Gestopt met de pil in december 2010 deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lieverd86, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    lieverd Robine is 12-12-12 geboren! Wat een fantastische datum.

Sanne wat een schattige foto bij de kerstboom

Ja meiden de tijd gaat hard. Finn is heel druk met zijn ontdekkingen in deze wereld. Haha. Hij probeerd zich nu overal aan op te trekken om te gaan staan, en als het niet lukt word hij nijdig. Ben nu op zoek op mp naar een leuke houten loopkar dan kan hij daarmee zijn eerste stapjes gaan zetten.

2. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Lieverd, wat is het ontzettend snel gegaan zeg! Geniet van jullie meisje! Leuke naam trouwens! :)
    @ Labamba, dankjewel meis :) Hihi het word een echt ontdekker jullie Finn ;) Begint nu echt hard te gaan he? Gewoon alweer bijna 1 jaar en dan ook nog eens bijna lopen... poeh haha. Zo gaat het echt hard.
    Linde, wat fijn dat de liggingsecho goed was! Wel jammer idd van de foto's. Ma ach ja, je hebt snel je kindje dadelijk in je armen :)
    Levi is trouwens nog steeds ziek... hij spuugt nog steeds heel veel en houd niet veel binnen. En dit al sinds woensdag. Vandaag ook niet naar het kdv maar oma komt oppassen. Zo zielig als je mannetje ziek is...
    Nou meiden, ik heb gister een gesprek gehad met mijn manager... Zij zag nu ook in dat het niet meer verder gaat. En aangezien het niet echt goed gaat in de kinderopvang is mij min of meer de keuze voorgesteld om zelf ontslag te nemen. Hierbij hou ik wel al mijn plichten en rechten. Dit moet ik eerst goed gaan uitzoeken want normaal gesproken is dit niet zo. Eerst een gesprek met de hoogste baas om dit zwart op wit te laten zetten en dan moet ik er echt goed over na gaan denken. Heb er toch bijna 6 jaar gewerkt en aan de ene kant vind ik dat wel zonde. Maar aan de andere kant, het geeft mij zoveel rust als ik daar niet meer heen hoef... Moeilijk.
    Sorry voor mijn geklaag... maar misschien heeft 1 van jullie hier meer verstand van hoe dat in zijn werk gaat?
    Fijne vrijdag en alvast een goed weekend!

3. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    Hey sanne, ik heb het een jaar of 5 zelf gehad zo' n situatie. Ik heb toen ontslag genomen en het zwart op wit laten zetten dat het een gezamelijke overeenkomst was. Dus dat we er samen overuit waren dat het beter was als ik zou stoppen daar. Ik heb toen gewoon een uitkering kunnen krijgen daardoor. Zoek het idd goed uit zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Succes!!

4. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Dankjewel Anouk voor je berichtje. Ik ga het zeker eerst allemaal uitzoeken. Soms is het idd beter als je ergens stopt zodat je jezelf beter gaat voelen. Thnx iig

5. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Ach onze kleine meid ligt onder de zonnelamp in het ziekenhuis! Ze was te geel. Hopelijk mogen we snel weer naar huis. Met deze tegenslag heb ik flink last van mn kraamtranen, snik!
    Hou jullie op de hoogte!

6. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    ach lieverd dat is even een tegenvaller.
    hoop dat ze snel mee kan naar huis!
    knuffel van mij

7. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Weer even een update. Ws morgen weer naar huis. Robine pakt t goed op en mag ws morgen weer onder de lamp vandaan. Pff gelukkig! T hakt er wel in merk ik.

8. labamba

labamba Bekend lid

14 mrt 2011
    633
    0
    0
    Ach lieverd wat een tegenvaller en dat nu net rond balonnen dag en midden in je kraamtranen dat is geen pretje. Wel fijn dat ze zo goed reageerd en weer snel naar huis mag.

Ik weet gewoon niet wat ik meemaak, Finn ligt nog steeds te slapen. Vannacht een paar keer wakker geweest zit weer een tandje op door komen en hem om 3 uur toch maar een zetpilletje gegeven en daar slaapt hij heel goed van. Ik heb een extra mama dag omdat mijn moeder naar Keulen is dus had ik geen oppas. Dus ik heb ook heerlijk tot half 9 geslapen. Wat een luxe.

9. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Lieverd: He wat naar dat Robine nu niet lekker bij jullie thuis is. Hopelijk mag ze vandaag naar huis!

@ Labamba: Lekker, samen uitslapen :). Zeker nu je zelf ook een dagje vrij bent.

@ Sanne: Hoe is het nu met Levi? Al wat opgeknapt? Hopelijk kan je het op je werk goed regelen en ben je er snel vanaf. Het is geen pretje als je het zo niet naar je zin hebt op je werk.

Mijn eerste verlofdag is ingegaan. Heerlijk!
    Gisteren op kraamvisite geweest. Het begint bij ons ook meteen meer te leven nu we gisteren met zo'n kleintje zaten.
    Vandaag maar even de laatste dingetjes halen die op de kraamlijst staan, dan zijn we er klaar voor :) (maar hopelijk blijft ze nog even een paar weekjes zitten ;)).

10. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lieverd: He balen zeg dat je meisje in het ziekenhuis ligt. Kan me voorstellen dat dat erin hakt. Hopelijk is ze snel thuis en opgeknapt.

@Labamba: Toch ook wel lekker hoor een extra vrije dag en dat je dan nog uit kunt slapen ook.
    Lenthe heeft er ook regelmatig dagen tussen zitten dat ze langer slaapt. Geen idee waarom maar wel lekker.Maar wel vervelend die tandjes he!

@lindedd: Gaat snel nu he en je eerste verlofdag alweer. Geniet er maar lekker van en idd lekker nog een paar weekjes blieven zitten he!!

@sanne: Graag gedaan hoor. Ik weet hoe vervelend het kan zijn. Ben je er al een beetje uit?

@daf: Hoe is het met jou meid??

Ik heb vandaag weer een hele stapel groentehapjes gemaakt voor Lenthe. Ze kan 21 dagen vooruit. Heerlijk hoef ik weer even niet voor haar te koken.
    Verder zijn we gisteren naar onze trouwauto gaan kijken. Helemaal verliefd nu hihi
    En we hadden ook maar een middagje overgroot oma's en opa geplant.

11. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Zal morgen even op iedereen reageren, maar wilde even zeggen dat we weer thuis zijn! Nu heerlijk oppakken waar we gebleven waren! X

12. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Linde, heerlijk verlof! Geniet ervan, want voor je het weet hou je je dochter in je armen!

Sanne, moeilijke beslissing hoor. Denk er goed over na en doe waar jij je goed bij voelt! Is je mannetje alweer beter?

Anouk wat leuk : de trouwauto!!! Begint heerlijk te kriebelen zo he?!

13. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Lieverd: Wat fijn dat jullie weer lekker thuis zijn!

@ Anouk: Leuk zo met de bruiloft bezig zijn. Wat wordt het voor auto?

Pff slecht geslapen vannacht. Ben al een tijd verkouden en zit 's nachts steeds met een verstopte neus en kan dan maar moeilijk ademen, heel vervelend. Verder gaat het allemaal goed :). Gisteren een leuk patroon voor een babymutsje op internet gevonden dus ga straks maar eens aan het breien :).

14. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @lieverd: Hoe is het met je meisje?

@Lindedd: Vervelend verkouden zijn, zeker als alles zowiezo al in de weg zit.

We gaan trouwen in een Porsche speedster. Helemaal verliefd. Nu maar hopen dat het mooi weer is.

15. lieverd86

lieverd86 Fanatiek lid

16 jan 2011
    1.007
    0
    36
    Groepsleidster kdv/bso
    Gelderland
    Waaaaauuuuuwwww!!!!!!! Die is gaaf!

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Wauw Anouk, schitterende auto!! :D

17. daf

daf Bekend lid

5 apr 2011
    725
    0
    16
    overijssel
    anouk super gaaf!!!!!!! zal het mooie weer vast bestellen;)

18. anoniemz

anoniemz Bekend lid

20 mrt 2011
    539
    0
    0
    overijssel
    Anouk, wat een geweldige gafe auto zeg! Daar zou ik ook wel in willen trouwen haha!

Hier gaat het goed op veel pijn en maagzuur na:)!
    We zijn erg druk in ons nieuwe huis, de baby kamer en alle andere dingen die we moeten regelen...
    Donderdag 27-12 hebben wij een 4D echo consult gepland, krijgen daarbij een dvd met 20 min beeldregistratie mee en 6 kleurenfoto's met een fotoboekje, we hebben er onwijs veel zin in!

Liefs en rustig aan allemaal

19. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Hej meiden.
    @ lieverd, jeetje wat naar dat je kleine meisje in het ziekenhuis heeft gelegen. Gelukkig zijn jullie weer thuis. En nu idd lekker verder genieten. :)
    @ Anouk, wat een onwijs gave auto!! Cool hoor!
    @ labamba, hihi fijn he dat je soms ff mag uitslapen. Wel vervelend he die tandjes... :(
    We hadden vandaag goed nieuws van Levi zijn helmpje :D ben helemaal blij dat we toch een goed resultaat hebben ondanks dat we zoveel tegenslagen hebben gehad met het helmpje. Hij is van 122,6% naar 113,2% gegaan!! Super goed!! Ben er zo blij mee. En nu gaan we echt doorzetten. T gaat nu ook super goed nu hij een mutsje eronder heeft. 13 maart moeten we terug voor een nieuwe meting.
    Levi is trouwens goed ziek geweest. Sinds afgelopen maandag gaat het eindelijk wat beter met hem en heeft zelfs weer wat eetlust. Levi was flink afgevallen, hadden hem gewogen en woog zaterdag nog maar 8,9 kilo en kwam van de 9,5 kilo af. Maja nu gaat hij weer eten dus zal het er gauw weer bij zitten.
    Nou met mijn werk kan ik het kort en bondig houden. Ik weet zeker dag ik eruit ga. Doe ik het niet zelf, dan doet mijn werkgever het wel. Heb de inlichtingen van het UWV al ingelicht hoe nu verder. Als het zover is, kon ik gelukkig altijd bij hun terrecht. Maja nu eerst alles zelf goed uitzoeken over lang hoe ik recht heb op een uitkering. Heb nu al vele gesprekken achter de rug maar van de werkgever wordt ik niet wijzer. Ze zeggen dingen die niet waar zijn. Dus daarom eerst zelf alles goed uitzoeken.
    Allemaal een fijne avond.

20. anouk79

anouk79 Fanatiek lid

13 jan 2011
    2.308
    0
    36
    Opticien.
    Zuid-Holland
    @sanne: Wat fijn zeg dat het zo goed gaat met het hemlpje...eindelijk vooruitgang. Klinkt misschien raarmaar ik denk dat het goed zal zijn als je op je werk weg bent. Ik heb toendertijd eerst een maandje genomen om bij te komen en kon daarna met veel frisse moet gaan soliciteren. Jammer dat je zover weg woont. Hte kdv waar Lenthe op zit is dringend op zoek naar personeel.
    Ik hoop dat je er allemaal goed uit gaat komen en dat je uiteindelijk iets vind wat je echt leuk lijkt en waar je je weer goed voelt, een frisse start zullen we maar zeggen.
    Sorrie heel verhaal maar weet zo goed hoe het kan voelen heb het 5 jaar geleden zelf precies zo gehad.

@anoniemz: Vervelend zeg dat je pijn hebt. Waar moet ik daarbij aan denken? En ja maagzuur erg vervelend idd. Wel leuk hoor de echo en lekker snel al. Soort kerstcadeautje :D.

Thanks meiden, we zijn ook helemaal verliefd op de auto. Ik hoefde eerst niet perse een trouwauto, ik had zoiets van je rijd er een stukje in en dan zie je hem toch de hele dag niet meer maar deze vond ik zo mooi :D.

Vraagje trouwens (of meer van mijn vriend eigenlijk), ons meisje tijgert nu en ik leg haar gewoon op de grond, speelgoed erbij en madam heeft plezier. Nu vroeg mijn vriend zich af is dat niet te koud is voor haar. We hebben wel vloerverwarming maar die is natuurlijk niet altijd aan. Eerlijk gezegd had ik zoiets van wij lagen vroeger toch ook op een koude vloer (er was toen nog geen vloer verwarming ;))??

Deel Deze Pagina