Zo ons dametje is gister ook weer erg verwend. Gister was het alweer 2 jaar geleden dat ons eerste wondertje geboren werd. Tegelijkertijd werd ons kereltje gister 5 maanden . Hoe is het met iedereen?
Anouk gefeliciteerd met de grote meid!! En je had er super mooi weer bij. Vind ik persoonlijk ook altijd wel fijn met een verjaardag! !!
Oeps, helemaal vergeten Anouk, alsnog gefeliciteerd met jullie meisje. Hebben jullie een leuke dag gehad?
Anouk alsnog gefeliciteerd met jullie meisje. hier net terug van weekje heerlijk in de zon op Gran Canaria heerlijk even nergens aan denken verder wachten op mijn ongi
Anouk, nog gefeliciteerd met Lenthe! 2 jaar alweer! Ginkel, wat lekker dat jullie er een weekje tussenuit zijn geweest. Nu hopelijk niet al te lang wachten op je ongi.
Sanne het was inderdaad heerlijk weer elke dag 25 graden dus lekker elke dag gezwommen heerlijk Lindedd ik hoop inderdaad ook niet dat mijn ongi erg lang duurt Daf hoe is het met jou?
He hallo hier alles oke. gewoon weer netjes na 4 weken ongesteld. We hebben besloten deze week weer te bellen voor een afspraak en dan ff kijken hoe we uitkomen met onze vakantie (of we voor de tijd nog poging doen of dat dat niet meer lukt) We gaan de eerste week van juni op vakantie naar: maarsen!!!! Haha lekker in de buurt. Balen ginkel dat hey zolang duurt voordat je ongesteld wordt.
Ha Daf, op vakantie naar Maarssen. Daar woon ik . Zou leuk zijn als jullie voor die tijd nog een poging kunnen doen. En anders eerst lekker relaxen en er dan weer voor gaan. Ginkel, hoe is het met jou? Is je ongi er al? En hoe gaan jullie nu verder? Weer een nieuwe poging?
Daf ik hoop dat jullie voor die tijd nog een poging kunnen doen En ik woon in Utrecht dus dat is ook in de buurt. waar ga je heen in maarsen? Lindedd hier gaat het goed wacht nog steeds op mijn ongi ik zit op wacht dat 39 alweer dus ben benieuwd hoelang het gaat duren. als ik ongi ben geworden dan moet ik bellen voor een echo op dat 10 voor een cryo terugplaatsing en daarna heb ik nog 1 poging over. Hoe is het verder met iedereen?
@ Daf: in Maarssen zelf weet ik niet zo goed wat je er voor leuks kan doen, maar je zit inderdaad vlak bij de stad Utrecht en daar is genoeg te doen. @ Ginkel: dat wordt een extra spannende ronde dus. Ga heel hard voor jullie duimen!
Lindedd het is inderdaad een extra spannende ronde ik zit nu op 42 dagen en heb gebeld naar het ziekenhuis omdat mijn cyclus nooit zo lang duurt en nu moet ik morgen komen voor een echo dus ben benieuwd