De slingers hangen. De ballonnen zijn opgeblazen. De traktaties voor het kdv staan klaar. Nog even en mijn kleine/grote meisje word alweer 1 jaar oud. Wat is het jaar toch weer snel gegaan.
Anouk van harte met jullie kleine meid. Daf ik zou niet meer weten welke data we nou hadden afgesproken Met Finn gaat het nu wat beter. Gisteren geen poepbroek gehad dus hopelijk vandaag weer normaal.
Anouk, gefeliciteerd met je kleine meisje! Alweer 1 jaar. Geniet van deze bijzondere en mooie dag. Labamba, gelukkig gaat het al wat beter met je mannetje. Levi is ook weer de oude. Is niet fijn he als ze zo ziek zijn. Gister moest ik naar de dermatoloog voor een moedervlek te laten controleren. Even later stond ik buiten met 1 moedervlek minder... De dermatoloog vond hem er niet mooi uitzien en had een rare kleur en omdat ons pap vroeger ook huidkanker heeft gehad in een moedervlek, zit die kan er voor mij ook in. Dus het zekere voor het onzekere. Hij is eruit. Heb nu 2 hechtingen. Alleen heel jammer, wij gaan straks een weekendje weg en nu mag ik niet zwemmen... Erg jammer. Daf, ik weet het ook niet
Anouk van harte gefeliciteerd met de kleine Lenthe. Een hele fijne dag vandaag! Gelukkig gaat het met jullie mannetjes weer beter Sanne en Labamba. Hier gaat alles z'n gangetje. Nog ruim een week en dan moet ik weer gaan werken. Nog niet echt zin in.
Vanaf hier ook allemaal een vrolijk pasen!!!!! Wij gaan hier vanmiddag gezellig Lenthes verjaardag vieren
Hey Meiden, hier even een update van mij ik moet vrijdag 5 april opgenomen worden in het ziekenhuis en wordt dan ook geopereerd moet 5 dagen blijven vind het allemaal erg spannend. Vrolijk Pasen allemaal
Ginkel, enorm veel sterkte topper laat je weten hoe het afgelopen is?! Wat voor'n operatie is het? Allemaal vrolijk Pasen! Liefs
Ginkel, wat goed en spannend. Heel veel succes en ik zal voor je duimen. Hier vandaag voor de laatste keer met mijn paard in het bos geweest. Hij gaat nu officieel met pensioen.
@ Ginkel: Heel veel succes en sterkte! @ Anouk: Hebben jullie gisteren een leuke dag gehad? Is Lenthe lekker verwend? Gisteren hebben we lekker gebruncht bij m'n schoonouders en 's middags nog een high tea bij m'n zus. Erg gezellig. 's Avonds was Dymph wel erg moe en had veel moeite met in slaap komen. Kwam ook wel door de zomertijd denk ik. Straks nog brunchen bij vrienden en dan vanmiddag maar rustig aan doen. Allemaal nog een fijne 2e paasdag
Jolanda deze operatie is bedoeld om mijn verklevingen uit mijn buik weg te halen want mijn eileiders en eierstokken zitten helemaal verkleefd als dat goed is gebeurd dan kan ik misschien toch nog zwanger worden via ivf. ik laat zeker weten als ik weer bij ben hoe het is gegaan allemaal een fijne 2e paasdag wij gaan naar beeld en geluid in Hilversum heb er zin in even ergens anders aan denken
@ginkel: Wat goed zeg dat je geopereerd gaat worden. Eindelijk gaat er dan iets gebeuren. Heel veel suc6 de komende tijd en laat je nog horen hoe het is gegaan? @Lindedd: Zo te horen heb jij een gezellig weekend gehad. @Labamba: Hoe was je laatste ritje op je paard? Ik hoop dat je revan hebt genoten. @sanne: Hoe is het nu met je mannetje? Is hij inmiddels helemaal opgeknapt? Nou Lenthes feestje was een suc6. Ze is ontzettend verwend door iedereen. Ik was alleen wel blij dat het weer voorbij was . Ik had net een dagje dat ik me behoorlijk misselijk voelde en erg moe was. Maar desondanks was het gezellig. Morgenavond hebben we de eerste afspraak/echo bij de verloskundige. Ik vind het toch wel weer spannend hoor . Fijne avond allemaal.
Wat was ik opgelucht zeg om weer dat inimieni kloppend hartje te zien!! Alles was goed. Ik ben 9 weken en 5 dagen nu en de uitgerekende datum word dus 1 november. Heb ik voor het eerst van mijn werkende leven gewoon vrij met de feestdagen . Maar dat terzijde hihi.. We zijn echt opgelucht en blij nu. Ik heb besloten om het toch nog niet te vertellen op mijn werk. Zal moeilijk zijn maar ik vind het nog te vroeg.
Ah Anouk wat fijn dat alles goed is met de kleine! Ben je nu verder in je zwangerschap dan gedacht? Wanneer wil je het op je werk vertellen? Ginkel, fijn dat je geopereerd kan worden. Veel succes en sterkte de komende tijd en hou je ons op de hoogte?!
@lieverd: We dachten dat we ongeveer 10 weken waren dus dat klopt ongeveer. We gaan het met 12/13 weken vertellen op het werk denk ik. Wat een schatje is het toch jullie meisje!! Ze krijt al echt een eigen gezichtje . Nog even de echo laten zien. Hij is niet heel duidelijk. 1 Mei krijgen we er daarom nog 1.