Daf, wat een goed nieuws. Nu rustig beginnen met genieten, en we hopen mee dat dit een echte plakbeeb is. Heel blij voor jullie. Hoe gaat het met de rest vd meiden hier? Wij zijn nogsteeds met Tim bezig, hij moet sinds vanmiddag na 14dagen stoppen met de antibiotica voor z'n mond en de weerstand moet het nu overnemen, als het na het weekend niet beter gaat krijgt hij een andere antibiotica.. Om vervelend van te worden dus.. Met Lucas alles goed, rent de kamer door en is over het algemeen een heel lief manneke. Sinds een aantal dagen heeft meneer alleen wat last van driftbuien, ikzelf ben erg geschrokken dat hij zo boos kan zijn, want ons engeltje was toch niet ineens veranderd in een duiveltje? Gelukkig heeft het cb ons gerustgesteld dat wij niets fout doen maar het echt de leeftijd is waar Lucas nu inkomt. Vind het zo lastig hem zo te zien, maar heb ook gezien dat wanneer ik het gedrag nergeer het het snelst weg is. Gelukkig heeft Lucas nog momenten dat hij mama een kusje geeft haha. Hoop dat alles verder met jullie goed is. En met jullie prinsjes en prinsesjes.
Jolanda hoop voor jullie dat het nu een keer de goede kant op gaat met tim. wat enorm vervelend dit alles. sterkte!!
Vanmorgen een afspraak gehad in het UMCU over hoe nu verder de eerste behandeling was er geen bevruchting en bij de tweede behandeling had ik 3 eitjes waarvan alle drie bevrucht 1 terug geplaatst en 1 kon er in de vriezer maar helaas heeft beide terug plaatsingen geen zwangerschap op geleverd nu dus terug komen of we een derde behandeling zouden gaan doen of dat we op zoek moeten gaan naar een eiceldonor ik weet het even niet meer ik zit er even helemaal door heen ik wil zo graag mama worden maar hoe ik weet het even niet meer
Ach meid wat naar voor je! Kan me voorstellen dat het allemaal even onzeker en onrustig is bij je. Mag ik vragen waarom een eiceldonor nodig zou zijn? Jij hebt toch eicellen beschikbaar of zijn deze niet 'goed'? Is de kans op zwangerschap kleiner met eigen eicel dan een donoreicel? Want het lijkt mij moeilijker om daar voor te kiezen. Je wilt het toch graag van 'jezelf' .... Meid wat lastig...knuf!
Ginkel wat naar allemaal maar inderdaad je had toch bevruchting met je eigen cellen? Bij ons was het na 3 terugplaatsingen ook nog niet raak maar we konden gewoon door. nou ja ze zullen overal wel anders werken denk ik. hier begonnen met moeders v. Moeders. pffff stinken zeg dat spul. verder goed te pas alleen mega onzeker of alles wel goed is. pffff wachten op de volgende echo duurt lang. 10 september pas..........
we hebben nu nog 1 poging te gaan en in het ziekenhuis zijn ze bang dat daar maar weer 3 eitjes uit komen en ja dan is het de vraag hoeveel worden er daarvan bevrucht zijn het er 3 of minder dus hun achten de kans op een zwangerschap erg klein. mocht ik voor een donor gaan dan is de kans dat daar meer eitjes uit komen vele malen groter en dus ook een grotere kans op een zwangerschap en ja wat jij zegt lieverd natuurlijk wil ik graag een kindje van mezelf maar als het van een donor komt heb ik het wel zelf gedragen en voelt het voor mij ook als van mezelf maar het blijft een moeilijke beslissing. Daf jij heb 3 terugplaatsingen gehad uit 1 behandeling volgens mij En ik uit de eerste behandeling geen en uit de tweede behandeling maar 2 en drie eitjes is de kritieke grens bij ons in het ziekehuis
pff wachten tot 10 sept is inderdaad nog erg lang en ik kan me erg voorstellen dat je je onzeker voelt of het wel allemaal goed gaat ik zou het een beetje rustig aan doen en wat afleiding zoeken
Snap je dilemma ginkel...... Heb je in de omgeving mensen waar je het er samen nog over kunt hebben? Ik vond dat altijd wel fijn toen wij naar de kliniek moesten. De keuze moet je altijd nog zelf maken natuurlijk, maar t is altijd fijn om live met anderen te kunnen praten. Hoe staat je man hierin?
de enige die weet over de keus die we moeten maken is mijn moeder er zijn wel genoeg andere mensen die weten dat we bezig zijn maar die heb ik nog niks verteld ben vandaag bij het maatschappelijk werk geweest en dat vond ik erg fijn mijn man wil net zo graag een kindje als ik maar praten doet hij er haast niet over maar het is ook niet z'n prater
Oh lastig hoor ginkel! Als je wilt of prettig vind mag je mijn 06nr wel om te appen. Is wat directer/sneller maar weet niet of je daar behoefte aan hebt.... Wat gebeurd er trouwens als de laatste poging niet lukt in het ziekenhuis?
dat vind ik lief van je dat je met me wil appen dus ja graag. als de laatste poging in het ziekenhuis is geweest opzich is er dan niks meer ja het kan wel maar dan moet ik het zelf gaan betalen en 1 behandeling kost ongeveer 5000 of 6000 euro dus dat is best veel.
Hallo allemaal, Hoe is het met iedereen? Hier is alles goed en Levi doet het super goed. Heerlijk manneke is het. Wij gaan ook voor een 2e kindje. Aankomende vrijdag neem ik de laatste pil en dan zie ik het wel. Wilde even met jullie dit nieuws delen hihi. Ginkel, een dikke knuffel vanuit hier. Xx