Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Haai allemaal! Ik ben er ook weer :) Hihi heb wel meegelezen maar had niet de tijd om te reageren. Sorry.
    Het gaat nu super met Levi en zijn helmpje! :D Hij heeft er sinds vorige week dinsdag een mutsje onder en nu gaat het echt super goed. We moesten nu gaan kijken hoeveel Levi een helmpje accepteert maar het gaat zo goed dat we eigenlijk weer op de 23 uur zitten :) Ben blij!
    Volgende week hebben we de meting en morgen weer naar het cb.
    @ Anouk, ai vervelend is dat he, als ze tandjes krijgen... Levi heeft er al 6 :$ Haha. Wij hebben daarvoor een middeltje gebruikt en dat werkte echt super goed. Levi had er ook onzettend last van dat hij ook niet meer wilde gaan slapen enz. Dat kun je met een wattenstaafje op het pijnelijke tandvlees doen en dan verzacht het. Misschien een tip voor jullie?
    Hihi leuk he dat tijgeren? Hihi hier in huis is ook niks meer veilig. Al meerdere keren heeft Levi het bakje water van de kat omver getrokken en dan vind hij het leuk ook nog om daar zelf met de handen in de spatten en alles nat te maken haha. Wel super leuk he dat ze zo vooruit gaan. Kleintjes worden nu groot...
    @ Lieverd, het begint nu echt spannend te worden. Ben zo benieuwd wanneer het gaat gebeuren hihi.
    @ Linde, spannend morgen de liggingsecho. Hopen dat het kindje goed ligt. En geniet dadelijk met 100% van je verlof!
    @ Labamba, jeetje Finn alweer bijna 1 jaar... waar blijft de tijd.
    @ anoniemz, wat balen zeg dat jullie de sleutel later hebben gekregen... :x Doe jij het wel rustig aan? Goed aan jezelf denken het meis?
    Nou hier is alles ook lekker in de kerstsfeer en we hebben zo'n leuke kerstkaart gemaakt. Zal er wel fftjes een fototje van plaatsen. Hij is gister gemaakt en nu hopen dat ze optijd klaar zijn haha maar dat is meestal wel bij de kruidvat. Wij worden iig helemaal blij als we hem zien :)
    Onze Levi zit trouwens een nieuwe fase... de scheidingsangst/eenkenningheid fase... als hij savonds naar bed gaat, vind het omkleden allemaal prima maar zodra wij de kamer uitlopen is het niks anders als huilen. En hij wordt vort ook wakker tussen 22.00 uur en 01.00 uur... zou dat erbij horen? Hebben al allerlei tips gelezen op internet hoe je hier het beste mee om kunt gaan en dat zijn we sinds gister gaan proberen. Kan nog niet echt melden dat het beter gaat... ach ja tis maar een fase en dat gaat ook wel over...
    Oeps... wat heb ik veel geschreven en veel over mezelf... schaam :)
    Maar hoe is het verder met iedereen?
    Fijne avond allemaal, wij gaan slapen!

2. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Oja, hier is de kerstkaart :) Wat een lekkerding he? Smelt.

3. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Sanne wat een schatje!!!

Hier meiden zijn mn vliezen gebroken! Whaaaaaaa!!!!!

4. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Lieverd86, hopen dat het rap gaat nu!!!!!!!!!!succes voor als je het niet meer gaat lezen!!!!!!

jee dames,ik kom wéér klagen,vannacht wakker om 2u van de enorme kuitkrampen, om half 5 mijn telefoon die leeg was die me wakker maakte, om half 7 onze zieke buurman op de wc gehoord en na weer iets in te doezelen maakte onze kleine man me schoppend wakker om 8 ...was er klaar mee en uit bed gegaan en tot mijn grote verbazing vertelde mijn vriend dat onze lieve hond (8jr) verschrikkelijke opgezwollen lymfeklieren had in zijn keel...toen ik onze eigen dierenarts belde kregen we te horen dat we ons maar geen zorgen hoefde te maken maar het zat mij niet lekker dat die hond zo liep te slikken en er zo`n last van had dus eind van de middag heb ik besloten een andere dierenarts te bellen, die heeft ons ingepland voor morgenvroeg...ze verwachte een grote ontsteking of misschien Hodsgin en wou ons daarom ook zo snel mogelijk plaatsen.... we hopen natuurlijk dat we goed nieuws krijgen maar ook dit zal een rot nacht worden wat betreft slapen!

Wens jullie een goeie nacht...ben wat slapen

liefs

5. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    eneeeuh, sanne84, wat een onwijs lieve gezellige kerstkaart! en wat een leuk idee! tip: bewaar er eentje voor jullie zelf voor later..altijd leuk

en nu echt mijn bedje in hoor
    knuffel

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Lieverd: Spannend!! Hopelijk zet de bevalling goed door. Succes!

@ Sanne: Wat een ontzettend leuke foto!!! En wat fijn dat het nu zo goed gaat met het helmpje. Hopelijk duurt het slaapprobleem ook niet zo lang meer.

@ Jolanda: Veel succes bij de dierenarts vandaag. Goed dat je naar een ander bent gegaan. Hopelijk valt het mee.

7. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Vanmorgen bevallen van een dochter! Verhaal volgt nog!

8. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    lieverd gefeliciteerd!!! hoop dat het allemaal goed is gegaan!!

9. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Lieverd, van harte met jullie dochter!lekker genieten en wij kijken naar je verhaal uit!!

Nou... Ik ben blij dat ik naar een andere dierenarts ben geweest want onze Simba heeft wel degelijk opgezwollen keellymfeklieren...ze vond ook een bult in zijn hals aan de linker kant die die niet aan de rechter kant had zo groot als een spruit en baarde haar meer zorgen als (hopelijk een ontsteking)... Simba heeft nu een antibioticakuur voor 10 dagen en we starten vandaag dan is hij er op zijn verjaardag mee klaar, het moet na die 10 dagen wel geslonken zijn anders wil ze bloed en lymfeonderzoeken verrichten en denkt ze aan leukemie. Dit wil ze nu nog niet benoemen omdat ze van een ontsteking uitgaat...laten we het hopen...maak me toch zorgen hoor!

Wat fijn dat het hier allemaal goed gaat zeg!

10. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Lieverd gefeliciteerd!!! En wat een bijzondere datum 12-12-12 :)

@ Jolanda: kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk worden jullie snel gerustgesteld.

11. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Lieverd, GEFELICITEERD!! Is alles goed gegaan?? Ben benieuwd naar je verhaal en hoe ze heet natuurlijk hihi! Geniet van je kleine meisje! En idd, een hele bijzondere datum, 12-12-12 :)
    @ Jolanda, ik geloof dat je je zorgen maakt... veel beterschap met Simba.

12. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Jeee ik heb het gewoon gemist. Gefeliciteerd lieverd!!!!!!!!! Hoop dat alles goed is gegaan. Ben ook erg benieuwd naar het verhaal en de naam!! Geniet de komende tijd en laat jezelf lekker verwennen nu.

@Jolanda: Sterkte en suc6 met je hond. Beterschap.

@sanne: Fijn zeg dat het helmpje eindelijk goed zit. Hopen dat het zo blijft. Ene geeft niets hoor dat hele verhaal. Ik lees het iig graag. En de andere waarschijnlijk ook :D
    Wat een poepie van een zoontje heb je zeg. Wat een leuk kaartje zeg.
    Ik heb gewone kaartjes gekocht en heb ze vandaag geschreven. Maar ik ben van plan om er met vingerverf een handafdrukje van Lenthe op te zetten. (nou iig bij de belangrijkste kaartjes, want ik denk niet dat Lenthe het geduld heeft om alle kaartjes te doen hihi:D)

13. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hihi thnx Anouk. Wij zijn ook erg trots op hem :) dat is ook een super leuk idee om een handje in de kaartjes te zetten. Haha ik kan het goed begrijpen dat Lenthe niet het geduld heeft om alle kaartjes te doen hihi.
    Vandaag naar het cb geweest met een ontzettend ziek kindje... Och gerrum... Met Levi was verder wel alles goed, groeit goed. Is nu 74 cm 9,5 kilo schoon aan de haak. Maar jeetje... Vanochtend was hier dikke pret in huis. Levi wilde helemaal niks, geen fruit, geen pap en hij bleef maar huilen... Toen pakte ik hem uit de kinderstoel en hoppa daar kwam een hoop slijm uit... En de halve fles die hij om 7 uur had. gehad. Zo zielig... Hij is toch ziekjes nu. Toen wij hem in bed legden had hij 38c. Echt zo zielig want zo kennen we hem niet :( hoop dat er gauw beter gaat met hem.

@ lieverd, hoe gaat het meid? Lekker aan het genieten van je kleine meisje? Hihi je laat ons lang in spanning zitten met de naam en je verhaal. Geniet lekker van je kraamtijd meis! Dikke knuffel.

14. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Nou ben weer een beetje boven jan! De bevalling ging super snel, lees 6 uurtjes vanaf de eerste controle van de vk. Met 4 cm ontsluiting naar het ziekenhuis gegaan en tijdens die rit gingen de weeen gewoon door! 2 uurtjes na de eerste controle al 7 a 8 cm ontsluiting en onder de douche de laatste opgevangen. Jeetje wat heftig was dat zeg! De laatste halve cm op bed opgevangen en die was zwaar. Om 05.00 mocht ik persen en om 06.01 is onze dochter Robine geboren! Vanacht goed doorgekomen. Ons meisje was wel misselijk van nog vruchtwater en heeft gister niet veel gedronken. Vanmorgen wel goed aan de borst! Ik niet helemaal ongeschonden eruit. Ik heb 3 hechtingen aan de binnenkant van mn schaamlippen. Maar al met al een goede bevalling als ik er nu op terug kijk! (al heb ik tijdens het persen wel geroepen dat het niet past!)

15. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Wat een geweldige mooie naam Lieverd! En wat fijn dat het al met al toch snel is gegaan.. En nu lekker gaan genieten met jullie lieve kleine meisje!

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Fijn Lieverd dat het zo goed gegaan is zeg! Je hebt een beetje dezelfde bevalling gehad als ik. Ik had ook binnen 4 uur volledige ontsluiting. Alleen heb ik 3 uur moeten persen.

Geniet de komende tijd van je meisje. En wat een mooie naam trouwens.

Ik ga snel naar mijn meissie want die wil weer eens niet slapen :(:p

17. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Lieverd: fijn dat het allemaal goed is gegaan. En wat een mooie naam! Geniet ervan met elkaar!

Gisteren liggingsecho gehad en alles zag er goed uit. Ze lag al mooi ingedaald en qua groei zat ze ook goed op schema. Heb alleen geen mooie echofoto dit keer omdat ze d'r handje niet voor d'r gezichtje weg wilde halen. Daarom kregen we een foto mee van haar voetje :D.

18. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Fijn dat je echo goed was. Jammer dat je dit keer geen foto hebt.

19. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    lieverd mooie naam!!!!!
    geniet van elkaar.

20. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Jeetje gewoon gemist, Lieverd van harte gefeliciteerd en wat is het rap gegaan zeg. Een prachtige naam trouwens.

Deel Deze Pagina