We zijn net weer thuis. 6 eitjes en morgen horen we of en hoeveel er bevrucht zijn. spannend!!!! Dan eventueel zondag terugplaatsing
Oh spannend meid! Blijf duimen! Laat je er eventueel twee terugplaatsen als dat mogelijk is? Of doen ze dat niet?
Nee lieverd dat doen ze niet. dat kan in nl pas bij de derde punctie of als je ouder bent dan 38. Dat is bij ons beide niet het geval. Gewoon 1tje
Jaaaaa heel blij hier. voor nu zijn er 4 eitjes bevrucht. ik hoop dus dat er 3 de vriezer in kunnen.maar dat horen we zondag. om 13:15 terugplaatsing en op 3 augustus testen! !!!!!
Wat een goed nieuws allemaal Daf!! Ik ben 8aug jarig, dus hopelijk brengt het je allemaal veel geluk. Onze duimen draaien.
Ik heb vandaag om 13:15 de terugplaatsing gehad. nu duimen en 3 aug testen als il dan nog niet ongesteld ben.
Ik ga ook heel hard duimen. Wij gaan alleen op 3 augustus een weekje op vakantie dus ik lees het daarna. Hoop op heel goed nieuws dan.
Ja hier alles prima. vorige week nog wel iets last gehad van mij buik maar volgens de verpleegkundige kwam dit door het harde drukken tijdens de punctie. we wachten af. zondag testen dus ...................
Fijn dat alles goed gaat bij jou daf nu maar hopen dat je zondag positief test Hier met mij ook alles goed ik heb even niet gereageerd omdat ik met vakantie was ik heb weer een afspraak op 25 aug om af te spreken wanneer we weer beginnen met de volgende behandeling dus ben benieuwd hoe is het verder met iedereen?
Ginkel, fijn om weer even wat van je te horen! En Daf hoe staat t ervoor? Morgen testen :-D De duimen draaien nog steeds!
Hier alvast een voorzichtige ja! Zwanger. Een licht streepje maar het is er wel een. dinsdagochtend nog een keer testen.