Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Kan me goed voorstellen dat je het druk hebt. Ik kom ook tijd te kort hoor. Wat vervelend dat het solliciteren niet wil lukken. Komt vast goed. De aanhouder wint toch? Ben je op dingen specifiek aan het solliciteren?
    En hoe gaat het trouwens met Levi? Loopt hij al? En mag ik vragen hoeveel slaapjes hij nu overdag doet? Ik twijfel of ik met Lenthe naar 1 slaapje ga.
    En nog een vraagje, krijgt Levi nog flesvoeding? Lenthe heeft nu de ochtend fles nog ze vind het zo lekker :D. Maar de Friso die ze altijd drinkt is bijna nergens meer te verkrijgen dus ik twijfel eraan om dan maar helemaal te stoppen.
    Sorrie voor de vele vragen maar Levi en Lenthe zitten zo dicht bij elkaar.

@Jolanda: Hoe was het bij de dokter?

2. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Anouk, met Finn gaat hey gelukkig weer goed. Nu wel weer verkouden maar als het mooie weer nu eens doorzet zal dat ook wel snel voorbij zijn.

Finn slaapt nog steeds 2 keer daags en ik geef hem sochtends ook nog altijd een fles. Vind het zo gezellig even knuffen op schoot met een flesje erbij. :D

Gisteren wel een leuk moment Finn loopt nog niet los maar gisteren zetten hij uit zich zelf een paar passen los. Trots.

3. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Anouk, Levi slaapt nog 2 keer. Ik heb het een tijdje geprobeerd om hem alleen smiddags naar bed te doen maar hij haalt het niet. Het ligt er ook een beetje aan hoe laat hij sochtends komt. Als hij pas om 9 uur wakker is gaat hij alleen smiddags. En sochtends geef ik Levi geen fles meer. Daar zijn we vanaf. Hij krijgt lepeltjespap. Vind hij erg lekker.
    Levi loopt nog niet zelfstandig. Crost wel de hele kamer door met zijn babywalker maar nu heeft hij ook door dat op zijn knieƫn nog sneller gaat haha. Loopt Lenthe wel al?
    Volgers mij hangt het nog steeds in de lucht die verkoudheid. Levi is het ook nog steeds. Idd, tijd voor heel mooi weer!
    Hoe was het bij de ha Jolanda?

4. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Die was het eens maar morgen de echo maar afwachten!!

Ik baal van deze huisarts, bah.. Gisteren de hele dag huisarts praktijken gebeld maar geen enkele praktijk neemt nog mensen aan, geweldig dus....

5. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Lucas heeft een holte wat gevuld is met huidschilvers, het kan gaan groeien en tegen zijn bot aankomen dan moet het verwijderd worden. Het was ook niet echt een cirkel er zat een soort uitstulping aan, over 3maand moeten we terugkomen om te kijken of het gegroeid is, zo wel, wordt het weggehaald.

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Hopelijk groeit het niet de komende tijd. Wel een opluchting dat het niet heel ernstig is toch?

Hier gaat het iets beter. Ik kan Dymph weer voeden zonder al te veel pijn gelukkig.

7. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Lindedd wat fijn voor jou en Dymp.

Wat is het stil hier dames ?

x

8. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Jolanda gelukkig niets ernstigs, maar evengoed toch spannend.

Lindedd fijn dat het ook bij jou weer de goede kant opgaat. Hoop dat je er snel vanaf bent!

Nou ik moet 7 mei voor gesprek ivm de fertiloscopie. Ben benieuwd.
    Ik zou het wel fijn vinden als het nog voor mijn vakantie kan. We gaan 30 mei weg. Nou il ga druk aan de poets want het is hard nodig al zeg ik het zelf.
    Fijne dag allemaal

9. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @jolanda: Fijn dat het niks ernstigs is. Ik hoop dat je mannetje er ook geen last van heeft.

@lindedd: Fijn dat het met jou ook weer beter gaat en dat je je meisje weer prettiger kunt voeden.

@daf: Ik ben benieuwd wat eruit gaat komen en ik hoop dat je hem voor de 30e hebt. Dan weet je iig iets meer voordat je op vakantie gaat.

@sanne: Nee Lenthe loopt ook nog niet hoor. Langs de tafel en stoelen en zo en achter haar loopkarretje. Ze heeft net geleerd hoe ze zichzelf moet optrekken ergens aan.
    Lenthe drinkt dus 's-ochtens nog wel een flesje peutermelk (omdat ze het zo lekker vind en omdat ze geen pap lust en ze krijgt een boterhammetje.
    Ik ga Lenthe trouwens toch nog even 2 slaapjes laten doen. Ze blijkt het toch nog nodig te hebben.

Vanmorgen dan toch eindelijk voor het eerst gaan babyzwemmen. Ik heb eindelijk een plek gevonden waar ik wel graag heen ga. (zwembad hier in het dorp is niet fijn)
    Het was zooooo leuk en Lenthe had zoveel plezier :D.

10. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    @Jolanda, mn broertje heeft ook zo'n soort cyste gehad maar hij had deze bij zijn kleine hersenen zitten en deze is sinds 3 jaar geleden weggehaald. Hij is nu 20. Weet je of de cyste snel kan groeien en dat deze al snel moet worden weggehaald? Kun je de bult ook goed zien? Het is fijn om te weten dat het niets ernstigs is, maar alles wat je kleintje heeft, wil je liever zelf. Zodat je kleintje nergens last van heeft, toch?! Tenminste zo voel ik het wel...

@Daf, succes de 7de. Ik zal voor je duimen!!!

@Linde, fijn dat het weer beter gaat. Hoe is het met Dymph. Doet ze het goed op mamamelk?

Nou hier is het ƩƩn groot drama, ben een emotioneel wrak. Robine heeft gisteren haar spreidbroek gekregen. Een pavlik. Wat een onding en mn meisje vecht er hard tegen. Ik heb al een poos mn dochter niet zo boos en gefrustreerd gezien en jank behoorlijk met dr mee. Ik vind dr zo zielig, het gaat me aan het hart. :( Verstand weet wel dat het goed is, maar mn gevoel zegt doe dat ding af en knuffel lekker met dr. Ik kan haar nu niet eens fatsoenlijk vasthouden of tegen me aan leggen. En nu doet ze ook nog eens borstweigeren sinds de prikjes van maandag. Als er iets frustrerender is.......... Het voelt alsof ze me afwijst en haar daar zelfs niet mee kan troosten......bah (snif):(

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Vandaag bij de huisarts geweest op advies van de verloskundige, ze vermoedde een blaasontsteking. Het bleek suiker in mijn urine te zijn. Ik moet maandag bloed laten prikken op zwangerschapssuiker. Hoop dat het meevalt.

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Anouk, hopelijk geen zwangerschapsuiker moet je weer met zoveel dingen rekening houden

Jolanda fijn dat je weet wat het is maar het is niet leuk als er iets met je kleintje is. Succes

Daf, hopelijk ben je voor je vakantie wat wijzer. Dat zou wel erg prettig zijn

Lieverd o wat vreselijk lijkt het mij om je kleintje zo te zien strijden. Bedenk ze zal het gaan accepteren en dan weet ze niet meer beter. Knuffel

Een vriendin van mij is bevallen van een zoon echter geven hun een kraamfeest. Kunnen jullie het raden...... inderdaad 26-5.

13. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Weet je dames.. Misschien is het mijn onzekerheid maar ik vertrouw dat bultje nogsteeds niet... Het groeit hard want merk verschil en hij begint nu ook zichtbaar te worden, het is inderdaad gewoon niet leuk en zeker niet als je ziet dat het groeit en weet wat er dan gebeuren moet!
    Hier vliegen de dagen voorbij, mijn oude hond van mijn ouders nog is vd week overleden, eerst een hersenbloeding en toen hartstilstand.. Het was erg heftig want ze zakte compleet door haar poten maar het was al te laat, ze heeft volgens dierenambulance broeders een goeie dood gehad, ze had namelijk op verschillende plekken al kanker...
    Dat maakt je toch weer een stukje closer met je eigen hond, moet er niet aan denken dat hij nu verdwijnt..
    Verder is onze tamme kauw uit paniek weggevlogen op de middag na het ziekenhuis bezoek... Ook elke keer weer gek als je het bijhok in komt waar je normaal begroet werd door een lieve vogel... Kan er niet aan wennen...

Nou verder gaat het met Lucas goed, hij drinkt zijn flesjes weer leeg en krijgt een hele stevige nek. Met ons gaat het ook goed.

Labamba, snap dat jij/jullie er graag heen gaan, plannen we toch iets anders. Ik vind het geen probleem!

Daf, ga heel hard voor je duimen, wanneer denk je meer te weten?

Anouk, dat zou wel een domper zijn hoor, ik ga flink voor je duimen, na hoeveel dagen weet je de uitslag?

Liefs, en allemaal een knuffeltje van kleine Lucas

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Vandaag bloed laten prikken op mijn glucose. Over een paar dagen de uitslag.
    Woensdag weer naar de vk.

Vanavond gaan we gezellig naar een 70/80 party. Lang geleden dat we er eens uit zijn geweest. Lenthe gaat gezellig bij haar nichtjes logeren.

Plannen we toch later onze meeting labamba. Ik geloof dat sanne ook niet kan dus wel zo leuk om er allemaal bij te zijn.
    En misschien dan toch maar later in het jaar? (Als iedereen hier dan nog schrijft, want het word hier nu wel erg rustig) Wanneer gaat iedereen op vakantie?

Fijne koninginnen dag allemaal.

15. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Spannend wat de uitslag zal Zijn anouk.
    Veel plezier bij dw 70/80 party!!
    Later is prima. Ik ga op vakantie van 30 mei t/m 13 juni. Verder pas weer met kerst.
    Voor iedereen die morgen wat leuks gaat doen.......... veel plezier.

16. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Zo zeg. Wat een rust hier!!!!

17. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Inderdaad iedereen een beetje aan het genieten van het mooie weer

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Het is inderdaad rustig hier. Ik heb zelf ook weinig te melden.
    Dan maar even een fotootje plaatsen :).

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,5 KB
      Weergaven:
      5
  19. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725