Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Wat leuk dat Lenthe nu echt loopt! :)

@ Jolanda: Hoe is het met Lucas? Gaat dat nu goed?

Hier gaat alles goed. Dymph heeft sinds een week een kinderstoel en ze zit er heel goed in. Wel fijn met eten geven. Gaat een stuk makkelijker dan wanneer ze in de wipstoel zit.
    We gaan wel met haar naar de oogarts. We wachten op de uitnodiging van het ziekenhuis. Ben benieuwd of ze er iets mee gaan doen.

2. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Linde wat heeft ze precies als ik vragen mag? Of heb ik er nu overheen gelezen?

Hier gaat het goed, hij heeft het niet meer zo erg gehad als die nacht.
    Ik stap vandaag over na Nestlé voeding, dit leek me het beste na 4 maand Nutrilon te hebben gebruikt. Zijn jullie ook overgestapt op andere voeding en merkten de kleintjes er wat van? Hihi, denk dat deze mama het nog spannender vind als Lucas zelf.

Ik moet morgenvroeg weer met Lucas naar de kinderarts, voornamelijk voor z'n spruw maar ik wil zeer zeker ook alles vertellen van wat er die nacht is gebeurt, maar ook z'n 2e gaatje bij z'n kontje... Pff... Lijkt alsof Lucas overal last van heb wat die krijgen kan maar we hebben zo'n vrolijk manneke...
    Hier een leuke foto weer, en een hele fijne avond,
    Knuf van Lucas.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,1 KB
      Weergaven:
      4
  3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jolanda: Succes bij de kinderarts zo. Ben benieuwd wat hij/zij zegt. Leuke foto! Dymph is ook al zo'n lachebekkie, heerlijk!
    Ze kijken vaak een beetje scheel en heeft waarschijnlijk een lui oogje, vandaar dat we naar de oogarts gaan.

@ Daf: Hoe gaat het met het spuiten?

4. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Lucas is helemaal van z'n spruw af! We kunnen einderlijk zeggen dat meneer zijn flessen niet langer worden beïnvloed door z'n mondje! Af en toe heeft hij nog wat plekjes in z'n mond maar hij drinkt heerlijk z'n flessen leeg! Lucas woog nu 7180 en het gaat verder goed.

@linde, nu wachten op de uitnodiging van het ziekenhuis, hopelijk kunnen jullie snel terecht.

Ik ga even zelf een broodje eten en dan zo een heerlijke fles!
    Een fijne dag

5. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    lindedd ik hoop dat jullie snel bericht krijgen va het ziekenhuis. wel spannend hoor.

yes, yes, yes jolanda eindelijk geen spruw meer en een heerlijk mannetje! mooi zeg hoop dat het zo goed blijft gaan!!
    hebben jullie wel verdiend na zo een start!!!

nou het spuiten gaat goed. morgenochtend weer naar de arts om te kijken hoe de eitjes groeien en dan hoor ik waarschijnlijk ook wanneer de punctie is.
    ben benieuwd. hoop zelf op zaterdag, want zondag hebben we familiedag en daar willen we wel graag heen.
    maar als het niet anders is dan maar zondag. alles voor de beste eitjes!!
    waar spreken we 15 september eigenlijk af? het gaat toch nog wel door hoop ik????

6. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Nou vanochtend laatste echo gehad.
    Maandag de functie en als alles goed is wordt het donderdag teruggeplaatst.
    Heel spannend allemaal.

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Spannend Daf! Ik ga voor je duimen deze week!

8. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Wat ongelofelijk spannend!! Hier duimen we ook allemaal voor jullie.

9. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Nou punctie zit erop. Is me heel hard meegevallen gelukkig.
    En nu.......heel hard duime

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @daf: Oeh het gaat nu echt spannend worden voor jullie. Ik ga heeeeel hard duimen.

@jolanda: Wat fijn zeg dat de spruw weg is.

@lindedd: Benieuwd wat ze gaan doen met de oogjes van Dymph.

@de rest: Hoe is het met jullie?

Hier gaat het zijn gangetje. Lenthe rent vroelijk het huis door, praat alles nu wat we zeggen en krijgt al echt een eigen willetje.

Met de zwangerschap gaat het ook goed, Donderdag groeiecho gehad en hij zit op de dag af op schema. Allles gaat goed.
    Loop nu wel bij de fysio ivm mijn onderrug en ben niet meer zo mobiel maar komt goed.

11. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Nou morgen een terugplaatsing! !
    7 van de 9 eitjes zijn bevrucht.

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Spannend Daf! Fijn dat de punctie meeviel.

@ Anouk: Fijn dat alles goed gaat met de zwangerschap. Dat schiet ook al op hè!

Wij zijn net terug van drie dagen Efteling. Het was erg leuk, maar we zijn wel alle drie gesloopt. 18 September hebben we een afspraak in het ziekenhuis bij de oogarts voor Dymph. Ben benieuwd wat ze zeggen.

13. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Ben zo benieuwd daf ga hard voir je duimen hoor.

lindedd ben ook wel benieuwd wat het zkh gaat zeggen.

Zo winterjasje van lenthe ook weer in de pocket. Babyface Girls jas | kleertjes.com

14. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Daf: 7 van de 9 eitjes bevrucht wat goed zeg dat is best veel worden er ook een paar in gevroren voor een volgende terug plaatsing of niet?

15. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    He hallo.
    Ja van de 7 eitjes waren er 3 goed daar worden er 2 van ingevroren en 4 waren nog iets achter en die beoordelen ze morgen.
    Maar 2 in de vriezer is super!
    Nou en nu wachten..... 12 september mag ik testen.
    Spannend hoor!

16. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Bijna daf!! Ongelofelijk spannend!!

17. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Daf wat super ik ga heel hard voor je duimen dat de beeb zich goed aan je vast houdt. Wat een spannende tijd voor je.

Wij vertrekken vannacht naar Italië, ik ben heel benieuwd wat Finn van de reis gaat vinden. We hebben wel een DVD speler voor hem zodat we filmpje kunnen draaien.

18. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: leuke jas!

@ Labamba: fijne vakantie! Ben benieuwd hoe het met Finn gaat in de auto.

@ Ginkel: hoe is het met jou? Bij jou gaat het volgende maand gebeuren begrijp ik?

@ Jolanda: hoe is het met Lucas? Gaat het weer helemaal goed?

Dymph is volgens mij al een tijdje met haar eerste tandjes bezig. Veel dunne poepluiers en af en toe huilbuien of niet helemaal in haar hum. Hoop dat ze binnenkort eens doorkomen.

19. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Oh daf wat spannend ik ga heel hard voor je duimen en 2 in de vriezer is inderdaad super.
    en hoe voel je je nu?

hier gaat alles lekker moet volgende week voor de laatste lucrin spuit naar de dokter en dan lekker zaterdag met vakantie heb er erg zin in

20. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Lindedd ik begin 4 oktober met spuiten dus ik moet nog even wachten

Deel Deze Pagina