Jeeeeeej gefeliciteerd jolanda, eindelijk is hij daar. Geniet van de eerste dagen, dat heb je wel verdient. Leuke naam trouwens. En leuk toevallig samen met levi jarig.
Jolanda hehe daar is die dan hoor haha. Heerlijk dat je niet meer zwanger bent en je lichaam hopelijk weer snel in orde is. Wat super fijn dat Lucas er is. Van harte gefeliciteerd en dezelfde dag als Levi toch wel bijzonder hoor. Geniet ervan want dat heb je dubbel en dwars verdient al zal het met de nachtrust voorlopig ook wel gedaan zijn.
Wat is het stil hier. Nou, ik zit alweer met een ziek kind... Ti's echt heftig nu. Hij houd helemaal niks binnen. Zelfs geen vocht. Vandaag bij de dokter geweest en hij zei dat het weer gewoon een virus is. We moeten hem wel goed in de gaten blijven houden dat hij niet uitdroogt. En maandag moeten we terug naar de dokter. Als zijn temperatuur nog steeds niet goed is, dan worden we door verwezen naar de kinderarts. Ik heb echt een gebroken moeder hart. Ti's zo zielig... Sorry wilde ff mijn verhaal kwijt. Hoe is het met jou Jolanda? Lekker aan het genieten van Lucas? Anouk, hoe is het met jou? Gaat alles nog goed?
Het is inderdaad rustig hier! Sanne wat zielig dat je mannetje weer ziek is. Hopelijk knapt hij snel weer op. Hier is Robine ook ziekjes geweest. En zelfs naar de hap gereden 's nachts wegens hoge koorts. Gelukkig is ze nu weer wat beter, al moet ze door het hoesten en niezen meer spugen. Anouk ik was nog benieuwd hoe het nu met het slapen op het kdv gaat. Gaat dat al beter? Jolanda hoeist met je? Raak je al wat gewend aan je mannetje? Hopelijk herstelt je lichaam nu van alle kwalen!
@jolanda: Hoe gaat het nu met je en met de kleine man?? @Sanne: Wat vervelend dat je mannetje zo ziekjes is zeg. Het dochtertje van mijn beste vriendinnetje is sinds gisteren ook opgenomen in het zkh. Ze deed niets dan spugen en hield niets binnen. Ze heeft gister morgen voet bij stuk gehouden en uiteindelijk gingen ze akoord met een opname zodat ze zonde voeding kon krijgen met ors tegen het uitdrogen. Zo sneu. Ik snap dat je moeder hard breekt op zo'n moment. Ik zou zeggen laat je idd niet van het kastje naar de muur sturen en als je het niet vertrouwd je eigen hart volgen hoor. @Lieverd: Ook jij met een ziek meisje! Gelukkig gaat het iig wat beter nu! Met Lenthe gaat het slapen op het kdv iets beter sinds een paar weekjes. Ze hebben haar nu ook helemaal achterin gelegt zodat ze het minste last heeft van lawaai. Ze slaapt nu in de ochtend en middag een uur. Nog niet veel maar ik ben allang blij. @labamba: Hoe is het met je? Heb je een goed gevoel over het feit dat je paar in mei van zijn oude dag gaat genieten?? Hier gaat alles prima. Ik ben vanaf zondag erg moe en misselijk geweest. Dinsdag was dat tijdens het werken. Moeilijk omdat je niks kan zeggen en je niet lekker voelt. Vandaag gaat het alweer iets beter gelukkig.
Hè lieve dames, hier gaat alles goed met Lucas, papa en natuurlijk met mij. Kwaaltjes zijn zo goed als allemaal verdwenen, de verloskunde kwam en die was zo blij om me zo te zien ipv moe, en op! Lucas drinkt al zijn flesjes leeg, doet het prima en hebben na vannacht het idee de betere nachten al op te gaan. Verder heb ik regelmatig nog wel wat last van buikpijn of rugpijn maar mijn lichaam is goed herstellende!! Schrijf vd week nog even een langer berichtje ga Lucas uit bed halen. Doe rustig aan allemaal en dikke Knuff van mij en Lucas!
Hej meiden. T gaat zo slecht met Levi dat hij vandaag opgenomen is in het ziekenhuis. Hij doet niks anders als overgeven en heeft ontzettende diarree. Ze gaan hem dadelijk ors geven en verder weet ik het nog niet. Sorry ik kan ff niet reageren op iedereen want ik zit nog bij de spoedeisende hulp.
He gatver Sanne! Wat moet dat naar zijn voor jou en Levi. Gelukkig is Levi nu in goede handen, maar zo'n klein manneke moet niet in het ziekenhuis liggen. Hoop voor je dat hij snel weer opknapt en naar huis mag! Denk aan je! Sterkte!!
He bah sanne wat naar voor jullie mannetje, en voor jullie natuurlijk. Ik hoop ook dat hij van de ors snel opknapt en daarna snel weer gezond mee naar huis mag. Sterkte.
Jeetje Sanne, wat naar voor jullie. Hopelijk knapt Levi snel op en kunnen jullie hem weer mee naar huis nemen. Sterkte! @ Jolanda: Fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat! Lekker genieten . Hier gaat alles goed. Dymph heeft een paar onrustige dagen gehad, maar vandaag slaapt ze juist erg veel. Ze laat nu zelfs ongeveer vier uur tussen de voedingen. Meestal is het niet veel meer dan twee uur. Hoe is/was dat bij de anderen die borstvoeding geven/gaven? Ik twijfel wel eens of ik het allemaal wel goed doe .
Dankjewel voor jullie berichtjes. Levi heeft net een sonde gekregen want hij wilde de ors zelf niet drinken. En nu ligt hij te slapen. Hopen dat het idd snel goed gaat. Linde, sorry ik heb geen borstvoeding kunnen geven dus ik kan je daar niet mee helpen. Succes.
Sanne wat vreselijk voor jullie. Gelukkig word Levi nu goed geholpen dan kan hij snel opknappen en hopelijk komen ze snel achter de oorzaak. Anouk, ik heb er slapeloze nachten van. Ik ga een heel groot hoofdstuk afsluiten. Ik heb dit paard 13 jaar gehad en straks is hij niet meer mijn verantwoording en ik geen zeggenschap meer. Ook al wil ik dit heel graag voor hem is het ook heel dubbel. Ik zal blij zijn als het zover is en ik het kan verwerken. Lang verhaal maar ik sta achter mijn keuze maar heb er ook verdriet van. Binnen kort mag je heerlijk vertellen dat de 2e op komst is super. Maar dat verbergen is niet fijn. Hier ook geen ervaring met borstvoeding. Jolanda wat fijn dat het zo goed gaat en je lichaam al zo goed hersteld. Finn heeft hier waarschijnlijk krentenbaard. Dacht eerst dat hij de waterpokken kreeg maar dat ziet er anders uit. Dus morgen ochtend maar is even de ha bellen om het zeker te weten. Maar even laten nakijken.
@sanne: Wat vervelend dat hij nu ook een sonde heeft. Hij heeft echt exact hetzelfde als het dochtertje van mijn vriendin. Die moet nu voor de tweede nacht in het zkh blijven. Moet levi ook blijven? Sterkte iig. @labamba: Lijkt me idd een hele moeilijke beslissing. Zeker omdat hij zolang bij je is geweest. Ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven. Het lijkt me iig wel een hele mooie plek voor hem om oud te worden. @lindedd: Ik heb wel borstvoeding gegeven. Ongeveer 4 maanden. Daarna was het op en wilde ik zelf ook niet meer doorzetten omdat mijn gevoel er niet goed meer bij was. Ik had ook soms het gevoel, doe ik het wel goed? Maar zolang je meisje goed groeit en jij je prettig voelt bij de borstvoeding dan is het gewoon goed. En eigenlijk kun je heel weinig fout doen. Maar idd onzekerheid geeft het wel. PPfff vanmiddag ineens weer erg misselijk geweest. Met vriendlief afgesproken dat als het na de echo op 2 april nog zo is ik het maar ga vertellen op mijn werk want dan kan er rekening mee gehouden worden. Ik zie nu al op tegen morgen omdat ik dan van 09.30u tot 21.00u moet werken.
@ Labamba: ik kan me heel goed voorstellen dat je zo'n dubbel gevoel hebt over je paard. Het is natuurlijk geweldig dat hij daar terecht kan, maar snap dat het ook heel moeilijk is. Sterkte ermee. @ Anouk: lastig die misselijkheid op je werk. En dan ook nog zo'n lange dag werken... Succes! Dymph groeit goed dus geloof best dat het goed gaat met de borstvoeding, maar ben ook wel benieuwd hoe dat bij anderen gaat. Hoe vaak gaf je Lenthe. Was dat ook vaak elke twee uur of zat er langere tijd tussen?
@lindedd: Even terug graven in mijn geheugen hoor . In het begin gaf ik haar ook iedere 2 uur een voeding. Ze heeft best lang op 8 voedingen op een dag gezeten. Maar Lenthe sliep best snel al van 23.00 tot 7.00 door dus dan zat ik op 2 uur idd. Naarmate ze minder voedingen nodig had ( ik geloof met 2 maanden) kwam er ook meer tijd tussen te zitten. Eerst 3 uur een vervolgens 4 uur. Ik heb het cb bureau advies een beetje als leidraad gehouden en dat kwam aardig overeen met wanneer Lenthe wou drinken.
Anouk, nog een paar uurtjes bikkel, you can do it! Labamba, weet als geen ander hoe lastig het is met je paard, weliswaar had ik ze niet zo lang als jij helaas. Wens je veel sterkte, je bent een toppertje. Sanne, hoe gaat het nu? Knuffel Dames, hier gaat alles goed, zowel met papa en mama als met Lucas, in doet het echt goed en krijgt steeds betere tijden qua voeding! We zijn enorm trots op hem. Even een fotootje van hem. Hoe is het met jou Daf? Met lindedd? Liefs knuffel van ons
Aah Jolanda wat een schatje zeg!! Echt een mooie foto. En fijn dat je lichaam zichzelf zo goed en snel herstelt. Nou meiden, wij zijn weer thuis. Het ging vanochtend zo goed met Levi dat ze geen redenen meer zagen om hem in het ziekenhuis te houden. Gelukkig heeft de ors goed zijn werk gedaan. Vanmiddag toen we thuis kwamen heeft hij nog wel flink gespuugd en ontzettende dunne luiers gehad. Maar verder heeft hij het er goed in gehouden. Levi is nog wel ontzettend slapjes en slaapt heel veel. Hopen dat alles hier goed blijft gaan en we niet weer terug hoeven. Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes.
Fijn dat alles goed is, kwam even checken of er al meer bekend was! Gelukkig Sanne! Veel beterschap verder nog!