Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Lieverd, inderdaad nog eventjes en de beeb is er. Spannend en ook iets om zo naar uit te kijken.

Shoot was echt heel leuk. Over 2 weken is alles klaar. Zelf hebben we een zwart wit canvas besteld en voor de ouders een kleuren foto van ons. En van Finn heeft ze ook alleen nog wat foto''s gemaakt en die waren ook zo leuk. Maarja het kost ook weer zoveel....;)

2. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    @ Labamba, wat leuk dat de shoot geslaagd is :) Ben benieuwd hihi. Idd zo'n shoot is altijd leuk, maar de foto's die je daarna wilt hebben kosten zoveel... :(
    @ Lieverd, Jaa het wordt nu allemaal spannend! Het komt nu steeds dichterbij. Geniet nog maar even van je bolle buikje ;)
    Idd, hoe zou het met Zwabbertje, Naadje en Ginkel zijn? Ze zijn al fftjes niet meer hier geweest.
    Nou meiden, eindelijk hebben we duidelijkheid over het helmpje. Levi is allergisch :( Hij heeft heel heftig gereageerd op het stukje op zijn buik. As dinsdag had ik al een afspraak staan en dan krijgt hij er een mutsje onder. Ben benieuwd hoe het dan gaat... Vind het wel zielig zo, want hij moet nu veel huilen als het helmpje opgaat... tis niet de Levi die we kennen...
    Ik hou jullie verder wel weer op de hoogte.
    Ben trouwens ook wat minder gaan werken... ik hou het niet uit daar en ben me echt suf aan het solliciteren. Het liefst zou ik me laten ontslaan daar dan is de stress weg van t werk... Maja, dat staat natuurlijk ook niet mooi op mijn cv... Dus duim duim duim voor heel snel nieuw werk.
    Vandaag gaan we naar een housewarming van het nichtje van mijn man. Maar Levi is zo ontzettend verkouden... ben een beetje aan het twijfelen of we wel moeten gaan. Hij slaapt nu en ben blij dat hij ff slaapt want hij hoest zichzelf telkens wakker. Zo sneu... Maandag toch maar weer ff terug naar de huisarts.
    Nou iedereen een fijn weekend.
    Liefs

3. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    pfff sanne heftig hoor allemaal. maar nu wel duidelijkheid over het helmpje.
    en je werk..... balen dat je er zo klaar mee bent. ik hoop dat je snel iets anders vind wat wel leuk is. ik duim heel hard voor je.
    succes!!!

4. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Hè lieve allemaal! Wat ben ik onwijs druk met vanalles en lees mee maar vaak vergeet ik door alle drukkigheid even iets te plaatsen!
    Morgen ons nieuwe huisje, zijn er zoooo blij mee en ik ben zooooo verliefd!
    Ik ga dus niet meer reageren de komende dagen want wil voor kerst in ons nieuwe stekkie!

Hier alles goed??

Ben ook benieuwd naar Ginkel, Naadje en zwabbertje. Hoop toch dat we ze nog weer spreken!

Allemaal rustig aan , Liefs

5. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @labamba: Ben wel benieuwd hoor naar de shoot. Heb van Lenthe ook een shoot laten maken paar maanden geleden. Zo leuk maar met z'n drietjes lijkt me nog leuker.

@sanne: Wat naar zeg dat Levi alergisch blijkt te zijn. Iig wel beter dat je nu weet waardoor de drukplekjes ontstaan. Hoop dat het vanaf nu alleen nog maar beter gaat.

@anoniemz. Wat fijn zeg een nieuw huis. Kan je kleintje mooi geboren worden. Suc6 met klussen.

@Daf: Is het nog gelukt de surprise?

@Lieverd: fijn zeg dat alles weer goed was. De volgende keer zij je je kindje in het echt. Spannend hoor. Hihi bij Lenthe zeiden ze trouwens ook dat ze lange beentjes had maar dat bleek reuze mee te vallen. Ze zijn nu zelfs in verhouding juist kort hihi.

Nou hier is Lenthe heerlijk verwent door opa en oma gisteren. Een mooi loopfietsje gehad en wat nieuw speelgoed. Ze begint een beetje uit het baby speelgoed te groeien dus het was van harte welkom.

Verder gaat alles lekker zijn gangetje.

Ben ook wel benieuwd naar zwabbertje, ginkel en naadje.

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Sanne: Wat vervelend dat Levi allergisch is voor het helmpje. Hopelijk gaat het nu dan wel snel beter.

@ Labamba: Wat leuk dat jullie met het gezinnetje foto's hebben gemaakt. Waar heb je dat laten doen?

@ Jolanda: Succes met de verhuizing!

@ Anouk: Leuk dat Lenthe lekker verwend is door opa en oma.
    Die van ons wordt nu al erg verwend. M'n schoonouders gaan bijna elk weekend naar de Prenatal haha.

Hier gaat alles z'n gangetje. We zijn het weekend lekker samen weg geweest. We hadden hotel in Zwolle, erg leuke stad!

7. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Helaas afgelopen Maandag ging de afspr niet door, zaten we daar.. Maar mevrouw, is er dan niets op uw voicemail ingesproken of uberhaupt gebeld? Nee.. En nee geen voicemailbericht! We konden weer naar huis want konden zo niet geholpen worden, woensdag 11:00 mochten we terug komen! Zo doende...vandaag hebben we mogen tekenen en kregen we de sleutels! Jeej zou je denken... Tot mijn hefige pijn weer begon op te spelen, mijn fysio verteld me doodleuk dat ze er niet meer zo gerust op is en ik voor mijn eigen veiligheid beter plat kan gaan liggen.. Ze zei me ook dat als ik dit niet serieus nam ik na de bevalling de eerste 6wk me bed niet uit zou komen... Net nu ik wat in dat nieuwe huisje wou doen! Bah!

Hopelijk hier alles goed, en tja heb nu wel tijd wat berichtjes achter te laten..

@LindeDD, Zwolle, mooi he haha, bijna net zo mooi als Enschede!
    @Labamba, wanneer is de shoot?( Misschien heb je het al genoemd maar zit op de telefoon te typen sorry haha ).

Allemaal veel liefs.

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Jeetje, wat vervelend dat je juist nu met jullie nieuwe huis niks kan doen :(. Hopelijk kunnen jullie wat hulp krijgen van vrienden en familie. Rustig aan doen hoor!

Het is verder rustig hier. Ik heb zelf ook niet zo veel te melden. Dinsdagavond weer naar zw-cursus gewest. Ben wel heel blij dat we dat zijn gaan doen want ik vind het erg fijn al die informatie. Ga je denk ik toch wat rustiger de bevalling in.

9. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    jolanda balen zeg!! sterkte er mee.

nou hier de hele benedenboel schoon gemaakt. ramen gelapt en dan zaterdag de kerstboom er in. heb er wel weer zin aan. vind het altijd erg gezellig.
    nou hier ligt lekker sneeuw. ook weer een favoriet van mij!!!!!
    verder weinig te melden. morgen avond nog sinterklaas pakjes zijn binnen en de gevuld speculaas zit in de oven. mmmm wat ruikt dat!!
    nou groetjes

10. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Hey meiden ik ben er oook weer eens.

Wat super sneu voor Levi dat gedoe met het helmpje. En jolanda kijk je wel uit en pak je rust.

Foto shoot hebben we laten doen bij fotostudio Mandy in Maurik. Haar moeder ken ik van de paardrij vereniging. Volgende week vrijdag kunnen we als het goed s de foto''s ophalen.

Vanochtend gewoon 2 uur erover gedaan om op mijn werk te komen echt ik haat file!!

Fijn weekend allemaal

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Haha daf ik heb vandaag ook enorm gekuist. Vriend is morgen jarig en dan vind ik het fijn als alles lekker aan kant is. De kerstboom laten we dit jaar helaas zitten :(. De box staat in de weg.

@lindedd: Fijn dat je zoveel aan de zw-cursus hebt. Fijn om goed voorbereid te zijn.

@labamba: Balen zeg file en ik hoop dat je morgen niet hoeft te werken want dan zal het nog wel langer worden.
    Ik morgen wel werken (ik kan lopend dus heerlijk door de sneeuw banjeren ;)) Gelukkig ben ik morgenavond een keertje vrij.

@anoniemz: Balen zeg dat jullie pas later de sleutel hebben gekregen. Wel rustig aan doen hoor!!

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Daf: ik ben het helemaal met je eens. Ik geniet ook van het weer en de kerstsfeer. Ben de hele ochtend bezig geweest het huis gezellig te maken. Nu even rustig zitten want voel het wel dat ik veel heb gedaan :).

@ Anouk: Jammer dat de kerstboom niet past, maar met kleine dingetjes kan je het ook gezellig maken.

@ Labamba: Hoop inderdaad dat je vandaag niet hoeft te werken, zal ook flink druk zijn geweest op de weg.

13. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Gelukkig is de vrijdag mijn vrije dag. Dus ik hoefde niet naar mijn werk. We hebben wel gelijk een slee gekocht kunnen we morgen heerlijk met Finn gaan sleeen.

14. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Wou jullie even bedanken voor alle lieve woorden!!

nogmaals hoop dat alles goed is hier en jullie je allemaal goed voelen.

@Labamba, have fun morgen met Linn en de slee!

15. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Zo iedereen het weekend weer overleefd?

@Labamba: Leuk sleeen met Finn. Jammer dat de sneeuw maar 2 dagen is blijven liggen.

@sanne: Hoe is het nu met het helmpje van Levi?

@Lieverd: Je mag officieel bevallen nu he! Over de 37 weken. Ben benieuwd het gaat spannen nu.

@Lindedd: jij ook alweer 35 weken. Wat gaat het hard zeg!

Hier vrijdag verjaardag gevierd van mijn vriend. Zondag zijn we alvast kerstinkopen gaan doen en hebben we voor Lenthe een schattig kerst outfitje gehaald.

Lenthe is behoorlijk met haar tandjes bezig (we denken iig dat het haar tandjes zijn) ze heeft al dagen rode wangetjes en ze is erg jengelig en wil overdag niet slapen. Ze heeft er nu twee in haar onderkaakje. Ben benieuwd waar deze gaan verschijnen.

Het huis is nu toch een beetje versiert nu. Ik vind het zo gezellig he die december maand. Heb zin in de kerst. Eerst nog even hard werken want dit is wel een drukke maand bij ons in de winkel.

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ps: Joehoeoeoeoeoe waar is iedereen.....

17. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Hahaha anouk inderdaad waar is iedereen!!!!
    Ik vind het wel grappig dat iedereen nu super druk is met vanalles, werk etc, en ik lekker relax de dagen doorkom. Soms wel een beetje saai als de rest van je omgeving doorgaat en het hier even stil staat. Na ja stil.....heb 's nachts last van voorweeen. Tenminste dat denk ik hihi! T voelt als een ongesteldheidskramp, maar dat blijft op hetzelfde niveau doorzeuren. T wordt niet erger en als ik uit bed ga is het eigenlijk weer over. T worden echt de laatste loodjes. Vandaag ff naar het dorp geweest en zag mezelf waggelen in de etalageruit. Whahahaha echt een moeke!!!!! Moest wel lachen om mezelf hihihi

Hoeist verder met iedereen! (ben alleen maar over mezelf aan t lullen, he wat egoistisch hihi)

18. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ik ben hier ik ben hier :D

Anouk ze zullen wel in in de bovenkaak komen. Finn heeft er net weer eentje bij in de onderkaak. En er zit er volgens mij nog eentje te pruttelen. Altijd zo sneu.

Lieverd wat spannend die laatste loodjes. En al voorween ik heb echt totdat ik door had dat mijn vliezen waren bebroken(ik dacht dat ik geen controle meer over mijn blaas had haha) nergens last van gehad ik stond die woensdag ook nog gewoon mijn paard zijn stal te mesten. Misschien komt jullie beeb wel op dezelfde dag als onze Finn.:p

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Het is inderdaad even heel rustig geweest. Ik kijk wel regelmatig, maar had zelf ook niet veel te melden.

@ Lieverd: Mijn vk zei dat indalen ook kan voelen als menstruatie kramp. Misschien is het dat?

@ Labamba: Finn is alweer bijna 1 jaar, wat gaat dat hard! Gaan jullie iets leuks doen die dag?

@ Anouk: Ik ben ook gek op deze tijd rond de kerst. Succes met werken in die drukke tijd. Ben wat dat betreft blij dat ik nu ander werk doe. Ik werkte eerst in een fotostudio in de V&D en dan was dit ook een hele drukke tijd. Nu op school valt het wel mee, lekker twee weken kerstvakantie.

Dit is m'n laatste weekje werken. Vandaag en donderdag nog en dan lekker met verlof! Heb er wel zin in. Morgen weer controle bij de vk en dan ook de liggingsecho. Ben benieuwd.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    wow, we hebben sinds vandaag een klein tijgertje in huis!!!

Deel Deze Pagina