Dank jullie allemaal voor de lieve berichtjes morgen ochtend tussen 10:00 en 12:00 weet ik meer of het ontdooien goed gelukt is ik hoop het zo dus vandaag maar naar mijn moeder toe voor moederdag. Als ik meer weet horen jullie het ook
O wat goed ginkel!!!! Nu hopen en duimen dat t zich goed mag innestelen!!! Lekker blijven plakken beebje!
Hey Dames de terugplaatsing is goed gegaan er zit nu een blasto cyro in mijn Baarmoeder nu maar hopen dat het lekker blijft zitten nu wachten tot 25 mei dan mag ik testen hoe is verder met iedereen?
Daf, met Tim gaat het erg goed! Vanmorgen gesprek met de artsen gehad, als hij z'n flessen (bijna)leeg drinkt met zijn nieuwe fles dan wordt er morgen een minimale intake gedaan om te zien wat hij sowieso binnen moet krijgen. Wanneer die daaraan voldoet gaat de sonde eruit.... En mag hij naar huis! Moeten nog niet te snel van stapel lopen maar misschien nog deze week, anders waarschijnlijk aankomende week! Liefs van ons 4
Even een miniupdate, Tim mag als hij het vandaag en vannacht zo goed blijft doen morgen begin van de middag met ons mee naar huis! Mocht de voeding van 15:00 op gaan, gaat vanmiddag zijn sonde eruit, wat zal hij opgelucht zijn! En wij ook.. Eindelijk.... Ons gezinnetje morgen hopelijk compleet... Moet eerlijk zeggen dat het me sinds een aantal dagen begint op te breken om steeds naar het ziekenhuis te moeten voor de voedingen, een half uurtje-uurtje thuis te zijn en weer moet gaan fietsen. Niet zo zeer het fietsen, maar steeds heen en weer terwijl ik er ook voor Lucas wil zijn!
Ah wat fijn te lezen Jolanda hier alles nog het zelfde voel vrij weinig soms wat steekjes maar verder voel ik me prima nu nog een week en dan weet ik meer