Anouk, ik zie best wel wat op tegen dat er hier straks ook 2 zijn. Snap dat het "wel wat zwaar valt", Lucas zal nog geen 1,5 zijn als de 2e man geboren is, en dat lijkt me ook zwaar.. Zal allemaal hun eigen ritme straks wel pakken, en goed komen.. Maar begrijp je denk ik wel heel goed.. Sanne, wanneer moet je voor dat onderzoek? Ginkel, heb je een beetje een data voor jezelf dat je wilt gaan testen? Ben zo onwijs hard aan het duimen...
Jolanda ik weet het eigenlijk nog niet zo goed ik mag 14 dagen na terugplaatsing testen maar dat is precies de verjaardag van mijn moeder en als het negatief is dan is gelijk mijn dag verpest en dat wil ik ook niet voor mijn moeder dus ik heb besloten om en dag na haar verjaardag te testen hoop alleen dat ik het ga volhouden om zolang te wachten op dit moment heb ik alleen een beetje zere borsten het zuur en ben vreselijk moe maar kan ook van utrogestan komen die ik 3 x per dag moet inbrengen
Hoe vind jij die utrogestan ginkel???? Ik vond dat zo een gesmeer!!! Hoefde gelukkig bij de andere terugplaatsingen niet. Dat scheelde. ik duim echt heel hard voor jullie dat jullie gewoon een mooie test in handen hebben 5 maart! !!!
Ik duim ook heel hard voor je ginkel. Hoop zo op een positieve test. Jolanda, weet ik nog niet. Moet eerst bellen naar de huisarts.
Daf de utrogestan was in het begin een gesmeer omdat ik het met mijn vingers inbracht maar nu ik de inbreng huls gevonden heb breng ik het daarmee in en dat gaat veel beter ik vind het alleen soms lastig om in de middag ze in te brengen want ik kan het niet zo goed staand. ik hoop ook op een mooie test maar voel momenteel erg weinig dus ik weet het niet maar blijf duimen
Goh, ons manneke alweer bijna 2... Waar blijft de tijd. Jolanda, vind het wel speciaal dat Lucas ook op 17 maart jarig is
Ja, zeg dat wel! Levi z'n 2e verjaardag alweer, brengt dat net zoveel stress als die 1e verjaardag haha? De tijd vliegt aan onze neuzen voorbij! Deze mama kan niet meer wachten hoor, hopelijk mag ik rondom de dagen van Lucas z'n verjaardag goed te pas zijn. Heb toch wel veel last van harde pijnlijke buiken. Maar ik hou mezelf alles positief voor aangezien m'n baarmoederhals een lengte had van 45mm afgelopen week. Bij Lucas is het toen van 33mm naar 16mm gegaan in nog geen 2 dagen dus ik weet hoe snel het gaan kan en dat maakt me toch wel nerveus. Maar zoals ik zei, ik probeer alles positief te bekijken en toch te genieten. Misschien beval ik wel weer op een van jullie prins(ses)je's verjaardag haha, zou wel heel toevallig zijn! Nou, een hele fijne dag, het is niet zulk mooi zonnig weer hier in Enschede dus hopelijk bij jullie beter.
@sanne en Jolanda, idd Levi en Lenthe alweer 2 jaar (29 maart) en Lucas alweer 1 zeg. Wat gaat de tijd snel. We hebben alweer een foto van ons prinsesje gemaakt voor op de verjaardagskaart/taart. Nu nog een mooi jurkje voor ons meisje zoeken. @ginkel, wij hadden 4 maart vorig jaar onze positieve test van Wess dus ik hoop dat het zo moet zijn dat jullie ook een positieve test hebben op die datum. Zou mooi zijn. Ben wel benieuwd naar hoed e kindjes er nu uitzien. Ik zal zo een foto van mijn schatjes posten.
Foto van Lenthe die we op het kaartje gaan gebruiken en Wess die aan het oefenen is in zijn bumbo stoeltje die hij van de fysio mag lenen.
@anouk ik lees soms nog mee vandaag dacht ik weer aan jullie dus even inloggen. Wat een prachtige kinderen heb je. Met mij gaat het heel goed inmiddels het licht gevonden kwa afvallen en 30-12 begonnen met het Cambridge dieet. Ik moest echt een visuele cirkel doorbreken en daar gebruik ik dit dieet voor inmiddels 16.5 kilo kwijt. Finn doet het super. Praten is nog niet zijn beste kant, nou ja hij klets de oren van je kop maar vaak nog in een niet begrijpbare taal hahahaha. @ginkel, mijn duimen draaien voor je.
Wat een n leuke kindjes!! Kunnen jullie trots op zijn. ginkel alles nog goed? Ik duim heel hard hoor! !!!!!!
daf hier alles nog prima nog geen tekenen van naderende ongi alleen mijn schaamlippen zijn een beetje rood en wat ook zeer doet en ben nog wel wat moe maar verder gaat alles goed hoe is het met jou? wanneer ga jij weer beginnen?
Geen idee wanneer we weer beginnen. 13 maart voor controle ivm de curetage. En ff afwachten wanneer ik weer ongesteld wordt. als dat geweest is gaan we weer beginnen denk ik. maar eerst 13 maart ff afwachten. Kijken of voor het goed is. oooo ik hoop het zo voor jullie!!!!!!!
Labamba wat goed van je! Ik ben ook door Cambridge 13 kilo kwijtgeraakt. Was een doel om daarna zwanger te raken. Die kilotjes zitten er nu dus wel weer aan, hihi. T is een super dieet, maar erg prijzig. Kan het nu helaas niet betalen Ginkel, mijn duimen draaien overuren! Dubbelop want mijn vriendin is na drie jaar nu zwanger van een eerste IUI behandeling. Dus blijf draaien hier!!!!! En dan ook maar even mijn meisje showen. T is zo'n portret, echt een meid met lekker veel pit. En ze loopt sinds ze 13,5 mnd was, zo trots! En dan wordt ze wel heel groot . Nu wat last van de bmr prik en drie tanden/kiezen die doorkomen, maar voor de rest gaat het hier lekker
Ah wat een scheetje die kindjes allemaal Haha ik heb wat betreft Levi zijn verjaardag niet zoveel stress als met zijn 1e verjaardag. Zijn verjaardagsoutfit is al in the pocket. Nu nog alleen bedenken wat voor taarten en of ik zin heb om een fondant taart te maken. En we zijn nog aan het twijfelen over het cadeau. Dat zien we nog wel Anouk, vraagje, slaapt Lenthe al in een peuterbedje? En zo ja, is dat goed gegaan die overstap? Nog even ons manneke showen
Sanne, nee Lenthe slaapt nog in een ledikantje. Maar dit had er meer mee te maken dat Wess in aantocht was en dat ze anders al teveel nieuwe dingen zou krijgen, nieuwe kamer, nieuw broertje etc. We gaan rond mei/juni kijken voor een bedje. Zodat zo voordat we in september op vakantie gaan gewend is. Moet zeggen ik voorzie niet veel problemen. Ze gaat aardig goed met veranderingen om. Maar we zullen zien.
@ Ginkel: ik ben ook hard voor je aan het duimen! Hoop zo voor je dat je zwanger bent! @ Daf: hopelijk is straks bij de controle alles goed en mogen jullie ook weer verder. @ Anouk en Sanne: jeetje wat een grote kinderen al! Zie zo nog de babyfoto's voor me . Allemaal leuke kindjes hier! Hier ook een fotootje van Dymph: