Ja Daf het gaat redelijk goed ik heb dinsdag en woensdag een bloeding gehad dus weet niet of dat mijn ongi was of een innesteling en eigenlijk durf ik niet te testen. hoe was het bij jou in het ziekenhuis?
Als ik weer ongesteld wordt begin ik met de pil en gaan we dus starten met nieuwe ronde spuiten en punctie!! O ik vind het heel spannend voor jullie. ik hoop het zo!!!!!!
Spannend ginkel! Mijn duimen blijven draaien! Bloeding kan goed van een innesteling zijn hoor, had ik ook destijds.
Ook ik heb met alle 3 de zwangerschappen 1,5 / 1week voor nod kleine bloeding(en) gehad. Ik ga flink duimen!!!! Ook voor jou Daf, nieuwe ronde! Nieuwe kans!
Onee ginkel... Wat enorm balen Dikke knuffel. Lieverd, hier alles goed. Wat leuk dat je het vraagt. Mijn baan bevalt nog steeds prima. Heb eind april ook contract verlening gekregen dus zit tot eind oktober iig gebakken 😊 Haha een 2e. Dat weten we nog niet. Misschien ooit maar nu nog niet. Levi is echt een deugniet. Zit echt in de nee fase, soms tot vervelends toe 😉 Dus daar hebben we onze handen echt vol aan. En bij jullie? Ook alles goed?
Ginkel, potverdorie.... Had het zo gehoopt! Hele dag aan je gedacht! Dikke knuffel van ons Met onze jongens alles goed, Tim wordt echt langzaamaan baby nu. Tuurlijk was hij dit hiervoor ook, maar hij komt aan en krijgt volle wangetjes nu dus oogt hij meer baby. Lucas is trotse broer, wil vaak op de dag even kijken of een kusje geven! Het is wel ontzettend zwaar als ik eerlijk moet zijn, we willen onze tijd aan onze mannen besteden maar helaas is het huishouden bijv nu niet met een half uur gedaan maar een uur tot anderhalf. Heb het er allemaal voor over, maar soms zó moe! Ben ondanks dat wel ontzettend trots op al m'n mannen. Slaap lekker, Liefs van ons
Hier ook weer thuis van een weekje maarssen. Heerlijk genoten. Vanavond ook weer begonnen met de pil. benieuwd wanneer weer spuiten.
Nou ik kan 23 juni weer beginnen met decapeptyl spuiten. 3 juli beginnen met gonal f. dit laatste heb ik nog niet eerder gehad dus daar krijg ik 20 juni nog spuit instructies voor. ( leuk joh als de zorgverzekeraar weer een middel niet meer vergoed. Dan moet je dus over op wat anders ) Nou we wachten dus af!!!!