Daf: ik zit nu nog aan de Lucrin tot 3 oktober dit is om het cyclus stil te leggen dan begin ik 4 oktober met spuiten van de decapeptyl en de Gonal F dan moet ik op de 8 ste dag komen voor een Echo en dan afwachten. Maar nu eerst verder afvallen en dan nog lekker op vakantie naar Frankrijk en wanneer begin jij met de IVF ?
Ben al begonnen met de pil. Morgen intake en dan krijg ik tehoren wanneer ik moet beginnen met spuiten. Morgen weet ik meer.
nou ik moet 31 juli beginnen met spuiten. eerst met een remmer en dan vanaf 10 augustus met een stimulatiemiddel. dat betekend dat de eerste punctie ongeveer rond 24 aug zal plaatsvinden. en de eerste terugplaatsing (als de bevruchting goed is gegaan) 3 dagen later. half september kunnen we dus zwanger zijn als alles goed gaat!!!!!!!!!
@daf. Ik hoop het zo voor jullie. Ik zal duimen dat alles goed gaat!!! @ginkel fijn dat jij eindelijk ook wat meer uitzicht hebt op iets moois. Ik zal voor jou ook duimen. Nou ik zal blij zijn als de temperatuur en dan met name de benauwdheid wat minder word want ik merk dat ik toch wel afgebrand ben de hele dag. Gelukkig neemt manlief heel wat op zich.
Daf wat een spannende tijden breken er voor jullie aan. Ik duim HEEEELLL hard dat het gelijk bingo is. Ginkel wat fijn dat jij ook een positiever vooruit zicht hebt voor jouw gaan mijn duimen ook heeeellll hard draaien. Wat een hitte he meiden. Op Finn zijn kamer is het gewoon 31 graden en toch gaat hij lief slapen en lijkt nergens last van te hebben respect
@ Daf: Spannend! Ik ga voor je duimen! @ Ginkel: Voor jou ook spannend dat er nu echt wat gaat gebeuren. Geniet van je vakantie. @ Anouk: Het zal inderdaad zwaar voor je zijn met dit weer! Dymph begint nu wel last van de warmte te krijgen. Gisteren overdag weinig geslapen en vannacht ook onrustig geslapen. Heb haar net er maar uitgehaald om vast te gaan drinken, heeft ze hele kleine moeie oogjes. Hopelijk slaapt ze vandaag wat bij.
Wat een stilte hier. Benieuwd of het met de vakantie te maken heeft of dat het nu echt aan het afzakken is. @daf: Ik was wel benieuwd hoe het spuiten gaat. Wat een warmte he!! Heb er veel last van. Gelukkig is het op het werk rustig en hebben we airco. Thuis doe ik niet veel momenteel. Dan maar een keer wat meer rotzooi. Lenthe heeft er gelukkig niet veel last van. Ze slaapt goed en overdag lekker in het badje.
nou ik hou niet van deze hitte geef mij de winter maar!!! de eerste 2 spuiten zitten erin. de koelkast is nu net de kast van een apotheker!!! jeetje wat een spuiten zeg. maar ja is voor een goed doel!! donderdag naar de fertiliteitsarts voor een inwendige echo om te kijken of alles ook echt stil ligt en dan kan ik zaterdag beginnen met stimulerend spuiten. dan moeten er dus 2 per avond in. nou ja we wchten af!! verder alles goed hier??? hebben de meeste kindjes er last van of zijn ze net als lenthe en huppelen ze vrolijk verder? gelukkig maar anouk dat lenthe er geen last van heeft!!
@ Daf: Spannend allemaal zeg. Nu ben heeft begonnen. Hopelijk blijkt donderdag alles te gaan zoals het hoort. Dymph heeft dit keer gelukkig geen last van de warmte. Ze slaapt goed en als ze wakker is vermaakt ze zich prima. Ze kan nog niet zelf zitten dus een badje in de tuin lijkt me nog niks. Komt volgend jaar wel.
hier gisteren weer een Lucrin prik gehaald bij de dokter september nog een en dan ga ook ik beginnen met spuiten elke dag hier ligt ook de koelkast vol met medicijnen Daf: fijn dat de eerste prikken goed zijn gegaan prik jij jezelf of laat je het je man doen? ik ga het zelf doen want mijn man durft het niet ben benieuwd of donderdag alles goed gaat en je zaterdag kan beginnen met de 2 de prik. ik duim voor je dus nog even afwachten
Nou vandaag voor controle geweest. Zaterdag kan ik beginnen met spuiten van de fostimon. Ook moet ik dan de decapeptyl nog door spuiten dus dat betekend 2 spuiten iedere dag voor ongeveer 2 weken. Maar ja voor het goede doel zullen we maar zeggen. Iedereen goed weekend!!!
Suc6 daf met het spuiten. Het ia idd voor een goed doel. Het komt iig dichterbij nu. Hoe is het met iedereen? Hier alles zijn gangetje. Lenthe is in de eenkennige fase beland nu. Die wil alleen mama. Wat lief is natuurlijk maar wel erg vermoeiend hoor zo'n meisje wat 24/7 bij je in de buurt wil zijn.
Ik reageer binnenkort even dames... Lucas nogsteeds last van spruw, gister jarig geweest, en enorm druk zelf met onderzoeken... Er is ook goed nieuws, voor bijna 2 wk geleden voelde ik ineens een puntje in z'n mond en ja hoor inmiddels 2 tandjes onder! Daf en Ginkel, spannend allemaal zeg! Ook ik duim voor jullie beiden.
Voor 2 dagen terug, zijn we ons dood geschrokken... Lucas was de hele avond al niet lekker, en drammerig van het vechten tegen zijn slaap dus ben ik met hem om 10 gaan douchen, en om kwart voor 11 z'n fles, om half 11 deed ik hem een zetpil niet omdat hij koorts had maar echt pijn? Maar waar?... Om 12 uur zijn we naar boven gegaan en heb daar ruim anderhalf uur gewiegd en gelopen met hem, hij werd alleen maar meer overstuur en kreeg naar mijn mening geen lucht meer, liep rood paars aan en heb toen mijn vriend geroepen... Lucas aan hem gegeven, en na dit 5 min te hebben gehad en af en toe naar adem te snakken, dacht ik " ik bel 112 " vriend was ondertussen naar beneden te lopen om met hem in de stoom vd douch te staan (dit was onze allerlaatste optie wat we zelf konden doen )... Was nog niet bij de douch of vriend zegt, zet de douch maar uit want meneer slaapt... Ik weet dus 100% zeker dat het niet de vermoeidheid was, meneer dronk niet, maar grijsde als die z'n fles überhaupt al zag... Het was heel zwaar dat te zien, maar ik hield mezelf voor dat die misschien last van z'n keeltje had door z'n spruw.. De nacht, die hebben vriendlief en ik zittend in bed naast Lucas doorgemaakt omdat we allebei niet meer durfden te gaan slapen... Kan wel zeggen dat ik blij ben dat Lucas nog op onze kamer ligt, het was de bedoeling dit toch gaan te veranderen vanaf m'n verjaardag afgelopen dond.. De volgende ochtend heb ik de dagwaarneming gebeld omdat mijn eigen huisarts als er iets is altijd op vakantie is, we konden pas half 4 terecht, maar achja we waren blij dat we die dag nog terecht konden! Keel, oren en longen zijn door de arts bekeken en geluisterd, maar alles was en klonk schoon! Lucas heeft het nog een beetje gehad maar niet dat echte stikken, mocht dit weer gebeuren moesten we maar gelijk naar de EHBO zei die arts.. Ben nogsteeds echte avond doods en doodsbenauwd dat hem was overkomt.. Kent iemand dit? Zelf al zitten denken aan valse croupe.. Maar ik weet het ook niet meer!
Misschien een koortsstuip???? Verder zou ik het niet weten. Pfff heftig hoor. Hoop dat het niet weer voorkomt. Sterkte met jullie mannetje.
Daf, het gekke is dat hij geen koorts had maar de dagen ervoor wel verhoging en koorts... Hopelijk komt het niet meer voor, hij heeft af en toe nog beetje rare ademhalingen,slikken enz maar voorderest gaat het prima (gelukkig!) Nadeel is alleen nu, dat we Lucas echt niet op z'n kamer durven te laten slapen. Z'n wieg staat naast ons bed.. Fijne avond.
Jeetje Jolanda, wat heftig! Schrikken voor jullie en die arme Lucas. Hopelijk was het eenmalig. Ik snap dat jullie hem nu op jullie slaapkamer houden. Het blijft rustig hier. Wij hebben voor Dymph een doorverwijzing voor de oogarts gekregen. N even afwachten wanneer we verwacht worden. Afgelopen zaterdag hebben we een kinderstoel gekocht. We hadden eigenlijk nog niet verwacht dat Dymph er al goed in kon zitten, maar dit gaat al wel heel goed! Wel fijn met eten geven.
Oh jolanda dat is idd erg schrikken. Ik hoop dat Lucas nu verder rustig blijft en weer zichzelf is en komt het niet meer voor. @daf: Hoe gaat het nu met het spuiten? @Lindedd: Idd de kinderstoel is een uitkomst, en zolang ze goed zit. Het is tenslotte nog maar even tijdens het eten toch! En idd erg rustig hier. Hoop dat het door de vakantie komt maar anders zie ik het somber in. Hier is mama en papa natuurlijk erg trots, kleine/grote Lenthe stapt sinds 2 dagen vrolijk door het huis . Een maandje geleden had ze ook al wat pasjes gezet maar om de 1 of andere reden was ze daar weer mee gestopt, angst denken we. Nu gaat het erg vlot. We gaan maar eens kijken voor een paar echte schoentjes .
Anouk, wat gaat het hard! Zie nu dat je alweer bijna op de 30 week zit... Wat fijn dat met Lenthe alles goed gaat, en ze nu volledig over de "angst" heen is en nu vrolijk door het huis stapt, dat wordt rennen haha! Denk idd dat het hier een beetje bergafwaarts gaat, ben er zelf ook niet zoveel maar heb ook echt even mijn handen vol aan Lucas.. Lucas heeft het nog wel gehad maar niet zó heftig, vriend en ik hebben afgesproken dat Lucas pas naar z'n kamer gaat als wij ons er goed bij voelen... Een moeë mama of papa die snachts bij Lucas zit is ook niet wat denk ik... Een fijne dag meiden, wij gaan een stukje fietsen zometeen het is echt goed weer!! X