Daf dat is ook spannend ik hoop dat alles goed gaat en jullie ook weer verder mogen wat hebben jullie allemaal toch lieve kinderen als ik naar de foto's kijk en bedankt voor jullie lieve berichtjes dat jullie voor me duimen ik vind het zo lang nog duren voor dat ik testen kan gelukkig morgen wat afleiding voor mijn moeders verjaardag een high tea met allemaal vriendinnen.
Idd sanne em lieverd mooie kindjes hoor!!!! Ginkel elke keer als jij hier iets post dan kijk ik gelijk. Hoop zo dat je pos. Test.
Anouk, hier hetzelfde!! Wacht op een berichtje van Ginkel waar gewoon enorm goed nieuws in staat. Ginkel, m'n duimen laat ik nog even draaien! Lieverd, wat heb je een schat van een dochter in dat pakje haha! De rest vd kids zijn ook al zulke knapperds..
Okeej dankje Anouk voor het antwoord. We hebben wel al een peuterbedje maar ik weet niet wanneer ofzo. Kijken we wel ff. Wat een scheetjes van kids. Echt leuk om te zien hoe ze opgroeien he Vandaag carnaval gevierd in t dorp. Levi zag er zo schattig uit. Hier nog een fotootje hihi
Daf, volgens mij gaat Ginkel morgen pas testen omdat vandaag haar moeder jarig is. Sanne, wat ziet Levi er schattig uit in dat Ijoor pakje .
jullie hoeven niet meer te duimen vanmorgen helaas negatief getest ik ben er helemaal kapot van ik voel me leeg van binnen moet nu wachten op mijn ongi en vrijdag 14 maart weer een afspraak in het ziekenhuis
Wat een enorme teleurstelling Ginkel... Snap dat je er even kapot van bent... Een hele dikke knuffel voor jou
Zucht ............. . ginkel ik had het zo gehoopt voor jullie, wat is dit k*t. snap jullie verdriet! Sterkte meid!!