Wij blijven gewoon thuis, en met Lucas gaat het nogsteeds niet. Meneer zit nu al z'n 6 week aan medicatie en het helpt niet, we zijn nu op een punt homeopathische producten te gaan proberen, gewoon omdat arts en wij het echt niet meer weten nu.... Lucas mag qua medicatie niets anders, je moet toch iets.. Oh wat is jou dat gegund lieve daf, ik duim hier voor jou. Nou, hoop dat met iedereen alles goed gaat. Ik ga mezelf eens onder de douch zetten, Fijne dag.
@ Anouk: Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad! @ Daf: Heftig dat IVF voor jullie nodig is. Knap dat jullie de beslissing hebben genomen om er drie keer voor te gaan. Ik ga heel hard duimen. @ Jolanda: Wat vreselijk dat Lucas al zo lang last heeft van spruw. Sterkte. Hier gaat alles goed. Ik geniet steeds meer van Dymph . Het was eerder ook al genieten, maar ik was zelf de eerste maanden nog erg onzeker of ik het allemaal wel goed deed. Ook heel leuk nieuws gehad; Mijn zus is zwanger. Ze is 13 januari uitgerekend dus hopelijk komt het niet op Dymphs verjaardag . Ik vind het echt leuk dat ze een neefje of nichtje krijgt!
Gefeliciteerd lindedd, een nichtje of neefje, wat een gezelligheid! Ik snap wat je zegt over het genieten, dat had ik hier ook, begin ook steeds meer vertrouwen te krijgen in hoe ik alles aanpak. Gek hè? Hier gaat het helaas nogsteeds niet! Liefs voor jullie
@lindedd: wat een goed nieuws van je zus. Gefeliciteerd. @daf: knap idd dat jullie besloten hebben om voor IVF te gaan. Ik hoop zo dat het gaat lukken. Duim iig. @jolanda: hoop zo dat het snel beter gaat met lucas. Nou wij zijn net terug van 10 dagen Lanzarote. We hebben heerlijk genoten met de kleine ondanks dat deze ziek is geworden daar (oorontsteking en kiesje) resulterend in hoge koorts en niet eten. Gelukkig knapte ze de laatste dag goed op zodat we toch nog een dagje op pad konden. Maar verder heeft ze het goed gedaan de kleine spruit. Verder zijn we nu zoals iedereen waarschijnlijk aan het genieten van het zonnetje hier met een badje in de tuin voor de kleine.
Daf, ben je 5dagen overtijd? Gister, mochten we einderlijk naar de kinderarts, Lucas moet de aankomende 6 dagen een nieuwe medicatie klei dik achtig oranje spul. Na 6 dagen stoppen we en moeten we goed bekijken of er geen terugval komt, niet veel kindjes hebben baat bij deze medicatie maar toch hoop ik dat het hem helpt... De afgelopen dagen waren drama, z'n mond, z'n lippen, alles in z'n mondje deed zeer... Wens jullie allemaal een goede dag, Nou, Ik ga de kleine een jasje aan doen,en boodschapjes doen want de zon hier is verdwenen!
o nee ben niet overtijd, maar tijdens de ivf heb ik niets aan de banner. ben nu aan de pil om mijn eigen cyclus stil te leggen, daarna moet ik spuiten en daarmee leg ik ook mijn hypofische stil(als ik dat zo goed schrijf) en verder.......... geen idee. dinsdag hebben we de informatiemiddag dus dan horen we denk ik meer. ja jolanda zonnetje is hier inderdaad weg. wel erg jammer, maar het schijnt dat ie weer terug komt na het weekend. ik hoop het want ik ga volgende week een midweek naar giethoorn met de leiding van de scouting. heb er echt zin aan!!!!
@ Anouk: Balen dat Lenthe ziek was in jullie vakantie. Gelukkig hebben jullie het toch naar je zin gehad. @ Jolanda: Ik hoop echt dat dit medicijn gaat werken. Die arme Lucas heeft er nu al wel heel lang last van zeg! Van de week weer bij het cb geweest. Dymph groeit goed, ze zit netjes op de gemiddelde lijn. We gaan over een maand wel nog een keer terug want de arts vond dat ze een beetje scheel kijkt en denkt dat ze misschien een lui oog heeft. Nog maar even afwachten hoe het er dan uitziet.
Hoi Meiden, ik heb wel meegelezen maar niks gepost. Sorry. Anouk fijn dat jullie het toch naar jullie zin hebben gehad. Hoe beviel de vlucht? Daf ik hoop ook dat jij heel snel kunt genieten van een zwangerschap ik duim voor je. Jolanda, slaat deze medicijnen nu wel aan? ik hoop het want het is wel een getob zo met Lucas. Lindedd, hopelijk is over een maandje het oogje bijgetrokken. Wel fijn dat ze zo mooi op de gemiddelde lijn loopt. Zo ik heb mijn strijk al weer klaar en Finn ligt nog een tukkie te doen. Als hij straks wakker is gaan we maar is lekker met de fiets op pad. Naar de kinderboerderij denk ik. Fijne dag allemaal.
Lindedd, net zoveel mazzel als de mama altijd heeft.. Laat je het nog weten van Dymph Daf, ik snap het een beetje nu thanks.
Wat is het stil hier! Allemaal op vakantie? Ik moet vandaag nog werken en dan lekker 6 weken vrij! Heerlijk
Lindedd, 6 weken vrij wat een luxe Ik ga vandaag een dagje naar het strand. 2 oud collega's wonen daar vlakbij dus we maken er een leuk dagje van.
Zo het is hier idd erg stil zeg. Veel op vakantie denk ik. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu ook minder achter de computer zit hoor. 's-ochtens even om het ad te lezen voor dat ik die kleine uit bed haal of naar mijn werk ga . @lindedd: Hoop dat het oogje bijtrekt en anders is ze er iig op tijd bij. De oudste van mijn zus heeft sinds 3 weekjes ook een brilletje omdat ze scheel keek maar die is nu 5 jaar en grote kans dat zij er niet meer helemaal vanaf komt. 6 weken vakantie heerlijk zeg! Werk je in het onderwijs? @Labamba: Veel plezier vandaag op het strand. En niet verbranden he! . Hier lekker dagje werken in de airco maar gelukkig geen koopavond meer de komende tijd.
@ Labamba: Lekker een dagje strand! Veel plezier. @ Anouk: Inderdaad wel goed dat ze er vroeg bij zijn. Ben benieuwd wat ze daaraan doen al zo vroeg. Ik werk inderdaad in het onderwijs . Hoe gaat het met jou en je zwangerschap?
@lindedd: als het echt een lui oogje blijkt te zijn dan krijgt ze hoe klein ze ook is een brilletje maar dan moet ze wel een hoge afwijking hebben. Anders dan stellen ze het vaak nog even uit tot op latere leeftijd. Met de zwangerschap gaat het goed hoor. Ik zit nu op 25 weken. Merk wel dat het een stuk zwaarder is dan met Lenthe. Maar ik mag niet klagen hoor. Rustig aan nu net de warmte.
nou hier de hele week naar giethoorn geweest. heerlijk!!!!!! anouk spannend wat het oogje gaat doen. hopelijk geen brilletje en gaat het zo over. nou dinsdagmiddag de intake voor de ivf. ben heel benieuwd. @ginkel hoe gaat het met jou dan? al gestart met ivf???