Deze is van vanochtend. kan niet missen dacht ik zo. maar ben nog wel bang dat het gaat zoals de vorige keer. vanochtend ff bellen voor echo afspraak.
21 augustus afspraak voor de 7 weken echo. ik durf bijna niet te hopen dat het nu wel goed gaat. pffff wachten duurt lang. Jolanda hoe is het met kleine tim????
He hallo Daf! Wat een mooie test, daar kan je niet omheen. Snap je gevoel erachter wel en we duimen voor een mooie echo 21aug! Hier helaas nogsteeds aan het kwakkelen met onze Tim, de afgelopen dagen fikse hoge koorts gehad maar nu bijna weer weg. Hoop dat het dan ook weg blijft en Tim weer lekker wat uurtjes kan slapen. De kinderarts weet het ook niet meer en gelukkig hebben we momenteel m'n huisarts achter me staan die z'n best voor ons doet. Tim is nu 55.5 cm en 5025gr, hij groeit gelukkig dus heel goed. Lucas wordt groot, doet overdag veel plasjes op het potje en is echt 'n trotse broer, zelfs wanneer hij eens boos op papa of mama is, is hij nog lief voor zijn broertje. Heel bizar dat hij zoveel besef heeft op 1,5 jarige leeftijd. Binnenkort gaat hij naar het KDV wanneer daar plekje vrij komt, want hij is er echt aan toe merken we. Verder gaat het hier redelijk, we hebben behoorlijk wat nare berichten om ons heen gehad. Vriendin van ons haar 14jarige dochter is botk* geconstateerd(sorry maar krijg het m'n mond gewoon niet uit), het is zo verschrikkelijk oneerlijk dat z'n meisje die in de bloei van der leven staat er zo wordt uitgerukt om zoveel zware chemos te ondergaan... Lief dat je ernaar vraagt Daf, gaat het daar allemaal goed?! Moet je totaan 21aug werken, zodat je wat afleiding hebt of heb je vakantie? Sorry meiden dat ik zo weinig schrijf, maar ik lees wel mee. Liefs, van ons alle 4
Pfff wat balen dat het nog steeds niet helemaal top gaat. hoop echt dat het snel beter gaat. heftig nieuws hoor.inderdaad 14 is veel te jong voor dit alles. ik moet gewoon werken dus enige afleiding is er wel.
Duimduimduim Veel plezuer en succes morgen daf met de echo! Duim voor je dat alles goed is met de kleine!!!
Vandaag veel plezier , hopelijk is het een mooie echo en kunnen jullie een beetje genieten. Liefs van ons 4.
Nou de echo was goed! Mooi hartje gezien. Volgens de arts 6 weken en 3 dagen zwanger en 13 april uitgeteld!!!!!