@jolanda: Waarschijnlijk te laat maar ik had ook gewoon gebeld hoor. En desnoods naar de hap. Is er al iets meer duidelijk? Nou Lenthe is de laatste dagen wat meer jengelig en avondeten gaat moeizaam dus ze heeft (denk ik) toch last van kiesjes. Gelukkig is ze tussendoor wel vrolijk. Zullen we trouwens de knoop maar doorhakken en de meeting op 26 mei zetten? Dan kijken we tegen die tijd wel hoe wat en waar.
@ Linda: fijn dat de operatie goed is gegaan. Hopelijk knap je snel op. @ Jolanda: ben je nog bij de ha geweest? @ Anouk: wat mij betreft zetten we 26 mei gewoon vast. Anders komt er niks van denk ik. Moeten we dan in Utrecht afspreken of is dat voor iemand een probleem? Met mij gaat het op het moment wat minder goed. Ben afgelopen week weer begonnen met werken en dat viel me erg zwaar. Heb nu al een paar dagen last van m'n schouders en nek en dat is sinds gisteren zo erg dat de pijn echt ondraaglijk is. Ik kan zelfs geen borstvoeding geven omdat ik niet lang in één houding kan zitten. Ik mis het nu al heel erg. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de fysio, hoop echt dat ze me kunnen helpen.
nou.. voor lucas worden we doorgestuurd voor verder onderzoek in ziekenhuis ze maken een echo want ze weten niet wat het is... Nu heb ik net een afspraak gemaakt voor de echo en deze is op 24april .. Zie er tegen op hoor dames!
kan ik me iets bij voorstellen jolanda. vooral omdat je nog niets weet. en het is wel je kleine mannetje! kon de echo niet eerder? zit wel erg lang tussen als je moet wachten. sterkte meid!
We staan op de lijst voor als iemand afbeld eerder kon het inderdaad niet... Zo'n rot nacht gehad en Lucas heeft 7uur lang hgeslapen.. X
He wat vervelend Jolanda dat je zo lang moet wachten. Ik hoop dat je uiteindelijk toch nog iets eerder terecht kunt. Dan is je onzekerheid ook weg. @lindedd: wat vervelend zeg dat je werkweek zo is begonnen. Ik hoop dat de fysio snel helpt. Wat geen live borstvoeding kunnen geven is niet handig/fijn. @sanne: Hoe is de uitslag van je moedervlek? Ben wel benieuwd hoor!! Hoe gaat het verder met je en met Levi?
@ Jolanda: Jeetje wat vervelend dat je nu zo in onzekerheid zit. Hopelijk kan je toch wat eerder terecht. Ben gisteren bij de fysio geweest en ze kunnen me wel helpen, maar het zal wel een paar maanden duren voor het over is . De spieren bij mijn schouderblad werken niet goed waardoor m'n schouderblad los van m'n ribben komt als ik bewegingen maak. Ik geef wel weer borstvoeding, maar het is elke keer weer afzien.
Anouk wat mij betreft hak de knoop maar door 26-5 ik noteer hem Jolanda wat vervelend dat je niet eerder terecht kon. Sterkte. Lindedd wat vreselijk maar hoe komt dat zo inene.
@ Labamba: ik denk dat het door verschillende dingen komt. Overbelasting door het 'sjouwen' met Dymph en stress. Zat de laatste tijd niet zo lekker in m'n vel: m'n moeder overleden, weer gaan werken en vorige week was ook de sterfdag van m'n vader.
Lindedd wel heel erg verklaarbaar maar dat maakt het niet makkelijk. Wat erg trouwens dat je al allebei je ouders moet missen.
Linde, sterkte met alles! bv is best zwaar en als je het moet afkolven en daarna in een fles geeft ben je zo dubbel bezig voor je gevoel! Tenminste zo ervaar ik dat zelf wel. Hopelijk slaat de fysio snel aan en kun je weer genieten van het borstvoeden! Sanne hoe is het met je meid?! Jolanda, wat naar dat je niet eerder terecht kan! Nu zit je zolang in de stress. Hoop voor je dat het niet iets ernstigs is bij Lucas. Is de bult al kleiner geworden of nog hetzelfde? En altijd de hap bellen hoor als je ergens mee zit. Al is het maar om advies!!! Beter drie keer bellen dat er niets is dan één keer niet bellen en het is mis! Sterkte! Robine moet volgende week donderdag naar het ziekenhuis voor het aanmeten van de spreidbroek. Hoop dat het allemaal meevalt en dat ze het niet lang hoeft te dragen. Vandaag ook leuk nieuws want mijn meisje staat in de krant. Ze is 'baby van de maand' geworden bij de Rabobank en heeft haar eerste 50,- gewonnen voor op haar spaarrekening! Hihihi, ben een trotse mama!
Lieverd, sorry meiden schrijf dit met enorm veel tranen, ik maak me zo veel zorgen om me mannetje...misschien is het niets ik hoor het me huisarts zo zeggen, maar wat als? Wat als hij ziek is? Wat als het iets is wat hem pijn doet? Het is een baby wat 1maand oud is...dat kan toch niet!? Wat is er verkeerd gegaan of wat doen we niet goed, wat of wie of waar of misschien nog de meest afvraagende vraag .. waarom!?!? Momenteel kan ik alleen maar hopen dat het oké is, maar ik weet het echt niet meer. De bult lijkt iets te zijn gegroeid maar ik durf er niet met een gericht oog naar te kijken. Moest even van me afschrijven en dan is het fijn dat dat hier af en toe kan maar wat had ik gehoopt jullie af en toe eens goed nieuws te melden. 26e staat hier genoteerd.
@jolanda: Ik snap dat je je zorgen maakt. Ik hoop voor je dat het niet meer is dan een cyste of zoiets. @lindedd: Dat is idd heftig. En dat alles ook net bij elkaar valt maakt het er niet makkelijker op. Probeer in ieder geval lekker te blijven genieten van kleine Dymph. @Lieverd: Ik hoop dat Robine de spreidbroek maar even aan hoeft en dat het allemaal meevalt. Wel leuk dat ze baby van de maand is geworden zeg!!! @labamba: Hoe is het eigenlijk met Finn? @sanne: Waar ben je toch meis, ik begin je te missen. Nou Lenthe zit momenteel in een fase dat ze overal om huild als het maar even niet lukt of gaat zoals zij het in gedachte heeft. Pffff vermoeiend hoor. Ik heb de 26e van mei genoteerd. Zover ik kan zien is iedereen nu akkoord ook jolanda. Ik heb alleen nog niks van sanne gehoord.
Hej meiden. Sorry voor de afwezigheid. Ik heb het ontzettend druk gehad. Snap er niks van, ik werk niet en toch heb ik het druk. Haha. Ben nog steeds flink aan het solliciteren maar dat wilt nog niet echt vlotten. Overal word ik afgewezen. Geen ervaring, niet de juiste papieren... Moet zeggen dat ik het nou toch een beetje gehad heb thuis. Niet met Levi hoor, maar soms is het fijn om niet altijd met de verzorging bezig te zijn. Zo ff lekker geklaagd haha. Lucht weer op. Anouk, met mijn moedervlek was niks bijzonders. Hij was alleen ontstoken vandaar dat hij jeukte. Hoe is het verder met je kleine hummeltje in je buik? Ben je een beetje van je kwaaltjes kwijt? Jolanda, meid toch... Ik wou dat ik je kon helpen... Heel veel sterkte meid. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Dikke knuffel Labamba, hoe is het met je? En met Finn? Zal ook wel een grote jongen aan het worden zijn. Liep hij trouwens nu al helemaal zelfstandig? Linde, wat erg meid dat je allebei je ouders moet missen... Ik hoop dat je snel van alle klachten af bent. Dit is zo ook niet fijn. Lieverd, wat leuk dat je kleine meisje in de krant staat. Hihi das toch een beloning op zich dat julie goed vakwerk hebben geleverd Hoe is het verder met de rest? Hier is alles goed met Levi. Hij is lekker vrolijk maar oooh wat is het toch een boefje. Blijft mama maar uitdagen. Hier leer ik wel hoe consequent je moet blijven haha. Maar ti's zo'n lekker kereltje. Hij doet het echt super
Sanne, trotse mama lees ik haha! Hier ook heel druk, werk niet maar toch continu rennen vliegen en doen. Morgen weer de arts bellen de bult is gegroeid, en voelt heel anders. Ik ga het eten verder maken, Groetjes