Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lieverd wat een schiiterende foto!!

Wij zij begonnen met zwemen toen Finn 6 maanden was. Hij vond het vanaf dag 1 geweldig.

Jolanda, wat erg van jullie vriend veel sterkte ermee.

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Lieverd: mooie foto! Ik ben zelf niet echt van de 'buikfoto's', maar deze vind ik erg mooi!

@ Jolanda: Jeetje, heftig zeg van jullie vriend. sterkte daarmee.

@ Sanne: Vervelend dat het helmpje van Levi nog steeds niet goed zit. Duurt wel lang zo, hopelijk is het nu wel snel opgelost.

Leuk hoor, dat babyzwemmen! Lijkt me ook erg leuk om te doen.

3. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Waaauw lieverd, wat een mooie foto!! :)
    Jolanda, jeetje, dat is echt naar nieuws... veel sterkte.
    Ik weet ff niet meer wie het vroeg (volgens mij Jolanda) maar ik voelde Levi met ongeveer 18/19 weken. T was in de auto dat weet ik nog zo goed. We gingen toen babyshoppen haha. En mijn man voelde Levi met ongeveer 21 weken. Hij wist niet wat hij moest voelen, maar toen hij ineens heel hard schopte wist hij dat het Levi was.
    Nou, zometeen terug met het helmpje. Ik ben de behandeling eigenlijk helemaal beu... Het stinkt echt enorm (tis net alsof je met blote voeten in schoenen zit, haha je kent de stank denk ik wel) en we blijven maar aanmodderen met dit helmpje... echt niet leuk. Ik ga er dadelijk ook naar vragen of dit normaal is.
    Wij gingen zwemmen met Levi toen hij dik 2 maanden was. We waren toen op vakantie centerparcs. We hebben toen heerlijk in het bubbelbad met hem gezeten en dat vond hij geweldig.
    Fijne dag iedereen.

4. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Nou, kom net terug van het helmpje en we kunnen er niks aan doen dat hij opeens zo strak zit. Levi groeit immers ook. En bij de een verschilt het hoe vaak ze terug moeten. De stank kon er mee te maken hebben dat hij te strak zit en dan gaan zijn zweetklieren extra hard werken om het zo te verdragen (ofzoiets haha) Nu moet het beter gaan, hij is weer aangepast maar hij kon niet zeggen dat hij nu goed blijft zitten. We zien wel... ik hoop iig op een goed resultaat en gelukkig zien we dat al. 19 december hebben we een nieuwe meting in het ziekenhuis in Veghel. Ben er reuze benieuwd naar.
    Liefs

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt maar het blijft vervelend.

Het zwemmen met Lenthe was heerlijk. Eerst was het huilen en vond ze het eng later vond ze het toch wel interessant en leuk.

Ik geloof trouwens dat mijn cyclus wat regelmatiger is dan voor de zwangerschap. 29 dagen nu ipv 50 hihi

6. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Lieverd wat een prachtige foto zeg! wat ben jij mooi zwanger.
    Sanne,hopelijk goed resultaat,duimendraaien!

dames, mijn berichtje is kort,sorry.alles gaat goed hier ben erg moe van alle emoties, het afscheid nemen vandaag was zwaar en donderdag de crematie. tussendoor zijn we bezig met een kamer opruimen om te gaan beginnen met laminaat en verven,heb er veel zin in maar ben ook zo moe en heb zoveel pijn.

lekker slapen liefs

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: vervelend dat het zo'n gedoe blijft met Levi's helmpje.

@ Anouk: leuk dat Lenthe het naar haar zin had met zwemmen.

Ben net terug van de vk. Alles gaat nog steeds goed. Over 3 weken krijgen we een liggingsecho. Vanavond voor het eerst op zwangerschapscursus. Ben benieuwd.

8. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Jolanda, is ook niet zomaar iets... Hier mag je altijd je hart luchten. Veel sterkte en lekker rustig aan doen meis.
    @ Anouk, leuk dat het zwemmen goed bevallen is. Als ze eenmaal aan het water gewend zijn, begint de pret :)
    @ linde, fijn dat alles goed was bij de vk. Hoe is de zwangerschapsgym geweest?
    Nou meiden, het is wel geteld 2 dagen goed gegaan en nu weeeeeeeeeer opnieuw (zucht) drukplekken. En niet alleen op zijn voorhoofdje, maar het zit nu echt overal!! Ik heb het nu echt gehad, nu kunnen we dus weeeeeeeeeer terug. Ik wil het eigenlijk niet opgegeven maar als het nu maar 2 dagen goed blijft gaan heb ik er echt zo schoon genoeg van... Sorry voor mijn gespui, maar het lucht wel ff op haha. Morgen maar weer eens bellen... Zucht.
    Slaap lekker.

9. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Jeetje, ik snap dat je daar niet goed van wordt! Dit is ook niks.

Zwangerschapscursus was wel leuk gisteren. Was gisteren alleen maar theorie en ik merk wel dat ik al veel gelezen heb want het meeste wist ik al. Mijn man niet dus voor hem was het wel heel interessant.
    Vrijdag komt de kraamzorg voor een intakegesprek, druk weekje zo :).

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Jeetje zeg wat vervelend dat het helmpje zo blijft drukken. Waar kan het dan aan liggen he dat het zo blijft.
    Je zou bijna zeggen begin helemaal opnieuw met een nieuw helmpje.

@Lindedd: Tja wij vrouwen (ik iig wel ;)) zoeken echt alles op over de zwangerschap cq bevallen. Zeker tegenwoordig met het internet. Maar fijn dat je man er wat aan heeft gehad.

@jolanda: Ik hoop dat het wat beter met je gaat.

@daf: Hoe is het met jou meis. Ook al weer even niet gezien.

En waar blijft zwabbertje?
    Hoop niet dat er nog meer afhaken. Zou jammer zijn hoor!

11. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ik heb echt niks opgezocht over de bevalling. Wel naar een voorlichtingsavond geweest maar daar kwam ik redelijk in de stres uit. Zo van ojee het moet er nog uit... haha. Uiteindelijk een goede bevalling gehad en alles ging vanzelf zuchten puffen en hijgen zeg maar.

Sanne wat waardeloos dat je steeds terug moet zeg. Inderdaad om moedeloos van te worden.

Anouk ik haak niet af hoor maar af en toe te weinig tijd of te moe om te reageren.

Vandaag weer met Finn naar het CB geweest. Was weer prikes tijd, altijd zielig. Voor de rest loopt hij super volgens de middenlijn alleen met zijn lengte gaat hij naar de bovenlijn. 78 cm en 9830 gram

12. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    he hallo dames,
    wat lief al jullie berichtjes!
    het afscheid was enorm zwaar gisteren zeker omdat het zo plotseling was dat hij ons verliet..
    vandaag even wat afleiding nodig en heb vriendlief van schrik geholpen met laminaat leggen, maar wat is dat leuk zeg(grinnik).
    Daarna maar even naar de Praxis en de Kwantum voor grondverf en muurverf...pff na lang zoeken hebben we een geweldige mooie kleur blauw en we weten al precies hoe we het hebben willen en dat scheelt toch een hele hoop! De naam schiet ook op zijn er voor 99% zeker uit haha dus laat het nu maar gauw opschieten.
    qua pijn doet alles me gewoon zeer, heel erg veel last van mijn rug en heb weer veel last van hoofdpijn en ook dat zal ik ook meenemen naar de verloskundige Dinsdag.

Pff wat een heffie week, hoop dat jullie wel een fijne week hebben gehad en mogen genieten van het weekend.

Liefs

13. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    he hallo ik ben er wel!!! ben paar dagen naar mijn zus geweest en die zijn aan het verhuizen dus.............geen internet.
    hier gaat alles zijn gangetje.
    wat vervelend zeg dat jullie iedere kerrie terug moeten voor het helmpje.
    lijkt me voor levi ook niet prettig.

14. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    He rustig hier!!

Ik heb morgen de 36 weken groeiecho. Kijken hoe onze kleine uk het doet. Morgen ook mijn laatste werkdagje, daarna verlof en pas half april weer aan het werk. Een heerlijk vooruitzicht hihi!

Rustig aan meiden!

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Gaat snel lieverd!!! En lekker genieten van je verlof. het zijn de laatste weekjes dat je echt even aan jezelf kan denken. Suc6 en genieten morgen he!!

Hihi fijn daf dat je niet weg bent.

Heb momenteel ook niet heel veel te vertellen hoor. Stilte voor de drukke december tijd.
    Sint cadeautjes zojuist alvast ingepakt voor mijn 2 nichies en Lenthe natuurlijk.

Mijn vriend is erg druk op het moment. Veel werken en 's-avonds en in het weekend is hij samen met een vriend bezig om zijn eigen web-shop op te zetten. Hij is bijna af en ze verwachten jan/febr. life te gaan.

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Lieverd: Veel plezier met je echo straks! Wij hebben hem over 2 weken. En lekker dat je verlof ook begint na vandaag. Ik ben ook al aan het aftellen :).

Afgelopen vrijdag is er iemand van de kraamzorg langs geweest. Komt allemaal wel dichtbij nu.

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ lieverd, geniet lekker van je verlof meid! En hoe is de echo geweest?
    @ linde, voor jou begint het nu ook allemaal op te schieten.
    Ti's echt leuk om al die voorbereidingen zo te lezen. :) hihi stiekem begint het hier ook weer te kriebelen haha. Maar hier voorlopig nog echt geen 2de. We willen eerst echt genieten van Levi.
    @ Anouk, leuk al die Sint voorbereidingen. Ti's een leuke tijd :)
    Nou meiden, ben vandaag weer terug geweest met het helmpje en het kan nu zijn dat Levi allergisch is voor het helmpje... Zijn schilferige huidje op zijn hoofdje is nu nog steeds niet weg getrokken en onze orthopeed schrok er ook wel een beetje van dat hij er zo heftig op reageert. We hebben nu een stukje van het binneste van de helm meegekregen en moeten dit op zijn buikje plakken om zo te zien of hij er allergisch voor is. Mocht dit zo zijn, dan krijgt hij er misschien en mutsje onder. Het helmpje is nu weer helemaal aangepast. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan.
    Fijne avond allemaal.

18. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    pffff vanmorgen de laatste cadeaus voor de sint binnen. nu nog surprise knutselen. wel leuk, maar ik ben niet zo crea.
    verder weinig te melden.
    ook lekker lieverd verlof!! geniet er van voor je het weet.......

19. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Sanne, wat een toestand met het helmpje hopelijk weten jullie snel waardoor het komt.

Wij zijn ook druk met sinterklaas. Mijn skattie is nu druk aan het rijmen. En ik doe alsof ik rijmpjes aan het zoeken ben, haha. Vandaag gaan we een fotoshoot doen als gezin en van Finn alleen een paar foto''s we willen onze ouders een foto van ons geven met de kerst.

20. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    labamba, gaaf zeg een fotoshoot met je gezinnetje! Veel plezier!

Daf, succes met je surprises hahahaha

Sanne, wat een gedoe zeg met dat helmpje! Heeft levi al een reactie gegeven met dat stukje stof? Hoop dat het allemaal meevalt.

Linde, best spannend allemaal he? Het besef dat je nog maar even hoeft te wachten en dan een gezinnetje vormt! Vind het nog zo bijzonder en probeer echt van elk moment te genieten, zolang de kleine nog veilig in de buik zit.

De echo dinsdag zag er goed uit. Gaat mooi in de curve mee, nog steeds lange benen hihi! Baby ligt volledig ingedaald en samen met de verloskundige de bevalling besproken. Oh help het komt echt dichterbij!! Vanaf volgende week woensdag mag het kindje geboren worden officieel. Spannend!!

Hoe zou het zijn met Zwabbertje, Ginkel en Naadje?

Deel Deze Pagina