Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Spannend ginkel! Duim voor goed nieuws!

Mn meisje morgen de 14mnd prikjes, niet leuk......

2. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Ginkel ik duim voor je!!!!

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Duimen draaien ook hier voor je ginkel.

4. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Oh yeah ik ben zo blij er zijn 3 embryo's ontstaan en heb vanmiddag om 15.30 de terugplaatsing dus dat duimen van jullie heeft allemaal geholpen en bedankt voor de lieve woorden

5. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Oh yes yes yes ginkel!!!!! Zo blij voor je!! Hoeveel word er teruggeplaatst of is dat er altijd maar 1? Succes vanmiddag!

6. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Dan ga ik nog een keer duimen!!!! Voor vanmiddag.

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Spannend Ginkel! Ook hier draaien de duimen.

Hoe is het met de prikjes gegaan Lieverd? Heeft ze er veel last van?

8. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    O yes ginkel wat mooi!!!!!!!!!
    Ik zal nu heel hard duimen dat ie blijft zitten

9. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Linde, de prikjes waren drama, wat een verdriet! Maar ja ze had nergens zin in. Niet in meten, niet in wegen, wilde de blokjes niet aanpakken en deed alles weer in het bakje, wilde de bal niet gooien/rollen, wilde niet nagekeken worden hihihihi draakje ;) t was allemaal 'nenenene' en dikke tranen. Tja en dan die prikjes nog......arm popke. Maar ze zitten er weer in en voorlopig is ze eraf! Nu hopen dat ze geen reactie krijgt, dat is over 5 a 10 dagen...

10. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Lieverd er is er bij 1 terug geplaatst bij de derde punctie dan worden er 2 terug geplaatst
    he wat vervelend dat de prikjes een drama waren.

Daf dank je dat je voor me wil duimen hoeveel cellig was jou embryo toen die terug geplaatst werd?
    en hoe gaat het verder met jou?

11. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    Mijn eerste en tweede embryos waren volgens mij 4 en 5 cellig de derde was de beste maar weet niet meer hoeveel precies

12. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    daf dank je wel hoe is het nu met jou?

hier gisteren telefoon gehad dat er nog 1 ingevroren ging worden die andere was niet meer door gegroeid. af en toe wel wat krampjes maar dat zal er wel bij horen denk ik nu wachten tot begin maart dan mag ik testen.

13. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Oh wat spannend ginkel! Ik ga ook heel hard duimen voor je.
    Dankje voor de tips daf en Jolanda. Het wordt er helaas niet beter op... Al zou je dat wel verwachten. Het afscheid is nog steeds een groot drama. We blijven hopen dat het straks beter gaat.

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Spannend Ginkel! Hoop zo voor jullie dat hij lekker blijft plakken.

Sanne wat vervelend dat Levi zo'n moeite heeft met het afscheid. Maar wel logisch als je een jaar lekker bij hem thuis bent geweest.
    Gaat hij naar het KDV of naar andere oppas?

15. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ja is ook heel logisch. Toch had ik stiekem gehoopt dat hij het gewoon leuk zou vinden. Hij gaat 2 middagen naar de opvang en de rest bij opa en oma. Maar zelfs bij opa en oma vind het op niet leuk terwijl dat nooit is geweest. Hopen dat hij gauw door heeft dat ik ook weer terug kom.

16. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Spannend ginkel. Ik blijf voor je duimen hoor!

@sanne, wat vervelend dat Levi zo moeilijk afscheid kan nemen van je. Ik hoop /denk dat het echt een fase is. Lenthe heeft het een aantal weken geleden ook een tijd gehad. Zomaar uit het niets. Ze wilde niet naar het kdv en ze voelde zich niet prettig bij bekende en was ook ineens erg verlegen. Ze snel als het op kwam zo snel is het ook weer weggegaan. Soort verlatingsangst denk ik.
    Hoop dat je keeltje zich snel weer fijn voelt.
    Wel fijn dat je eindelijk weer aan het werk kan.

@lieverd, dat waren ook vervelende prikken ook hoor. Lenthe had er toen na 5 dagen erg veel last van. Daarna was alles weer prima.
    Maar robine is er gelukkig een langere tijd vanaf nu.

@daf, hoe is het nu met jou?

@labamba, lees je nog wel eens hier? Hoe is het met je? En met je kereltje? Ook alweer een echte peuter nu?

Ik lees alles wel hier hoor maar heb met 2kleintjes weinig tijd om te reageren. Phoe het valt me wel zwaar hoor.
    Lenthe word over 1.5 maand alweer 2 en Wess is nu 3.5 maand en mag over een paar weekjes alweer aan de fruit hapjes. Wat gaat de tijd toch snel.
    Gelukkig groeit hij prima en het is een heerlijk mannetje dat alles prima vind. Huilt alleen maar als hij honger heeft of slaap heeft. Als hij dan in zijn bedje word belegt dan slaapt hij binnen 5 min.

Fijne avond.

17. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Anouk: Fijn dat alles goed gaat met je kindertjes! Geloof best dat het veel werk is twee van die kleintjes.

@ Sanne: Hopelijk gaat Levi snel wennen aan de nieuwe situatie. Sterkte.

Zie in m'n handtekening dat Dymph vandaag 1 jaar, 1 maand, 1 week en 1 dag oud is :D.

18. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Meiden, ik heb even een vraagje. Ik heb net een brief thuis gehad van bevolkingsonderzoek. Omdat ik in september 30 word. Er staat in die brief dat je dit niet hoeft te doen als je een operatie aan je baarmoeder hebt gehad. Geldt dat ook als je een keizersnede hebt gehad of is dat weer wat anders? Haha ik heb hier natuurlijk weinig zin in...

19. ginkel78

ginkel78 Actief lid

20 feb 2011
    301
    0
    0
    Debiteuren Beheer
    Utrecht
    Sanne84 volgens mij hoort een keizersnee niet onder het begrip operatie baarmoeder en ik zou zelf wel gaan omdat ze alleen maar controleren of je geen baarmoederhalskanker heb maar dat is mijn mening

20. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ginkel, dankjewel. Ik weet het inmiddels al. Het behoort idd niet tot een operatie aan je baarmoeder. Ik ga dit wel doen ja.

Deel Deze Pagina