Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hoi meiden,
    Ik heb ff jullie mening nodig. Levi is vrijdag ontslagen uit het ziekenhuis maar het gaat eigenlijk nog steeds niet goed. Hij blijft spugen en onzettende diarree houden. We moesten de plasluiers in de gaten houden, maar naar mijn mening plast hij weinig of niet. Het drinken wat hij krijgt spuugt hij ook weer uit. Wat moet ik doen? Terug bellen naar de huisartsenpost of wachten tot morgen totdat ik een afspraak heb met de ha? Ik twijfel zo en ik wil niet weer de overbezorgde moeder zijn.
    Wat zouden jullie doen?

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Ik zou naar de huisarstsenpost gaan! Zeker als Levi weinig plast. Dan is een dag wachten erg lang. En als ze je een overbezorgde moeder vinden is dat jammer, daar zou ik me niet zo'n zorgen om maken hoor.

3. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Hi sanne gewoon bellen hoor!!! Je maakt je zorgen dus doen, dan maar een bezorgde moeder! Daar is niks mis mee!

4. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Bellen idd. Beter 3 keer teveel bellen dan 1x te weinig. Mij is altijd verteld dat drinken het belangrijkste is en als hij geen plasluiers heeft dan is dat niet goed.

5. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Thnx voor jullie advies.
    Ik heb idd weer gebeld en we moeten zometeen weer langs komen. De huisartsenpost gaat beslissen of hij weer opgenomen moet worden. Maak me echt zorgen man...

6. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Sanne het is niet wat je wil, je kleine mannetje in het ziekenhuis. Maar thuis zorgen om hem maken is ook niet geruststellend. Ben benieuwd wat de hap zegt. Sterkte meid!

7. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Ik had ook gebeld!! Dan maar overbezorgde moeder, een dag weinig tot geen plasluiers is wel erg weinig en vocht is het belangrijkste.

Hoop vanavond nog even te lezen hoe het met Levi gaat, een dikke knuffel voor jullie p

8. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Aah ik ben echt boos! Voel me niet serieus genomen door de huisarts. Hij ziet hem in een moment opname en nu moeten we maar gewoon thuis aanmodderen... T was normaal dat hij zoveel spuugt en diarree en dat hij geen plasluiers heeft is blijkbaar ook normaal... Nou ik vind dat niet normaal... Ooh hier kan ik echt zo boos om worden!! Sorry wilde het ff van me af schrijven...

9. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Ik snap dat je boos bent, en hier kun je altijd je frustraties of kwaadheid kwijt dat weet je.. Morgen had je een afspr bij de huisarts toch? Misschien toch zeggen dat JIJ het er niet mee eens bent!
    Een moedergevoel liegt nooit!!
    Topper, kop op x

10. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Sorry wou deze foto echt even met jullie delen, hahaha

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,6 KB
      Weergaven:
      8
  11. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    wat een lekker ding jolanda!!!!

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Haha geweldig Jolanda. Wat een knapperd.

Sanne, wat is dat toch altijd waardeloos als je niet serieus word genomen. Succes met Levi en hopelijk knapt hij snel op.

Hier vrijdag met Finn naar de HA geweest die heeft inderdaad een lichte vorm van krentenbaard. Ik heb een antibiotica zalf gekregen en dat moet er 3 maal daags opgesmeerd worden. Alleen sinds zaterdag spuugt Finn ook en heeft hele erge diarree. Hij houdt af en toe wel wat drinken en eten (liga) binnen. En hij is echt niks waard. Heel hangerig en hij wil heel veel slapen. Gelukkig zijn we vandaag nog vrij. Als et nu nog steeds niet gaat gaan we straks de ha maar is bellen.

Fijne dag voor iedereen

13. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Aaah Jolanda wat een heerlijke foto. Wat een lekkerding zeg :)
    Labamba, dat klinkt heel bekend wat Finn nu heeft. Heel veel beterschap jullie ventje.
    Met Levi gaat het opzich wel. Hij is nog heel jengelig en heeft nog steeds diarree. Maar het drinken blijft er nu redelijk in.

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Meiden wat gaat het toch op en af met jullie kleintjes zeg. Niet leuk. Gelukkig houd Levi nu weer wat binnen. En idd niet heen laten lopen hoor sanne een moeder gevoel gaat boven alles.
    En labamba ik hoop dat Finn ook snel opknapt. Zo te horen heerst het. Dochtertje van mijn vriendin heeft net 3 dagen in het zkh gelegen met precies hetzelfde (incl ook nog een oorontsteking erbij). die is gelukkig weer thuis nu.
    Beterschap met jullie mannetjes.
    Lieverd en lindedd, jullie meisjes nergens last van??

Jolanda, wat een onwijs leuke foto zeg! Je zou bijna zeggen dat hij lacht hihi.

Daf, hoe is het eigenlijk met jou? We hebben het wel iedere keer over onze kindjes etc maar ben ook wel benieuwd hoe het er bij jou voorstaat en waar je nu allemaal mee bezig bent (niet alleen baby's)

Ik heb dit keer meer last van vermoeidheid en misselijkheid. Gisteren de hele dag op de bank gelegen en vanmorgen weer misselijk. Gelukkig niet zo erg dat ik niets kan.
    Volgende week echo en als alles dan goed is ga ik het op het werk vertellen. (mits ik pas 8 weken blijk te zijn).
    Wel raar dat ik hier nu de enige ben die zwanger ben hoor (vorige keer met 5 geloof ik). Maakt het kletsen over de zwangerschap toch anders hihi. Maar ik weet dat ik hier gewoon mijn ei kwijt kan over mijn kwaaltjes etc. toch?

Nou vandaag lekker rustig aan doen (keuken schoon maken) tja het huis moet er tochh netjes uitzien voor zondag als we Lenthes verjaardag vieren.

15. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Anouk, absoluut kun je hier terecht met de kwaaltjes en dingetjes!! Zal altijd zo blijven en geld voor ieder hier.

Hahaha, volgensmij deed hij ook lachen daarom moest ik hem ook echt even delen met jullie!

16. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    he hallo allemaal.
    hier weer een berichtje van mij.
    heb een k*t week achter de rug. de vrouw van mijn mans collega heeft zelfmoord gepleegd. we wonen in het zelfde dorp en kenden elkaar al langer.
    pfff wat een klap.
    op mijn verjaardag was de avondwake dus mijn verjaardag was ook iets anders dan voorgesteld.
    mijn man werkt op een bedrijf met ongeveer 20 collega's waarvan hij er ongeveer 6 dagelijks spreekt en daar was deze man er 1 van.

verder gaat het zijn gangetje.
    wij zaten er over te denken om toch misschien een fertiloscopie te doen. om echt helemaal uit te sluiten dat wij wat medisch mankeren. Maar door dit alles is het er niet verder van gekomen om te bellen. volgende week maar keertje doen.

hoe gaat het met levi? al weer wat beter??

Anouk gewoon je kwaaltjes melden hoor. er volgen er vast nog wel meer die weer zwanger worden.
    nou ik ga nog ff wat tv kijken en dan maar proberen om eindelijk weer een nacht door te slapen. ook dat ging erbij in deze week.

17. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Wow, heftig hoor Daf... snap goed dat dit heftig is zeg.. is ook niet niks. Heel veel sterkte meid.
    En alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Het gaat goed met Levi. Hij is nog wel slapjes maar hij houd alles weer binnen :) Mams happy. Merk wel dat hij nog snel moe is en weinig eet maar als dat alles is... We leggen hem gewoon wat vaker in bed en bieden hem wat vaker dingen aan. Het ritme is er nu toch een beetje uit. Komt vanzelf wel weer goed.
    Hoe is het met Finn Labamba? Is hij al wat opgeknapt?
    En Anouk, je mag hier altijd je hart luchten meid. Daar zijn we ook voor. Lenthe bijna 1 jaar! Spannend! Probeer lekker te genieten van deze dag meid!

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Daf wat verschrikkelijk. Dat is zo´n klap als iemand uit het leven stapt. Alsnog wel gefeliciteerd met je verjaardag. En de keuze gemaakt om toch verder te kijken, toch fijn als je zekerheid krijgt.

Sanne wat fijn dat Levi weer aan de betere hand is.

Anouk, tuurlijk kun je hier je kwaaltjes kwijt daar zijn we toch voor. Vreselijk lijkt me het die misselijkheid.

Finn heeft zetpillen gehad voor het spugen, en die werken goed hij is alleen nog vreselijk aan de diarree waar geen luier tegen bestand is.:x Dus die staat een paar keer per dag onder de douche. Mijn vriend heeft vandaag vrij genomen en morgen kan hij naar oma. Hopelijk is hij dan weer de oude.

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Daf wat naar zeg. Zoiets hoop je nooit mee te maken. Sterkte meid!!

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Al is het onder iets minder leuke omstandigheden.

Sanne: Wat fijn dat het iets beter gaat met je mannetje.

Labamba: Hoop dat het met jou mannetje ook snel beter gaat.

20. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    wanneer spreken we nu eigenlijk af? iedereen al data doorgegeven??

Deel Deze Pagina