Sanne wat leuk!!!!! En inderdaad toch ook weer spannend!! Wornsdag naar de verloskundige. Ben erg zenuwachtig en onzeker. heb helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. nergens last van en ik denk ook stukje zelfbescherming ivm de vorige keer. hoop zo dat het goed is. ik houd jullie op de hoogte. ginkel hoe gaat het met jou?
Anouk, zie nu dat je prinses en prins op dezelfde dag jarig zijn! Wat leuk zeg.. Sanne, spannend zeg, en inderdaad weer de spannende tijden .. Good luck! Daf, dat begrijp ik wel. Heel veel s6 Woensdag, en hopelijk kun je gauw echt genieten van jullie wondertje..
Jolanda ik zou het leuk vinden om met je appen Spannend Sanne helemaal weer in de modus van proberen en wachten.en dank je voor de knuffel Daf nog 2 dagen en dan weet je gelukkig meer ik hoop voor je dat alles goed is met mij gaat het de ene dag beter als de andere dag we zijn er nog steeds niet over uit wie we zouden kunnen vragen als donor vorige week vertelde een vriendin dat ze wel donor wilde zijn voor ik heel blij ik gebeld naar het ziekenhuis maar helaas ze was te oud dus ik vreselijk balen maar we houden goede moed dat het goed gaat komen
Ah Sanne wat leuk! Ik ga ronde 4 alweer in. Hoop niet dat we weer 19 rondes moeten wachten zoals bij Robine maar ja you never know!!
Ginkel, zal proberen op een of andere manier via een berichtje m'n nummer te sturen haha. Weet niet zo goed hoe dat werkt. Hier gaat het trouwens sinds een week de goede kant uit, we zijn zelfs gestopt met medicijnen en maken echte stappen vooruit. Lucas doet het ook goed, maar komt geloof ik in de peuterpubertijd, voel me soms een hele strenge moeder als hij z'n dag niet heeft. Allemaal van die leuke fases haha. Lieverd, heel veel succes! Daf, probeer toch af en toe wat te genieten, knuf
Nou vanochtend naar de verloskundige geweest en alles is goed!!!!!!!! 22 september echo om te kijken hoever ik ben. maar eigenlijk geen twijfel ivm ivf. nou ja extra echo altijd leuk!!!!!!!
wauw super geweldig daf nou geniet er maar lekker van en hoop echt dat dit een plak beebje is sorry dat ik niet eerder heb gereageerd maar mijn man was vrijdag jarig dus heb 4 drukke dagen gehad.
Gefeliciteerd met je man jolanda!! Daar ben je inderdaad ff druk mee maar zijn ook altijd wel gezellige dagen vind ik!!!!
Gefeliciteerd met je man Ginkel. Ik mag er zondag aan gaan geloven... Ik word 30... Totaal geen zin in dus ga het ook niet vieren. Haha moet het eerst ff laten bezinken denk ik 😉
Geeft niets Daf! Laten we t houden op "het hoort erbij" haha. Ginkel, nog gefeliciteerd met je man. Altijd leuk verjaardagen, vind het heerlijk al die mensen om je heen.
Nou vandaag weer echo gehad. jeetje wat een bewegelijk kind. Ze moest hem meten maar hij wilde niet stil liggen. uit eindelijk is het wel gelukt maar dat duurde wel bijna 10 minuten. pffff dat wordt nog wat!! Hihihi