Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Deze is grappig haha. Die deken in trouwens erg speciaal, gekregen van mijn overleden achter tante, had een geweldig band met d'r.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      41,6 KB
      Weergaven:
      7
  2. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Wat een knap ventje Jolanda en Linde ook al zo'n mooi meisje!!

Anouk heb je de uitslag al?

En gaan we de datum verzetten nu Labamba en Sanne niet kunnen? Wanneer doen we dat dan? Ik heb de laatste week van aug en de eerste 2 van sept vakantie.

Hier is de rust wedergekeert en is mijn meisje gelukkig weer vrolijk en ondeugend! Zelfs na een badje moppert ze niet als de spreidbroek weer aan gaat. :)Ik blijf natuurlijk hopen dat ze 10 juni de spreidbroek alleen nog maar 's nachts aan hoeft. Ze heeft wel een nieuwe fase, niet drinken. Of eigenlijk weinig drinken. Als de eerste dorst weg is heeft mevr. genoeg gehad. Ik bied dan altijd nog een flesje aan, want met de borst kan ik niet dwingen. Dan drinkt ze uiteindelijk nog wel wat maar niet van harte. Door deze manier is ze deze week ook niet aangekomen. Moet ik me zorgen maken? Ze krijgt nog niets anders erbij. Heb niet het idee dat ze daar al aan toe is. Missschien rijstebloem, maar wat is dan de verhouding tot de fles? Heeft iemand hier ervaring mee???:(

3. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Ach jolanda wat een mooi kereltje!!

4. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Lieverd.. Ik ga met Lucas beginnen met Johannesbroodpitmeel. baby's met maagzuur, veel slikken door maagzuur en na een beetje drinken toch nog mopperen, lucas huilt soms bij het drinken maar is dan gewoonweg de fles kwijt terwijl hij in de mond zit en zn lippen er omheen moet doen, Lucas liep vandaag de hele dag zn tong naar buiten aan het steken en te slikken, voor mij een beetje een teken voor maagzuur, het schijnt een wonder middel er tegen te zijn... Johannesbroodpitmeel wordt op een ander forum waar ik mee schrijf gewoon al gebruikt bij 3/4 week, dus lijkt me echt geen probleem bij 4 maand, wie niet probeerd weet het nooit en het kan geen schade aan brengen zover dat ik alle verhalen gelezen heb. Jhbpm maakt de melk wat dikker dus ook voller in de baby's maag, misschien is het een idee/oplossing? Zou me nog geen zorgen maken over lieve Robine, denk dat dat een keer niet erg is, zolang ze niet afvalt en je in de gaten houd dat ze goed drinkt, goeie plas en poep luiers heeft...
    Poeh wat een verhaal,de helft weet je vast al, maar hopelijk heb je er toch iets aan.

5. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lieverd wij hebben dezelfde weken vakantie. Ik zou een fruithapje erbij proberen dan krijgt ze toch haar calorieën binnen.

Wat een mooie foto´s dames

Finn Loopt nu echt los wat een mannetje is het dan alweer echt te leuk. Helemaal trots loopt hij in het rond.

Genieten jullie ook zo van het heerlijke weer.

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lindedd: Mooi meisje hoor!! Wat groeit ze hard.

@jolanda: Jouw mannetje ook al zo mooi.

@lieverd: de uitslag was goed. Geen suiker en ze hebben verder niets kunnen vinden. Ze weten ook niet waarom mijn suiker ineens zo hoog was. Maar het hoeft iig niet verder onderzocht te worden.
    Tja en die dorst zal wel een zwangerschapskwaaltje zijn dan!

@labamba:Wat leuk dat Finn nu los loopt, kan me voorstellen dat je trots bent.

@lieverd: Ik denk dat er geen reden is voor ongerustheid. Zolang Robine vrolijk is en alert. Lenthe heeft het ook met periodes. Dan eet of drinkt ze ineens minder (tandje of zo). Komt vanzelf weer goed. Ik heb ook getwijfeld over rijstebloem maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Ze zat gewoon op een goed gewicht en vond het daarom niet nodig. En ik denk maar zo als ze honger of echt dorst hebben dan geven ze dat wel aan. (al kan ik me die ongerustheid goed voorstellen hoor)
    Ik zou zeggen hou goed in de gaten of ze voldoende plas luiers heeft en of ze vrolijk etc. blijft. En anders kun je alsnog aan de bel trekken.

Gisteren hebben we de bruidsmeisjes jurkjes gekocht. Zooooooo schattig. Mijn nichtje van 5 heeft de hele middag geglunderd. Uiteindelijk 3 dezelfde jurkjes gevonden tot op de kuitjes met tule en strikjes in het ivoor. Ik ben helemaal blij.

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Oh mijn vakantie is de laatste week van juni en de eerste twee van juli.

Is eind juli een idee?
    Of anders eind september.

8. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Eind september??

Liefs

9. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Anouk, fijn dat de uitslag goed was en wat leuk dat de bruidsmeisjes voorzien zijn. Gedoetje he?! Vond t moeilijk voor de dametjes wat te vinden en uiteindelijk zijn ze gemaakt.

Ik denk dat we eerst de datums in juli moeten proberen en dan september. Het is al lastig genoeg, dus hoe meer keus hoe beter, toch?!!

10. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    He hallo. Nou vanmiddag naar de kliniek geweest.
    17 juni wordt ik geholpen. Spannend! !!!
    Juli / september maakt mij niets uit. Alleen weekend van 6/7 juli kan ik niet en weekend van 7/8 september. Verder alles nog vrij!!!

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Daf: Spannend! Weet je al wat ze gaan doen?

Juli of september is voor mij ook prima. Ik kan alleen het eerste weekend van september niet.

12. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Daf,wat gaan ze doen?

13. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Een fertiloscopie. Via mijn vagina gaan ze in mijn buikholte om te kijken of mijn eileiders goed los zijn.
    Ben benieuwd. Hoop ergens dat ze dicht zitten, want dan is er tenminste een reden waarom het niet wil. Maar ja......... we zullen zien.

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @daf: Spannend, ben benieuwd wat er uit gaat komen.

Vanmorgen bruine afscheiding gehad. Schrok wel een beetje. Tegen de middag was het weg dus ik kijk het nog even aan.

Eind juli en september is hier ook goed.

15. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Daf ik hoop het toch ook voor je want dan is er in iedergeval duidelijkheid en dan hopen dat ze het gewoon kunnen verhelpen.

Anouk dat is zeker schrikken. Maar gelukkig niet meer geweest.

Voor mij is eind juli of september ook goed.

16. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Wat een stilte hiier.

17. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Idd het is hier stil.
    Moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook erg druk ben en "vergeet" hier te schrijven.
    Bruiloft, zwangerschap, een familiedag die ik moet regelen, ik heb zo weinig tijd.

Gelukkig is de bruine afscheiding die ik had gestopt en gaat alles prima. Buik groeit met grote sprongen. En ja de tweede groeit het idd sneller.

Hoe is het verder met iedereen. Laten jullie ook snel weer eens wat horen?

18. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Ik ben hier ook hartstikke druk zeker na vandaag weer, Lucas heeft de eerste 2 vaccinaties gekregen, beide beentjes 1! Oh wat verschrikkelijk, gillen huilen krijsen, alles tegelijk en mama kon niets goed doen! Gelukkig had ik Lucas niet vast maar had Bennie hem, heb het feest daar compleet gemaakt door flauw te vallen, midden in de zaal, oh ik kon wel door de grond zakken. Alle zenuwen van de afgelopen 24uur kwamen er uit hihi en Lucas.....die was allang weer stil!
    Hij slaapt veel maar niet vast, woelt enorm en huilt in z'n slaap, hangt het liefst bij mij of papa op de arm. Dus nu maar een iets vrolijkere foto gezocht voor jullie.

Hier gaat het verder goed, heb nu al een aantal weken enorme last van mijn handen, flessen uitknijpen is enorm pijnlijk en vooral daarna en sochtends veel last. Nog even aan zien en dan toch maar eens de huisarts vragen.

Nou, nu ben ik wel benieuwd hoe het hier gaat.

Groetjes, en allemaal een dikke knuffel van de kleine aap

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10 KB
      Weergaven:
      4
  19. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Anouk, wat fijn dat het gestopt is. Haha ik dacht wel dat inderdaad bij de 2e de buik wat dikker werd(beginperiode) weet niet hoe dat op het eind is of die daadwerkelijk dikker is dan de buik van de 1e, maar we volgen je Anouk dus we weten het gauw genoeg haha..
    Willen jullie trouwens weten wat jullie hummeltje is? Heb je er zelf een gevoel bij?

Ik ga echt afsluiten haha
    Toedeloe

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Wij zijn gisteren ook weer bij het CB geweest. Ze heeft voorlopig de laatste prikjes gehad. Nu pas weer met 11 maanden, heerlijk. Het ging nu heel goed. Bij het zetten van de prikjes huilde ze even, maar ze was al snel weer stil.

Anouk, wanneer ga je ook alweer trouwen?

Deel Deze Pagina