Spannend voor je vandaag Ginkel! Ik zal voor je duimen. Jolanda, voor jou ook spannend, weer de eerste echo. Ben heel benieuwd hoever je bent.
nou ginkel ik denk dat het er op zit. tenminste bij ons doen ze de puncties al optijd in de ochtend. hoop dat het goed verlopen is en dat ze voldoende eitjes hebben kunnen oogsten. ik mag zaterdag weer naar zwolle voor een cryo terusplaatsing. vrijdag middag tussen 3 en half 5 krijgen we te horen of het ontdooien goed is gegaan en of we inderdaad een terugplaatsing hebben. morgen ook wel een spannende dag voor jullie ginkel. dan krijg je te horen of er celdeling plaats vind en of er dus een poging kan plaats vinden. toch?? ik zal heel hard voor jullie duimen ginkel.
nou jolanda??? hoe ging het? zag het er goed uit? lijkt me toch wel spannend zo een eerste echo. hoe lang ben je al zwanger volgens de echo????
Volgens de echo ben ik 6 week en 2 dagen, ik plaats nog geen banner omdat het over 3 week weer wordt bekeken. Het was heel spannend, houd niets binnen, dus dit is zo'n andere zwangerschap.. De echoscopiste zei dat ze wel begreep dat ik dacht aan een tweeling, maar dit was nog niet goed te bekijken nu. Mooi hartje zien kloppen. Ben enorm benieuwd naar jullie berichten daf & Ginkel! Flink aan t duimen hier. Ik duik m'n bank op, Liefs
De punctie is goed gegaan door het roesje weinig van gemerkt voor ik naar huis ging kwam de verpleging vertellen dat ze drie eitjes gevonden hebben nu wachten tot donderdag dan wordt ik gebeld over de bevruchte embryo's en dan donderdag terug plaatsing dus weer spannend. Daf voor jou ook weer spannend ik duim voor ons allebei Jolanda wat fijn dat de echo goed was
Grappig winkel hoe anders het overal gaat. Wij hadden ook op maandag de punctie, wij werden op dinsdag gebeld of er verdeling was en toen werd ook gezegd toelaat we op donderdag de tetugplaatsing hadden. Dat jij nog zolang in spanning moet zitten is wel balen. Succes in deze dagen!
Spannend ginkel. Ik zal voor je duimen. Wat leuk Jolanda! Altijd fijn als je een kloppend hartje ziet. Geniet van je zwangerschap. Anouk, hoe is het met jou? Hou je het allemaal nog een beetje vol? Hier alles rustig, nog steeds volop aan het solliciteren maar tot nu toe overal afgewezen. In augustus heb ik trouwens in de 3e ronde gezeten voor de Primark die in november nieuw geopend wordt in Eindhoven. Helaas zelfs daar nog afgewezen Had niet verwacht dat ik zo lang thuis zou zitten. Heb nog tot volgend jaar 1 april ww uitkering dus we hopen op het beste.
Pfff sanne schiet niet echt op zo. Wat balen dat je overal wordt afgewezen. Ik hoop toch dat je snel wat vind. Zal voor je duimen.
Ik heb vandaag op mijn trouwdag een k**t bericht gekregen en is geen bevruchting opgetreden dus ook geen terug plaatsing vandaag nu eerst weer naar de dokter hoe nu verder ik ben echt heel verdrietig en boos
Het getver Ginkel wat een naar bericht! Snap dat je daar boos en verdrietig onder bent . Wanneer moet je naar de dokter?
dank voor jullie lieve reacties wanneer ik naar de dokter moet weet ik nog niet moet krijg een afspraak thuis gestuurd maar eerst wachten op mijn ongi
Als ik jou verhalen allemaal zo lees gaat het bij jullie arts zo omslachtig. Toen ik belde dat ik niet zwanger was, moest ik wachten op een volgende ongi en kon daarna zelf bepalen wanneer ik weer zou bellen voor een volgende poging. Allemaal veel meer vanuit ons en minder vanuit hun. Misschien komt dat ook wel omdat je hier naar een fertiliteitskliniek gaat en niet naar het ziekenhuis. Nou ja in ieder geval vanaf deze kant een dikke knuffel als troost.
Daf: veel succes vanmiddag ik hoop voor je dat dit een plakkertje is ik denk ook dat het anders gaat dan bij jou. ik moet naar de dokter om te bespreken hoe ze het bij de volgende poging anders gaan doen of dat het ICSI wordt of dat ze mijn eitje van de harde schil gaan ontdoen anders dat ik denk ik niet terug hoeven komen. Anouk: hoe is het bij jou alles nog rustig