ik huilend om zijn hals gehangen of een heerlijke bosrit saampjes met hem gemaakt in alle stilte. Vandaag de paardenkamp terug gebeld voor de details. Gisteren kon ik het allemaal niet zo helder krijgen haha. 15 mei ga ik mijn paard daar heen brengen en 25 mei op de open dag van de paardenkamp word hij officieel welkom geheten. Ik vind het zo fijn dat ik hem, zeker omdat hij nog zo topfit is een mooie oude dag mag gaan geven. Kan hij lekker gaan flirten met de merries hahaha. Sorry voor het lange verhaal maar het betekend heel veel voor mij, dat ik het met jullie wilde delen.
Bitterlemon had ik niet in huis, wel 1.5liter 7-up opgedronken deze dag en zometeen toch maar is ff vriendlief zwoel aankijken...! hihihi zou me geweldig lijken 13-03-13 te bevallen! Lieve labamba, oh wat kan ik me daar goed in verdiepen, en wat een mooi verhaal. ik MOEST hem gewoon aan vriendlief voorlezen hihi! Nou dan doen we die andere datum toch? ik heb nog niets op de planning staan voor dan, dus geen probleem hier! Nou wij gaan ons bedje in en als ik morgen niets laat horen dan euh ja... raden jullie het zelf wel! liefs en een goeie nacht!
Anouk, de kleine zijn papa en mama ook hahaha! Had ook gehoopt dat het door zou zetten vandaag maar heb de moed opgegeven!
Hej meiden, Ik kan 26 mei niet. We hebben die dag al 2 verjaardagen gepland staan en de 5de kan ik ook niet. Sorry. Hier verder alles goed. Jolanda, je maakt het idd wel erg spannend. Ik hoop voor je dat het niet zolang mee duurt. Labamba, dat lijk me idd ook erg emotioneel. Je hebt toch lief en leed met je paardje gedeeld. Heel veel sterkte en succes meid.
Sorry maar dan kan ik ook niet. Mijn oma is 30 april jarig en de zondag ervoor vieren we dat met de familie. Sorry...
Als we nu allemaal de zondagen in april en mei opschrijven die we kunnen en dan kijken we welke iedereen kan, ideetje??? Ik kan 14-21-28 april en 5-12-26 mei eventueel zou ik 9 juni kunnen.