Helaas........ . Wel een vruchtje maar geen hartje en dat had nu wel gemoeten. Nu maar wachten tot het vanzelf loskomt.
@ Lieverd: Ja ja, ben al druk . Cadeautje is gekocht, uitnodigingen verstuurd. Ben van plan zelf een mooie taart te maken. Maandag ben ik zelf jarig, dus dan maak ik vast een proeftaart. Heb er wel zin in.
Daf, wat ongelofelijk k.t, kan er niets anders van maken...een knuff van hier.. Hier ook niet zo veel aanwezig aangezien ik onder begeleiding ben van een bekkentherapeut ben en soms krom sta vd pijn. Moet erg rustig aan doen anders is het vrijwel zeker dat ik zo de 37 weken niet ga halen. Vanaf 20 weken zal ik elke week gecontroleerd worden op ontsluiting en weeactiviteit.. Het zal vast pittig worden, en zie er erg tegen op! Lucas heeft een andere ledikant, commode en kast gekregen en de 2e kleine spruit zal de eerste tijd bij ons moeten bivakkeren (wat ik helemaal niet erg vind) haha. Daarna maar kijken of ze eventueel samen kunnen. Wens jullie een hele fijne avond, Liefs,
@daf, hoe is het met je? @limdedd, nog gefeliciteerd, ik zie dat je gister jarig was. En wat een leuke foto zeg! Vandaag is Wess een ochtenden wennen op het kdv samen met zijn grote zus. Was wel weer spannend zeg. Maar nu wel even een rustig ochtenden voor mezelf. Volgende week dinsdag weer aan het werk.
Lindedd gefeliciteerd nog!!! Hier gaat het zijn gangetje. Wachten tot ik "ongesteld" wordt. Pfff wat duurt dat lang. Nog nooit zo graag ongesteld willen worden.
Linde een beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en wat een schattige foto. Was er de vorige keer vergeten op te reageren. Daf, een hele dikke knuffel vanaf hier. Anouk, wat een heerlijk manneke. Mijn gesprek van de vorige keer is goed gegaan. Ik kan jullie mededelen dat ik een baan heb ben mega blij. Wanneer ik precies ga beginnen weet ik nog niet. Moet eerst de kinderopvang regelen voor Levi. Ti's iig voor 24 uur. Echt fijn. 3 dagen werken en de rest lekker bij mijn boefje. Heb veel zin om weer aan de slag te gaan.
Sanne, wat goed dat je bent aangenomen. Gefeliciteerd! Anouk, wat een lekker bekkie! Daf, al 'ongesteld'? Hopelijk duurt het niet te lang.
Nee helaas nog niet. Donderdag moet ik weer terug en als dan nog niet op gang is, dan medicatie. Wauw sanne gefeliciteerd. Wat ga je doen????