Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Linde, wat klinkt dat gek als je zegt dat Dymph bezig is met d'r eerste tandjes en dat Lucas nu al 2 lange tandjes in de mond heeft..
    Met Lucas gaat het heel goed, en het voelt goed om hem zo te zien!

Daf, Ginkel. Ik duim!!

Labamba, succes met de reis! En enorm veel plezier samen.

2. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey, hoe is het met iedereen??

Daf nog een paar daagjes en je kunt testen. Ik ben benieuwd spannend.

Lindedd: Hoe is het met de tandjes van Dymph? Heeft ze al minder last?
    Lenthe heeft er zonder dat we het in de gaten hadden inmiddels ook weer 2 bij gekregen. Ze heeft er nu 14.

Begint nu erg zwaar te worden, de zwangerschap. lichamelijk zwaarder dan bij Lenthe. 1x in de week fysio en verder zo rustig mogelijk aan doen.
    Donderdag alweer intake kraamzorg.

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: het schiet al op met je zwangerschap! Vervelend dat het zo zwaar is.

@ Jolanda: fijn dat het met Lucas goed gaat!

@ Daf: m'n duimen draaien. Spannend joh!

Dymph heeft sinds gisteren een tandje! We waren afgelopen weekend weg met m'n stiefvader en m'n zus en haar vriend. Toen had ze er wel last van en dat is nu helemaal over :).

4. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Daf. Spannend!!! Ik ben enorm aan het duimen!!!

Anouk, voor jou wordt het nu ook steeds spannender, intake kraamzorg... Het komt erg dichtbij allemaal! Al bezig met kinderkamertje geweest?

Hier gaat het dus nogsteeds heel goed! Heb zelf voor 2 bijna 3 week terug mijn arm goed verrekt en heb hier nog redelijk last van, rustig aan blijven doen.

Ik ga me kleine man laten douchen met papa, en dan een lekkere fles en naar bed.
    Doen jullie allemaal rustig aan?

Groetjes,

5. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Oh, en Linde...
    Wat leuk een eerste tandje! Ik ben druk aan het wachten op de volgenden maar denk dat wij voorlopig nog op 2 tandjes staan hihi

6. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Daf en hoe was de test?

Wij zijn weer terug. We hebben het echt super gehad en ook de reis is heel goed verlopen. Finn vond het echt helemaal geweldig allemaal.

7. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Fijn labamba dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Weer terug in het koude kikkerlandje.

8. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    He meiden,

Hier ook weer eens een berichtje van mij. T is te lang geleden, i know... Weet niet goed waarom eigenlijk. Lees wel altijd mee, maar moet eerlijk zeggen dat ik in een ander topic meer meeschrijf. :) shame on me...

Maar goed, Daf moet de laatste tijd veel aan je denken! Hoop dat morgen de test eindelijk positief voor je is. Ik duim in ieder geval volop voor je. Hoe voel je je?

Ginkel, hoop dat voor jou ook snel een positieve test in je handen ligt! Het balletje rolt!

Anouk, wat gaat je zwangerschap snel!! Jee alweer je laatste trimester in! Ondanks dat het zwaar is, lekker genieten meid!

Labamba, fijn dat je vakantie goed gelukt is! Fototje?? :p

Jolanda, het houd niet op bij jullie he. Hoop dat het snel beter gaat met je. Heeft lucas die plek nog op zijn billetjes?

Linde, fijn dat het tandje er eindelijk is. Kan soms lang duren....nu op naar de volgende :D

Hier gaat het op zich lekker. Robine gaat als een speer. Tijgeren, kruipen, optrekken, kletsen, zitten, twee tanden. En dat alles binnen een paar weken. Nu ook erg eenkennig. Lastig, maar soms ook hartverwarmend hihihi. Wel enorme luieruitslag. Nu een zalfje voor gekregen. Hoop dat het werkt.

Misschien leuk als iedereen weer is een fototje van de kids plaatst??? Hier in ieder geval 1 van mijn allerliefste meisje:

9. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Lieverd wat een schatje.
    Hier helaas negatief getest.
    Nu wachten tot ik ongesteld wordt en dan op naar een cryo terugplaatsing.

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    He daf wat vervelend zeg! ik had het je zo gegunt na al die tijd.
    Wanneer is de volgende cryo terugplaatsing?
    Hoop dat je snel ongesteld word en verder kunt.

11. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    En dit is mijn meissie nu. Het is een echt meisje meisje!! pop gaat overal mee naar toe dus ook op de fiets!!

12. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Nou mijn kleine draak kennen jullie al wel... Maar hier toch even een fototje haha, omdat ik er niet genoeg kan maken én verzamelen!!

Ik weet ff niet wie het vroeg, maar de plek bij Lucas z'n billetjes is zo goed als weg en we hebben besloten toch geen verder onderzoek te doen, mede omdat de arts geen doorbloeding er in vond.

Wat een mooie kiddies hebben jullie, echt..

Daf, potverdikke.. Ik, en ik denk iedereen hier, gunt jou en Ginkel dit zo.. Hopelijk is het de volgende ronde raak, we houden moed toch!?!

Deze foto is overigens vanmorgen gemaakt, hiervoor had hij bijna de slappe lach toen die zichzelf zag haha....

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,9 KB
      Weergaven:
      4
  13. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Hè Daf wat balen :(. Hopelijk komt je ongi snel en is het de volgende ronde wel raak.

Hier een foto van Dymph met de Klaas Vaak slaapmuts op in de Efteling:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,7 KB
      Weergaven:
      3
  14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Wat een mooie kindjes meiden, lindedd een echt meisje en jolanda een lekkere stoere bink.

15. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Jullie hebben echt schatjes van kinderen om te zien! !!

16. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Daf wat balen voor je :( . Al ongesteld geworden dan?? En wanneer mag je weer?

17. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    He hallo dames, heb ff een inzak momentje.. Lucas is gewoon al bijna 6 maand, een half jaar! Wat klinkt dat lang, en lijkt het kort geleden...
    Er is zoveel gebeurt, de eerste maanden, dat ik me eigenlijk besef dat ik nu pas kan genieten en dat klinkt zo ontevreden, en schaam me dood dat ik zo denk, maar wou dat ik even de tijd kon terug draaien.. Nou, genoeg geklaagd!
    Mooie kindjes hebben jullie..

Daf, ik begin nu alvast met duimen draaien, nieuwe moed, nieuwe ronde. Knuff ;)!

18. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Ben al ongesteld, maar was beter om de volgende ongi af te wachten. Je hebt natuurlijk wel veel rotzooi in je lichaam. Ff maandje rust was beter.
    Nu eerst de eitjes uit de vriezer opmaken. Hoef ik niet voor te spuiten.
    Ben heel benieuwd.
    Jolanda kan me er wel iets bij voor stellen dat je nu pas geniet na zo een rot start.

19. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @jolanda: Idd lekker genieten hoor!!

@daf: Kan me voorstellen dat je even de "rotzooi" uit je lijf wil maar nu hoef je iig niet te spuitem.

Nog 2 dagen werken, vandaag en vrijdag nog en dan is het eindelijk klaar. Ik ben momenteel echt mijn tijd aan het uitzitten nu. Heb zo'n last van mijn rug dat ik letterlijk liever zit dan sta of loop. Gelukkig hebben ze er begrip voor op mijn werk.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Pffff ik kan niet wachten totdat het zover is. Heb momenteel zo'n pijn in mijn bekken/rug. Bij het opstaan en het lopen doet het zo'n zeer elke keer. Als dat zo nog 6weken door moet weet ik niet of ik dat wel vol ga houden hoor.

Geen idee ook of dit nu bekkeninstabiliteit is? Pffff sorry moest ff klagen.

Hoe is het hier verder moet iedereen?

Deel Deze Pagina