Anouk wat ben ik blij dat ik lees dat alles goed is en de kleine het goed maakt! mooie echo fotos hoor, als ik dat zo zie hahaha... nou hier alles goed, gebroken nachten dus ben gesloopt... herkennen jullie het "natte adem halen" bij voeding geven? het is namelijk niet continu en Lucas heeft het al vanaf de geboorte, kraamzorg zei dat het geen enkel probleem was en consultatiebureau nog niet geweest... Ik ga nog ff bankhangen en dan zo Lucas de laatste voeding, slaap lekker allemaal liefs
Anouk, wat super fijn dat alles goed is met jullie kleine hummeltje Ginkel, wat fijn dat je geopereerd gaat worden. Heel veel succes. Uuhm Jolanda, nee ik ken dat niet. Nog nooit van gehoord eigenlijk. Hier is alles goed Levi is weer helemaal de oude. Althans, hij heeft nu weer een fase dat als ik uit beeld ben hij heel hard begint te huilen. Papa is niet goed alleen ik. Herkent iemand dit?
Lieverd, wat een schatje is jullie kleine meid toch! Hihi En Anouk, mooie echo's. Ga je bij deze zwangerschap ook een boek bijhouden? Hihi was ik nog even vergeten te zeggen.
Hey meiden, ik ga jullie zeker op de hoogte houden hoe het gaat ik moet om 8.00 al in het ziekenhuis zijn dus weet niet hoe laat ik geopereerd word en weet dus ook niet of ik morgen al kan komen vertellen hoe het is gegaan maar zaterdag zal wel moeten lukken en bedankt voor de steun dat doet me goed
Ginkel heel veel succes meis. Ik denk aan je. Dikke knuffel. Vandaag krijg ik de uitslag van mijn moedervlek die er vorige week uitgehaald is. Ben nu toch wel benieuwd. Daarna op kraamvisite bij een oud klasgenootje van me. Dan zal het me denk ik pas opvallen hoe groot onze Levi is. Fijne dag iedereen.
Ginkel veel succes en sterkte vandaag. Anouk, mooie echo's en wat heerlijk dat alles er goed uitzag. Mijn ritje was een beetje onstuimig ze zeggen wel eens hoe ouder hoe gekker en dat was zeker het geval. Lieverd, wat een mooie foto van Robine. Dames wanneer gaan we nu daten? Hier vandaag eindelijk weer eens naar zwemles. Oma gaat ook mee want 19 april komen ze mijn paard een check up geven en inenten dus dan gaat oma met Finn zwemmen. Kan ze zien waar het is en waar je alles kunt vinden enzo. Happy day. XX
@ginkel: veel suc6 met de operatie!!! @Labamba: Veel plezier met het zwemmen. Zal oma leuk vinden, met haar kleinkind zwemmen. @sanne: Levi zal idd veel gegroeit zijn hihi. Wat betreeft de meeting, nog 1x de zondagen doorgeven wanneer we kunnen en dan de knoop doorhakken? 14-21-28 april 12-26 mei 2-9 juni Ik heb een lijstje gemaakt waar ik ieders naam op heb staan en waar ik de data ik kan wegstrepen. Dus als iedereen nu even de data door geeft dan puzzel ik wel even.
Ook hier kunnen we niet op 12mei, eerste Moederdag hihi. 14april en 9juni is hier prima! Anouk, alweer bijna 10 weken! Ginkel, denk aan je. Liefsss
Ginkel hoe is het met je meid?! Hoop dat de operatie goed is gegaan en je snel mag herstellen!!! Knuf Ik kan 21-4, 28-4, 26-5 en voor de rest niet. Heb zoveel verjaardagen de komende periode! Robine blijft knutselen haha
Jee wat is het stil hier!! Wij hebben gister te horen gekregen dat robine een spreidbroek moet! Ik ben er een beetje van ondersteboven merk ik. Mn verstand weet dat t voor haar goed is maar mn gevoel wil daar nog niet aan. Ik zie zoveel beren op de weg! Gatver!! Wou t even kwijt....
Idd weer erg rustig hier!! Komt vast wel weer goed. @Lieverd: Wat naar zeg dat ze een spreidbroek aan moet . Tuurlijk is het voor haar eigen best wil maar leuk is anders natuurlijk. Weet je al hoelang?? en Vanaf wanneer? Hier een aantal lastige avonden gehad dat Lenthe niet wou gaan slapen en uiteindelijk overstuur werd. En natuurlijk blijkt voor elk probleem een oorzaak... Een kies die doorkwam hihi. Vanmorgen vond ik een inmens grote spuitluier . Die had ik dus zo nog niet meegemaakt. Zo zielig. Hoe is het verder met iedereen? Ik heb van Sanne en Lindedd nog geen datums gehad. En anoniemz, die data die jij opgegeven hebt zijn dat de enige die je kunt? Tot nu toe gaan 21-28 april en 26 mei aan kop.
Anouk voor zover ik weet wel. Kan eigenlijk nooit zo ver vooruit kijken. Hier gaat het goed, Lucas komt snachts om de 3-4 uur en soms zelfs eerder dus vind het erg moeilijk om hier overdag wat te posten, we zijn gesloopt. Lucas doet het verder geweldig hoor maar oh wat kan ik dat mens vd GGD wat doen, Lucas sliep de eerste week namelijk geweldig snachts, 5-6 uur en melde zich dan voor de voeding, ze zei dat Lucas een nog beter ritme zou krijgen als ik hem niet liet komen voor zijn voedingen maar hem tussen de 3 tot 4uur overdag zou wekken voor de voeding en dan voor de nacht 120cc. Nou, zijn hele ritme is nu al 2 weken helemaal door de war en komt dus nu snachts om de 3-4uur maar soms ook al na 1-2uur. Neem hem dan in bed na een half uur omdat dat de enigste maniƫr is om hem stil te krijgen, ik ben dan natuurlijk zelf wakker maar dat sloopt je wel.... Nu zit ik heel erg te denken of ik hem niet gewoon weer moet laten komen voor de voedingen.... Pff help! De 22e ben ik bij diezelfde vrouw en ik ben zekerweten niet van plan mijn mond te houden, misschien werkt het bij andere kindjes maar niet bij die van mij! Vrijdag moet ik voor controle naar het ziekenhuis, ik heb nu al een week enorme buikpijnen, het gaat op en af, krijg ik enorme krampen en na een kwartier bijv weer nergens kast van. De ontlasting gaat allemaal gewoon goed dus ik weet niet waar het weg komt maar wil ook niet gelijk aan de telefoon hangen dus kijk ik het nog maar weer aan... Allemaal een dikke knuffel van Lucas en tot heel snel weer. X
@ Lieverd: Wat houdt dat in, een spreidbroek? Ik heb er eigenlijk nog nooit van gehoord. @ Anouk: Arme Lenthe. Gaat het nu beter nu het kiesje is doorgekomen? @ Jolanda: Dat is wel erg zwaar dat Lucas zo vaak komt 's nachts. Daarvoor liet je het hem overdagzelf bepalen? Misschien nog eens een paar dagen proberen, kijken of het dan 's nachts weer veranderd. Dymph heeft maandag weer prikjes gehad. Ze had er dit keer een stuk minder last van dan de eerste keer gelukkig. De nachten slaapt ze goed door. Alleen vanmorgen wilde ze opeens al om half 6. Bendeze week ook weer gaan werken. Best zwaar. Heb Dymph gisteren naar m'n schoonouders gebracht en na het ophalen stond ik vreselijk in de file. Gelukkig was Dymph in slaap gevallen en werd ze pas wakker toen we bijna thuis waren.
@lindedd: Jij ook alweer aan het werk? Wat gaat het toch hard zeg! Hoeveel dagen werk je? En gaat ze altijd naar je schoonouders? Fijn dat dymph minder last had van de prikjes. Wil je trouwens nog even doorgeven wanneer jij zou kunnen? Dat geldt ook voor sanne, dan heb ik ze allemaal. Oh en ginkel. Hoe is het trouwens gegaan ginkel?