Wat vervelend he die prikjes. Iedere keer weer breekt mijn hard. @Lindedd: Wij trouwen 21 juni (eerste dag van de zomer, makkelijk voor vriendlief te onthouden ) @jolanda: Wij willen graag weten wat het word. we denken zelf allebei een jochie dit keer. We hebben de 20 weken echo 17 juni.
Nou 17 juni wordt een spannende dag voor Daf en jou Anouk! Sanne hoe is het met jou meid, nog steeds druk?? Linde naar he die prikjes, heeft ze nog last van gehad? Robine had altijd wat verhoging en met met een zetpilletje was het goed. Gelukkig zijn we er weer even vanaf! Jolanda wat een heerlijk mannetje toch! Hoe is het met de bult? En gaat ons uitje nog door dames? Er wordt zo weinig gekletst de laatste tijd!
Oh jolanda is inbakeren niet wat voor lucas? Robine was ook een moeilijke slaper, sliep wel maar maaktje zichzelf altijd wakker. Sinds we haar inbakerde kon ze veel beter slapen en hadden we een heel ander kind! Nu moesten we weer afbouwen omdat ze te groot werd en ze de spreidbroek heeft en gelukkig slaapt ze nog steeds rustig. Ik heb alleen altijd wel haar armpjes of in de slaapzak of in de mouwen vastgespeld zodat ze nog niet de volledige vrijheid heeft.
Heej meiden. Ik ben er nog lees wel mee maar heb niet de tijd gehad om te reageren. Vervelend hè die prikjes... Levi mag volgende week woensdag weer maar dan in de arm zie er nou al tegenop. Maar als we die gehad hebben zijn ze er volgens mij vanaf tot de 4 jaar. Hier is alles verder goed en met Levi ook. Is lekker vrolijk en kletst de hele dag haha. Alleen is er nog geen woord van te verstaan. Over dat uitje, ik ben eind juli nog op vakantie. Komen de 29ste of 30ste thuis. Ligt eraan hoe de terugreis gaat. En begin september is hier ook wat lastiger... We hebben in september altijd veel jarigen. Maar zetten jullie maar wat datums hier neer, dan zal ik kijken of ik nog een gaatje heb.
Lieverd! Wat stom... Hij ligt ingebakerd in de wandelwagen ook zo vast te slapen en dan doe ik het niet in bed.... Hoe dom kun je zijn? Leg hem nu op z'n kamertje in z'n eigen bedje(zo gek!) en dan baker ik hem in! Thanks! Anouk, ik denk ook een jongen dit keer, had het er gister met Vriendlief over dat ik dat dacht haha. Daf, zie je er tegen op meid? Nou de nacht ging echt hartstikke rot, 38,9 en enorm drammerig, ademde Anders en dronk erg slecht, vannacht hele nacht wakker naast hem gezeten en vanmorgen met een half hoofd wakker geworden in de reiswieg bij Lucas op z'n beentjes haha. Hij heeft nu een temp van 37,3 en is nogsteeds drammerig, dus ga hem naar boven brengen en hopen dat hij ingebakerd nog even een uurtje pakt, kan deze mama even een stofzuiger door het huis halen, de bordjes afwassen en even lekker dweilen. Nou dames, fijne middag nog
hallo dames, wat zielig al die prikjes. en vooral als ze er na de tijd ook nog last van krijgen. geef ze maar een extra knuffel!! nee ik zie er tot nu toe nog niet tegen op, maar we zullen zien. komt denk ik nog wel.
Lieverd, erg bedankt voor de tip! Lukt hier ook heel goed! Lucas is einderlijk weer de ouwe en drinkt nu redelijk weer. Liefs
Ons manneke is alweer ziek heeft flinke koorts 39,6... Hopen dat het gauw weer over is. Succes alvast daf, was ik de vorige keer vergeten te zeggen.
@sanne: Wat vervelend dat Levi weer ziek is zeg. Hoe is het nu met hem? Heeft hij nog koorts? Beterschap met je mannetje. @All: Lijkt me niet handig denk ik om de 26e af te spreken aangezien er niet iedereen erbij kan zijn. Zal ik weer een lijstje maken met data en dat iedereen haar datums dan doorgeeft? Zet ik ze wel weer op een rijtje. Juli: 7-14-21-28 Augustus: 4-11-18-25 September: 1-8-15-22-29 Dat zijn er genoeg iig daar moet een datum bij zitten dat iedereen kan toch? En 3x is scheepsrecht toch? Ik kan 21 en 28 juli en ik heb de hele maand augustus en september nog open staan. Wie volgt???
Zo, wij komen net van de huisarts... Sinds gisterenavond en gisterenmiddag merkte ik dat Lucas z'n flessen niet meer leeg dronk, eigenlijk veranderde van gisteren 30-50cc naar vandaag 80-100cc... Eerlijk maakte ik me zorgen, en nog want ik weet dat Lucas dit niet doet als een fase... Ook gelijk voor mezelf gevraagd omdat ik al weken enorme zere handen heb, de arts heeft 14dagen ontstekingsremmers voorgeschreven, we zullen zien of ik over een paar week weer een shampoo fles kan uitknijpen alleen onder de douch zonder hulp op dat gebied!!!
7juli kan ik niet, 25 augustus niet, 8 september niet en 22 september niet. Verder alle andere data wel!!!!!! P.s. ik ben gewoon ongi, maar pc is stuk en via telefoon is zo lastig om de banner aan te passen!
Juli en augustus zijn nog leeg in mijn agenda. September wordt wat lastiger, moet ik nog even naar kijken.
Vannacht weer een bloedinkje gehad. Net bij de verloskundige geweest maar het valt mee. Waarschijnlijk een ader gesprongen. Ik moet wel rustig aan doen nu. Ik ben vandaag dus ook niet werken (wat wel lekker is vandaag namelijk jarig hihi) en waarschijnlijk ga ik geen koopavond meer werken omdat een 12 urige werkdag momenteel te veel is. Ik ga me vandaag maar eens lekker laten verwennen.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Anouk. En idd rustig aan doen he meid. Levi is nu weer een beetje aan het opknappen. Hij had gister gewoon 40,4!!! We moeten trouwens nu foto's laten maken van zijn neusamandelen. Om te kijken waar het gesnotter en het vele kwijlen vandaan komt. We zijn benieuwd. En ik mag ook weer naar het ziekenhuis. Moet een echo laten maken van mijn borst. Er zit een enorme knobbel in. Heb dit ooit al eerder gehad en toen was het een cyste. Maak me nu nog niet druk.
Nou... Zijn net terug van de huisartsenpost... Worden we gewoonweg weggestuurd na even in z`n vinger knijpen en naar z`n borst te luisteren... Ik leg uit dat Lucas compleet ander kind is, niet meer huilt maar schreeuwde en gilt... Hij niet meer z`n flessen leeg drinkt terwijl hij dat voor afgelopen maandag (prikken) wel deed 4x 120 en de avondfles van 150.... Ik zeg tegen hem, ik zie dat hij ergens last van heeft... Ja maar mama van vroeger had ook geen meter op de borst om te kijken hoeveel de baby gedronken heeft, als die spartelt heeft de baby vast genoeg gedronken... Ik herhaal het verhaal over dat hij veel meer dronk... Zegt die gewoon `ik ga niet met jou in discussie `... Jullie hebben gewoon een huilbaby, en daar is nets tegen te doen... Weer herhaal ik dat Lucas geen huilbaby is maar heel tevreden! Aan het eind van het liedje zegt hij tegen mij `maar dit is geen spoed hè...` Waarop ik erg kwaad reageer ` nou moet u goed luisteren, ik heb die afspraak niet gemaakt ik heb aan uw telefoniste gevaagd wat ik hiermee moest en ZIJ zei ik ga een afspraak maken... Zegt die vervolgens niets, ik pak zo Lucas op zeg tegen hem oprecht vriendelijk of hij het even noteerd voor mijn eigen huisarts en dat ik wel naar mijn eigen kinderarts ga omdat hier toch een kind van 9week bij controle aan de vinger en luisternen naar borst kerngezond is en ben weggelopen.... Klaar, ik ben Dinsdagochtend de kinderarts van het Consultatiebureau en dan wil ik weten wat er met me kind aan de hand is, en als ik het weet is die mafketel aan de beurt op de huisartsenpost ! Zo.... Dat is eruit! Sanne, schrikken of niet 40'4!!! Gelukkig gaat het nu beter... Voor nu succes met de borst.
Jolanda, fijn dat het inbakeren helpt! Maar wat rot van de hap zeg. Sjonge zo voel je je ook niet serieus genomen door zo'n arts. Die had duidelijk zn dag niet!! Hoe gaat het nu met Lucas? Nog het zelfde? Hoop dat de arts morgen je meer kan vertellen! Oh en wat betrefd je handen, heb je geen carpaal tunnelsyndroom? Is een bekend verschijnsel na een zwangerschap! Anouk, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad? Wat naar van je bloeding! Doe maar rustig aan joh!! Sanne, he getsie ruim 40 graden koorts is geen pretje voor je mannetje!! Hopelijk komt er wat uit de onderzoeken. En wat betrefd die bobbel.....bah.....hoop voor je dat het weer een gewone cyste is! Zal voor je duimen, succes!! Ginkel, hoe is het met jou meid! Hersteld van de operatie en hoe nu verder? Kunnen er nu al verdere stappen richting ivf gemaakt worden??? Ik kan 14 juli, 21 juli, 28 juli, 18 aug, 15 sept, 22 sept, 29 sept
Hallo Lieverd86, mijn herstel gaat redelijk, op een klein stukje na is de wond helemaal dicht heb nog wel pijn met lang staan en lang lopen. ik moet de 27 mei weer bij de dokter komen voor controle. daarna 4 juni weer een nieuwe injectie Lucrin halen om de hormonen stil te leggen en daarna 12 Juni voor het eerst naar de IVF arts dus ben erg benieuwd wat er komen gaat
daf wat gaan ze doen 17 juni bij jou? Anouk gefeliciteerd met de zwangerschap doe je wel rustig aan en nog gefeliciteerd met je verjaardag Jolanda wat een dokter zeg die zulke antwoorden geeft je maakt je zorgen om je kind dat snapt hij toch ook wel maar blijkbaar heeft die man geen gevoel ik hoop dat je eigen arts je beter helpt.