Woehoeoeoeoeo geweldig daf, GEFELICITEERD!!!!!!! Eindelijk voor jou ook zover. Geweldig. Geniet ervan het is je echt gegunt.
Dank je anouk. Is nog wel beetje onwerkelijk maar dat zal wel komen. Morgen de kliniek maar eens ff bellen. Benieuwd wanneer eerste echo is
Dat onwerkelijke zal nog wel ff blijven hoor! Benieuwd wanneer je de echo hebt. Misschien wel iets eerder dan de reguliere omdat je natuurlijk in het traject zit. Blijf je nu bij de gyn?
Geen idee volgens mij krijg je met 6 weken en 9 weken een echo. Als alles dan goed is ga je volgens mij gewoon naar de verloskundige. Maar zeker weten doe ik het niet. Zal het wel horen
JAAAAAAAA YESYESYESYESYESYES!!!!!!!!!! (doet vreugdedansje door de kamer) Ben zo blij voor jullie, zo ontzettend gegund!!!! Gefeliciteerd! En dat tweede streepje is niet vaag hoor, die is duidelijk zichtbaar! YES YES YES DAFIS ZWANGER!!!!
Jaaa!! Geweldig!! Doet ook een vreudesdansje!! Ik denk, ik spiek nog even want ben wel benieuwd, en ja hoor!! En de 2e streep is al aardig dichtbij, bij m'n eerste en Lucas z'n zwangerschap waren het hele lichtje streepjes, pas deze zwangerschap dat die ook zo donker was met bijna 4 week!! O wauw!!! M'n vriend komt zo terug, en denk dat we namens ons beide wel kunnen zeggen ' gefeliciteerd! ' Laat ons gauw meer weten!!
Ik ben een tijd geleden gezegd dat ik gauw bijpraat, dat ga ik dus nu maar eens allemaal typen... Lucas heeft een bultje op z'n teen en daarmee werden we doorgestuurd naar de kinderarts omdat het te lang duurt en qua lopen maakt het consultatiebureau zich nu zorgen omdat we niet weten of het hem "pijn' doet, of het knelt of wat dan ook. Nu heeft de kinderarts ons doorgestuurd naar de Dermatoloog en daar zijn we vorige week geweest, ze ging hardhandig met Lucas om, en ging met een liniaal hard over de bult heen om zo een blaarvorming te maken... Gevolg nu een hele blauwe teen... Uiteindelijk is het een Mastocytoom, en dat houd in dat het een ophoping is van mestcellen, wat mestcellen doen, hoe ze zich verdelen dat weten ze niet. 1 ding is zeker, meerdere kindjes krijgen het en het ontwikkeld zich in de eerste levensmaanden en vaak verdwijnt het in volgende jaren. Nu wil ze sowieso nog niets gaan doen, maar over 5,5 maand neemt ze een kweekje af, zekere voor het onzekere en als hij er daadwerkelijk last van heeft zal het moeten worden weggehaald. Dat is dat haha! Vanmiddag zijn we op controle geweest bij de verloskundige, het viel ons vd week op dat ik wel al echt een "buik" krijg. Ik heb de afgelopen weken heel wat misselijkheid gehad maar mag nu op een enkele dag na niet klagen, de afgelopen 2-3 week had ik erg veel buikpijn. En begon tot eind vorige week erg te twijfelen of alles wel goed zou zijn... Nu voelde de verloskundige vanmiddag aan m'n baarmoeder en die zat bijzonder hoog, dit verklaart natuurlijk m'n buikpijn! Ze vroeg me of ik zeker wist dat ik niet verder zwanger was, maar dat zou niet kunnen aangezien ik al 2 echo's gehad heb... Toch? Ik hoefde me geen zorgen te maken in ieder geval, maar er was wel een zorgmakend onderwerp, althans voor mij... Omdat ik van Lucas al erg vroeg met ontsluiting en wee activiteit liep, moet ik nu vanaf week 20 erg rustig aan doen, bij 20 en bij 24week wil ze m'n baarmoederhals meten om te bepalen of ik onder de verloskundige kan blijven staan of toch voor de andere weken naar de gyn moet. Ik hoop, dat ik bij de praktijk kan blijven.. Maar iets in m'n gevoel, dat zegt, dat dit wel eens niet zo mazzel hoeft te zijn en ik het dus nog tot 38 week red... Denk toch weer enige twijfel of ik alles goed doe, of wij het goed doen, etc etc etc! Haha... Nou, ik hoop dat het met jullie bengels en prinsesjes goed gaat, Ik smikkel m'n kip op en dan ga ik zo heerlijk de bank op. Fijne avond! Oh en daf, We zijn heel blij voor jullie, het is jullie zó gegund!
Jaaaaa Daf!!! Wat een fantastisch nieuws!! Nu inderdaad een onwerkelijke tijd met veel afwachten. Hopelijk over twee weken dan al je eerste echo.
YES!!!! Wat is dit je ontzettend gegund Daf!! Echt super gefeliciteerd meid! Wat ben ik blij voor jullie. Dikke knuffel
Oeps 1 dagje te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd lieverd met de verjaardag van jullie kleine meid! Hebben jullie een fijne dag gehad? Spannend Daf. Hoop dat alles goed is.
oeps ben ook een dag te laat maar alsnog gefeliciteerd met jullie kleine meid Lieverd Gefeliciteerd Daf ik hoop dat alles goed blijft gaan Nu ben ik de laatste in de rij hier gaat alles lekker ben bezig met een re integratie traject om weer aan het werk te gaan en even niet met het ziekenhuis bezig te zijn.
Klopt dan ben ik ruim 7 weken, moest eigenlijk eerder maar de kliniek zit dicht vanaf 21 december tot en met 1 januari. Vandaar...
Ginkel hoop dat je snel werk vind wat je ook nog leuk vind en dat de volgende icsi voor jou ook raak is. Beetje afleiding is mischien niet verkeerd nee. Ik duim voor jou!!!!
Meiden, wilde dit toch even met jullie delen. Ben zo blij Haha nee ben niet zwanger Maar ik mag 2 januari op sollicitatiegesprek komen! Eindelijk na al die tijd. Ben zo ontzettend blij en dat terwijl ik nog niet eens aangenomen ben haha. Mijn dag kan niet meer stuk Hihi. Ginkel, ik,blijf ook voor jou duimen.
Dank jullie wel dames voor de felicitaties! Robine heeft twee topdagen gehad en is gruwelijk verwend hahaha Had zelf een nijntjetaart gemaakt met een kleine meptaart voor Robine. Dat was interessant hihi! Hieronder nog ff een foto. Sanne wat fijn dat je op gesprek mag komen! Hoop voor je dat het wat mag worden!!! Daf hoe is het met je? Voel je je al zwanger of is het nog steeds onwerkelijk