Ginkel, fijn dat je weer even van je laat horen.. Hoop dat de wnd gauw dacht is, geen pijn meer doet! Is 12juni een kennismakingsgesprek of wordt er al gelijk behandeld? Tja de huisartsenposten van tegenwoordig zijn toch slechter als vroeger als je het mij vraagt! Gelukkig gaat het met Lucas goed, hij is wel extreem verkouden en hesen maar laat eigenlijk niet meer meer staan als 30-40cc! Vannacht van iets voor 2-kwart over 9 geslapen....zonder wakker te worden!! Sanne, hoe gaat het nu met je manneke??? Wanneer hoor je over dat bobbeltje meid? Ik wacht even op de datums die over blijven. Hebben nog niet erg veel op de planning ! Liefs x
Hi Ginkel, Fijn dat het herstel bijna voorbij is en de wond bijna dicht. Hoe werkt dat precies met lucrin? Die houdt een eisprong tegen?? Want je eileiders zijn doorgeknipt toch, maar je hebt nog wel eigen eitjes? Wordt dat met een punctie eruit gehaald en buiten bevrucht en dan weer teruggeplaatst in je baarmoeder? Sorry dat ik er zoveel vragen over heb, maar ben benieuwd hoe dat allemaal in zn werk gaat. Hopelijk mag het allemaal snel genoeg voor je gaan!!! Knuf!
@ginkel: Fijn dat alles bijna voorbij is nu en dat je eindelijk weer een stap verder kunt nu. Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk hoe dat in zijn werk gaat. @sanne: Hoe is het nu met je mannetje? Gaat het inmiddels alweer iets beter? En weet je wat het nu was? Ben benieuwd wat er uit de foto's komt. Ook benieuwd wat het bij jou is. Hoop idd gewoon een cyste. @anoniemz: Altijd voet bij stuk houden hoor bij artsen. Een moedergevoel gaat altijd voor. Fijn iig dat het alweer wat beter gaat nu. @Labamba: Hoe is het nu met je? Al even niets meer gehoord! Nou ik heb geen bloedingen meer gehad maar het was wel even schrikken hoor! Ik moet het rustiger aan doen. Merk echt dat de zwangerschap nu veel zwaarder is dan met Lenthe. Niet alleen omdat ik er lenthe nu bij heb maar ook lichamelijk. Ik draai iig geen koopavonden meer dat scheelt. Verder moet ik mezelf ertoe zetten dat ik niet teveel hooi op mijn vork neem qua huishouden. Moet vriendlief maar wat meer doen . Met de bruiloft planning verloopt alles goed. Vriend gaat vanavond met zijn beste vriend een pak kopen. En verder hoeven we dan alleen de taart nog en wat kleine afrondingen. Oh en mijn lingerie maar daar wacht ik nog even mee ivm nog steeds groeiende rondingen . Morgen kan ik bellen of mijn jurk er al is en die moet dan ook nog vermaakt worden.
Anouk, met mij alles goed niet zo heel veel te melden. Heb wel mee gelezen. Ik heb de 15e mijn dierbare lieve paard naar zijn laatste thuis gebracht. Dat was erg emotioneel en morgen is er open dag op het paardenkamp en zal hij worden voorgesteld als nieuwe bewoner. Vanwege het rot weer heb ik nog erg last van gemengde gevoelens of ik het wel goed heb gedaan hij staat nu dag en nacht buiten en bij mij als het zulk slecht weer was niet of met een deken op. Ik weet het het is een paard en dit is natuurlijk maar ik heb hem 13 jaar lang op die manier verzorgt..... het moet maar snel beter weer worden want dit is vreselijk.
labamba kan me er iets bij voorstellen dat het moeilijk is om je paard daar te laten wetende dat het ergens beter is, maar toch net wat je egt, je hebt hem wel zolang gehad. duurt misschien even, maar het zal wennen denk ik. sterkte
Labamba: Ik kan me voorstellen dat je een moeilijke tijd hebt nu. Hij is je altijd zo dierbaar geweest en je hebt hem altijd verzordt zoals jij dat wilde en nu moet je dat aan andere overlaten. Sterkte meid en komt vast goed. Hij is hier vast op zijn plek aan het genieten van zijn oude dag.
Het was echt een geweldige dag. Heerlijk geknuft en hem gepoetst. Hij laat zich alleen niet zo makkelijk vangen in de wei. Het is geen paard wat zich makkelijk door een man laat pakken dus toen hij nog alleen over was in de wei hebben ze een vrouwelijke medewerkster gestuurd om hem te halen en die lukte het uiteindelijk. hahaha. En het weer was ook geweldig.
He fijn labamba dat het goed is gegaan vandaag. Sanne, labamba en jolanda willen jullie de datums nog even door geven in juli, augustus en september dat jullie zouden kunnen. (zondagen) dan kunnen we een datum prikken (voordat iedereen weer andere plannen heeft hihi)
Anouk, ik had al doorgegeven dat ik eind juli op vakantie ben. Als jullie wat datums doorgeven dan kijk ik ook of ik kan. Morgen heb ik trouwens de echo van mijn borst en ik laat dan ook meteen de foto's maken van Levi zijn neusamandelen. Labamba, fijn dat je nog bij je paard bent geweest. Snap dat het een hele moeilijke beslissing is geweest.
Eind juli en begin aug zijn wij weg, vieren we mijn verjaardag! Na 13aug plan maar raak!! Preciese datum van eind Juli kan ik nog niet geven sorry..
Datums zijn in jullie geval denk ik 14 juli. 4-11-18-25 augustus en 1-8-15-29 september tot nu toe is 18 augustus favoriet. Suc6 morgen met de echo van je borst. Ben benieuwd.!!
Sorry, 18 aug. is mijn oude opa jarig, had ik even moeten zeggen in het vorige berichtje, wil dat zeer zeker nog met hem vieren.. Sorry dames de 18e kan ik er niet bij wezen als dat als laatst overblijft.. Zou het enorm jammer vinden, ik wacht af!
Anouk hoe gaat het verder met de zwangerschap tot nu toe? Sanne 'Hoor je gelijk over de borst? .. Succes!!!
Hallo Meiden, Gisteren bij de dokter geweest voor controle ze hadden bij de operatie een stukje eileider weg gehaald en onderzocht en die zat vol met Endometriose (Verklevingen) dus ik ben blij dat ze die hebben doorgeknipt ik mag gelukkig weer wat meer gaan doen zoals autorijden en fietsen stofzuigen enz Jolanda 12 juni is een kennismakingsgesprek en krijg dan ook gelijk prik instructies mee denk ik Lieverd Lucrin is een middel wat je in een soort overgang brengt dus je hormoonhuishouding wordt stil gelegd en dat doen ze vanwege de endometriose want ik mag zo min mogelijk ongesteld worden anders gaat de endometriose weer verder groeien en dat mag op dit moment niet dus het houd ook geen eisprong tegen. Mijn eileiders zijn inderdaad doorgeknipt maar heb nog wel eigen eitjes ik moet straks eerst hormonen gaan spuiten om de ei rijping op gang te helpen als er genoeg eitjes zijn gerijpt dan volgt er een punctie dan worden die eitjes bevrucht met mijn mans zaad en dan als alles goed mag gaan wordt er een paar dagen later een embryo terug geplaatst en dan is het maar hopen dat die zich stevig aan mij vast houd ik heb goede hoop maar volgens mij wordt het wel een zware periode
@ Ginkel, fijn dat je nu achter de oorzaak bent en dat je weer wat meer mag doen. Succes de 12de. 18 augustus kan ik ook niet. Die dag gaan we met vrienden golfen hahaha. Heb het nog nooit gedaan dus dat zal wel hilarisch worden. Vandaag de echo van mijn borst gehad. Het zijn melkklieren die behoorlijk opgezet zijn. Dit kon nog een nasleep van de zwangerschap omdat ik geen borstvoeding heb kunnen geven maar t wel geprobeerd heb. En er zaten cystes in. Maar dit wist ik al. Komt bij ons in de fakkel voor. Dus niks ernstigs. Levi heeft ook meteen foto's gemaakt van zijn neus en keelamandelen. Over 5 dagen de uitslag. Maar dit kon ook eerder zijn. Probeer vrijdag al te bellen of die er al is.
Ginkel wat een goed nieuws. Hopelijk gaat het voorspoedig verlopen. Ik kan 14, 21 en 28 juli 4, 11 en 18 augustus 22 en 29 september
Dan mis ik nu alleen de datums van labamba en ginkel (als je ook wil) nog. juli gaat dus afvallen dus waarschijnlijk blijft september over (1-8-15-29) Ik hoor het nog. @Ginkel: Fijn zeg dat je weer wat meer mag gaan doen nu. Suc6 de 12e. @jolanda: lief dat je het vraagt. Het gaat goed nu met de zwangerschap. Geen bloedingen meer gehad en vanaf deze week geen koopavond werken meer dus meer rust. Morgen weer naar de verloskundige en naar het consultatiebureau. Ik ben benieuwd! Het klopt trouwens wat ze zeggen over de tweede. De belangstelling van de omgeving is minder groot dan bij de eerste. Toen kreeg ik cadeautjes en vroeg iedereen er vaker naar. Nu alleen wat kaartjes gehad en en is iedereen naar mijn idee er gewoon minder mee bezig. Op zich wel jammer maar aan de andere kant ben ik er zelf ook minder mee bezig nu. Tuurlijk de buikfotos en mijn 9 maanden boek en ik heb gisteren toevallig een pakje gekocht maar verder denk ik er ook minder vaak aan. Misschien omdat het meer gewoon is nu en je alles al eens hebt mee gemaakt.
He hallo allemaal. Ik zal komende 2 weken niet aanwezig zijn. We gaan 2 weken naar zuid frankrijk. Le muy. Zal wel keer lezen denk ik. Groetjes